Gå til innhold

Hvor ofte dusjer du kroppen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Husker jeg leste et sted at å vaske den hver dag er fælt og grusomt osv, men nå har jeg kommet inn i en ond sirkel at om jeg ikke dusjer hver dag er jeg uhygienisk og kvalm og lukter fysj! Så da sitter jeg her med abstinenser om å dusje nå siden jeg ikke har gjort det før i dag, selv om jeg skal gjøre det med det første jeg står opp 7 i morra.

Skal jo ikke treffe noen men likevel er det guffent synes jeg :S

Hva med dere, hvor ofte dusjer dere? Og bruker dere alltid såpe hvis det er hver dag som meg?

Som sagt er det hver dag hos meg, kanskje fler ganger hvis jeg har vært så trøtt når jeg dusja at jeg ikke husker jeg allerede har gjort det :klaske:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver morgen og etter trening, dvs at noen dager dusjer jeg to ganger. Hvis jeg skal svømme før jobb dusjer jeg ikke hjemme, men før og etter svømming.

Jeg bruker dusjolje så ikke huden skal bli så tørr, men så er jeg jo etterhvert blitt et gammet skinn... :ler: Har helt kort hår så jeg dusjer som regel det sammen med resten!

Skrevet

Jeg dusjer vanligvis hver dag (men dusjer aldri kroppen uten å dusje håret). Hvis jeg først dusjer, så må jeg bruke såpe. Ellers føler jeg meg ikke skikkelig ren!

Altså, det er ikke no vits i å dusje nå hvis du likevel skal dusje imårra tidlig :) Man svetter jo vanligvis en del om natta også...

Skrevet

Jeg dusjer og vasker håret hver morgen - dusjer aldri uten å vaske håret. Bruker sjelden såpe.

Skrevet

Hver dag, bruker alltid såpe. Ser ikke på det som fælt i det hele tatt, jeg har aldri vært plaget av tørr hud og føler meg rett og slett mer vel om jeg får en dusj om morgenen.

Skrevet

Jeg dusjer hver dag etter jobb. Svetter en del på jobben, så det gjør godt det. Vasker alltid håret og da.

Skrevet

Jeg dusjer, vasker håret og bruker såpe hver dag. Det kommer jeg helt sikkert til å gjøre så lenge jeg er i stand til å bestemme selv. Om andre mener det er galt så dr*** jeg i det, så lenge jeg ikke tar stor skade av det. Og det gjør jeg ikke. :ler:

Skrevet

Da tror jeg at jeg skal være uhygenisk i dag, uten at det tar skade med mindre senga mi blir sinna på meg :P Eneste jeg skal være nær før i morra tidlig!

Teite slappe søndag!

Skrevet

Dusjer hver morgen og bruker såpe, men vasker håret bare annenhver dag. Har vann i håret hver morgen, da.

Og så dusjer jeg ganske ofte om kvelden også, men da bruker jeg ikke såpe...

Skrevet

Dusjer stort sett 2 ganger om dagen, morgen og kveld. Om kvelden er det ikke fordi jeg må ha av meg møkka, men fordi jeg er glad i den nydusjede følelsen før jeg går i seng. Bruker ikke så mye såpe, mest bare på "utsatte" plasser.

Skrevet

Hver morgen og etter trening. Vasker håret stort sett hver gang jeg dusjer.

-viXen-

Skrevet

Jeg dusjer annenhver dag. Ikke kan jeg trene noe, så derfor har jeg ikke behov for å dusje ver dag. Vasker håret hver gang jeg dusjer, om jeg gjør det ver dag, blir håret så fort fett.

Skrevet

Jeg vasker håret når jeg dusjer.

Men jeg dusjer bare ca 3 ganger i uka. Jeg VASKER meg hver morgen og kveld, men jeg dusjer ikke daglig. Jeg trener ikke da, i så fall ville jeg dusjet etter trening også.

Jeg blir mer enn ren nok når jeg vasker meg med såpe og vaskeklut om morgenen, jeg trenger ikke dusje meg før jeg går på jobb. Og jeg blir ren nok for senga på samme vis på kvelden. Jeg dusjer når jeg føler behov for det, og dt er rett og slett ikke daglig. Selvsagt oftere på sommeren om det mot formodning skulle finne på å være varmt, da våkner jeg jo svett på morgnen og dusjer meg kjapt før jobb.

Skrevet

Dusjer hver morgen, og etter treninga de dagene jeg trener... Vasker håret annenhver dag ca. Bruker *mild* såpe, eller såpelotion/dusjlotion og asan nedentil da.

Har lyst til å dusje om kvelden istedenfor om morgenen, da det er så deilig å legge seg nydusja....

Hilsen Line F.

Skrevet

Dusjer annenhver dag, noen ganger oftere. Vasker håret hver gang.

Skrevet

Dusjer hver morgen, og vasker som oftest håret hver dag.

Hender seg jeg dusjer på kvelden også.

Skrevet
Jeg VASKER meg hver morgen og kveld, men jeg dusjer ikke daglig.

Dette med vaskeklut har jeg aldri forstått meg på. Hvis man skal vaske seg ordentlig så tar jo det like lang tid som å dusje, i tillegg til alt styret det er med å passe på å få av all såpa osv. Og så så herlig det er å dusje da :)

Skrevet

Dusjer hver dag, hvis ikke får jeg litt angst.

Skrevet
Dette med vaskeklut har jeg aldri forstått meg på. Hvis man skal vaske seg ordentlig så tar jo det like lang tid som å dusje, i tillegg til alt styret det er med å passe på å få av all såpa osv. Og så så herlig det er å dusje da  :)

Helt enig. :)

Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg dusjer hver morgen, bruker alltid såpe og jeg vasker håret hver gang jeg dusjer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...