AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #1 Skrevet 22. juni 2021 Hvordan gikk det? Hva studerte du? Var det deltid? Online? Anonymkode: 48496...097
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #2 Skrevet 23. juni 2021 Jeg prøvde meg på et årsstudium i permisjon med førstemann. Endte opp med å ta eksamen i et enkelt fag, og fant ut at det er det virkelig ikke verdt, så droppet resten. Permisjon er altoppslukende og en tid du aldri får igjen. Det er lov å kose seg og bruke tiden på baby fremfor studier ❤️ Anonymkode: c78fc...840
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #4 Skrevet 2. juli 2021 Jeg tar et årsstudium over 2 år så hadde 50% studier uansett. Tok av ulike årsaker engangsstønad og meldte meg opp i 50% studier ekstra slik at mannen min kunne overta all permisjonen. Det fungerte forsåvidt greit, bortsett fra at mye tid gikk til amming og jeg tok mesteparten av nettene så var egentlig litt for trøtt til å studere, hehe. Bestod alle eksamener med C. Det gikk greit synes jeg fordi dette er etterutdanning og ikke det jeg skal jobbe med direkte, på en måte. Hadde ikke fiksa komboen baby og studier hvis jeg hadde studert noe mer krevende. Det hadde heller ikke gått i normale tider der jeg var nødt til å møte opp, eneste grunn til at det funket var koronatid og nettbasert undervisning 🙈Bor for langt unna studiestedet så pendling hadde ødelagt ammingen. Anonymkode: 97108...137
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #5 Skrevet 2. juli 2021 Jeg tok videreutdanning i familieterapi. Helgesamlinger fra baby var 4 uker. Gikk kjempefint. Ammet ikke. Anonymkode: 69e93...608
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå