AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #1 Skrevet 23. juni 2021 Kjæresten liker å la være å vaske under forhuden når han dusjer, slik at jeg kan slikke dette av før vi har sex. Er det noen andre som gjør dette? Anonymkode: fc5d6...f6a
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #2 Skrevet 23. juni 2021 Tror du må vurdere å kutte ut oralsex'n til han har lært seg hva hygiene er for noe. Du får skrape av litt ost å legge det på en kjeks, så får du servere han kanskje med litt rødvin til. Blir det ikke bedre fåt du bare kutte han ut. Anonymkode: c77fa...1d0 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #4 Skrevet 23. juni 2021 Som mann må jeg nesten si at dette hørtes jævla nasty ut. Jeg rengjør alltid penishodet grundig før dama går ned på meg. Hadde ikke klart å nyte det om jeg visste at det ikke var rent der. Anonymkode: 02841...fe1 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #5 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kjæresten liker å la være å vaske under forhuden når han dusjer, slik at jeg kan slikke dette av før vi har sex. Er det noen andre som gjør dette? Anonymkode: fc5d6...f6a Å dette liker du 🤔? Anonymkode: b737e...a6d
draug 75 Skrevet 23. juni 2021 #6 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kjæresten liker å la være å vaske under forhuden når han dusjer, slik at jeg kan slikke dette av før vi har sex Yyyy... OK, jeg dømmer ingen, men jeg sier at jeg ikke ville gjort det sjøl. ... og han kliner med deg etterpå?
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #7 Skrevet 23. juni 2021 Gutta mine har heldigvis alltid vært nøye med hygiene, for kun en gang i mitt liv jeg har sett/opplevd kukost. Det var jævelig, stinket fisk og jeg brakk meg. Anonymkode: 9cef4...463 1
Almando Skrevet 23. juni 2021 #9 Skrevet 23. juni 2021 Fy faen, nå fikk jeg flashbacks til de gangene jeg gikk ned på ex-en og han ikke hadde vaska seg ordentlig. Måtte bruke enorme mengder med spytt og la være å puste for å klare å suge de første minuttene. Etter hvert forsvant heldigvis mesteparten av kukosten.... Dunsten som kommer når man drar bak forhuden, nei herregud nå ble jeg faktisk kvalm. 🤣 1
Syrinia Skrevet 23. juni 2021 #10 Skrevet 23. juni 2021 Almando skrev (36 minutter siden): Fy faen, nå fikk jeg flashbacks til de gangene jeg gikk ned på ex-en og han ikke hadde vaska seg ordentlig. Måtte bruke enorme mengder med spytt og la være å puste for å klare å suge de første minuttene. Etter hvert forsvant heldigvis mesteparten av kukosten.... Dunsten som kommer når man drar bak forhuden, nei herregud nå ble jeg faktisk kvalm. 🤣 Æsj,da hadde jeg bedt han gå å vaske seg!
TinaChristina Skrevet 23. juni 2021 #11 Skrevet 23. juni 2021 Hvorfor dusjer han før sex da? Og dersom dette er sant så er dere begge jævlig nasty. Æsj.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #12 Skrevet 23. juni 2021 Tror dette rett og slett er en tulletråd. Anonymkode: 6c164...5ab 1
911 Skrevet 23. juni 2021 #13 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮 Anonymkode: 30d92...c0b Helt enig. Får brekningsfølelser bare jeg tenker på dette. 🤢 Det minste man bør kunne forlange er at det er rent der nede, uansett om det er en dame eller mann. Skjønner ikke at TS i det hele tatt vurderer dette. ÆSJ!
Gjest Skrevet 23. juni 2021 #14 Skrevet 23. juni 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg