Gå til innhold

Hvor ofte dusjer du kroppen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dusjer hver morgen - uten såpe.

Får jeg ikke en dusj på morningen da føler jeg meg "ekkel".

Og vaskeklut og såpe benyttes når jeg har "lekt i sandkassa" - dvs. jobbet i hagen min. For da er jeg ofte møkkete ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg dusjer hver ettermiddag når jeg kommer hjem fra jobb, alltid såpe.

I helgene kan jeg gå en dag uten å dusje om jeg bare skal være hjemme, men det hører med til sjeldenhetene at jeg ikke dusjer iløpet av en dag.

Gjest Vindelspev
Skrevet

Før dusjet jeg annenhver dag i forsøk på å ta hensyn til huden, men nå dusjer jeg hver dag. Føler meg friskere da. Forsøker å begrense hårvask til annenhver dag så det ikke skal bli så tørt.

Skrevet

Klarer ikke våkne grytidlig om morgenen for å dusje, hater å tørke og stresse om morgenen, liker å ta det med ro.

Skrevet

Dusjer hver dag(morgen) og vasker håret annenhver dag.

Skrevet

Dusjer helst hver dag, synes det er oppfriskende,spesielt om morgenen. Dusjer jeg på kvelden er det avslappende. :)

Skrevet

Dusjer hver dag etter jobb (+ en ekstra gang hvis jeg har trening) og vasker håret annenhver dag (ellers blir det tørt og ekkelt) :)

Skrevet

Jeg dusjer hver dag (men er veldig rask) og etter trening. Vasker håret hver annen dag.

Piglet

Skrevet

Dusjer hver morgen og vasker håret hver dag. Skulle ønske jeg klarte å trappe ned på hårvasken men det er så ekkelt med halvveis fett hår når man skal på jobb og stå ansikt til ansikt med kundene.

Skrevet

Dusjer en gang for dagen, hverken mer eller mindre. Bruker alltid såpe på kroppen, vasker håret annenhver dag (iblant oftere). Er plaget med tørr hud til tider, men det kompenserer jeg heller med hudkremer, føler meg ikke vel hvis jeg lar vær å dusje. Eneste unntak er en søndag/fridag i ny og ne.

Skrevet

Jeg dusjer som oftest hver dag, men det hender at jeg dropper det hvis jeg ikke skal noe spesielt, f.eks en av dagene i helgen. Vasker hår gjør jeg ca hver 3. dag, men jeg skyller det stort sett alltid når jeg dusjer.

Skrevet

Jeg dusjer og bader hver dag jeg..

Vasker håret også hver dag..

Bortsett fra i sommer, da jeg bada i saltvann. Da gadd jeg ikke å dusje eller vakse håret så ofte. Men dette var bare dumt, siden håret mitt ble så slitt og lyst av all saltvannet.. :sjenert:

Skrevet

Hvor leste du at det er stygt og fælt å dusje hver dag??? Det har jeg gjort siden jeg var 12, er nå 33 og lever fortsatt i beste velgående. Dusj når du vil du, tror ikke noen har vondt av det.

Det man har vondt av er derimot at ANDRE ikke dusjer og stinker svette!! :kvalm:

Skrevet
Jeg dusjer og bader hver dag jeg..

Vasker håret også hver dag..

Bortsett fra i sommer, da jeg bada i saltvann. Da gadd jeg ikke å dusje eller vakse håret så ofte. Men dette var bare dumt, siden håret mitt ble så slitt og lyst av all saltvannet.. :sjenert:

"Solstriper" i håret kan være veldig fint det. Det ser så naturlig ut! :)

Skrevet
Det man har vondt av er derimot at ANDRE ikke dusjer og stinker svette!!  :kvalm:

Men det er fint mulig å ikke lukte svette selv om man ikke dusjer hver dag også.

Det er ikke "stygt og fælt" å dusje hver dag, men det tøreker ut huden. Og det re IKKE nødvendig for de fleste av oss.

Skrevet

Anki her på kg leste jeg det for leeenge siden i en lignende tråd hoho!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...