Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! 

Jeg lurer litt på hvordan jeg skal la være å bli så redd for at noe galt skjer eller at samboer treffer noen bak min rygg….

Han har siste tiden begynt å ville ut midt på natta noe jeg synes er veldig merkelig….
Gjør meg svært usikker på om det er noe mer som foregår. Det er ikke for å feste, men kjøre bil. 

Noe innvendig sier at noe ikke stemmer….. 

Får så vondt innvendig at jeg blir veldig ute av meg.

Har før opplevd flere ganger at noen har gått bak ryggen min og vil ikke bli behandlet slik igjen.

Prøver å la tvilen komme han tilgode, men har litt utfordinger med at han drar ut midt på natta som sagt. Gjør aldri det selv… Og aldri opplevd andre heller som drar ut alene på natta. 

Noen tips? Gjør vondt å være så redd

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med han! Du driver deg selv til vanvidd ved å leve i usikkerhet. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bor dere i sør eller nord? 

Anonymkode: 04959...2f3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spør du ikke hva han gjør på når han farer ut midt på natta? Ikke helt normalt å ta seg en kjøretur da liksom .. Kan han drive med noe dop?

Anonymkode: 9839b...7bb

• Liker 3
Skrevet

Sjekk han på snapchat kartet og dersom han ikke er synlig så skru av spøkelsemoduset 👀🕵🏻‍♂️

Stol på magefølelsen din sier jeg nå bare. Kommunikasjon er nøkkelen. Hvorfor reiser han? Hva gjør han? Kan du bli med? 😇

• Liker 3
Skrevet
Jaytee skrev (17 minutter siden):

Snakk med han! Du driver deg selv til vanvidd ved å leve i usikkerhet. 

Jeg har nevnt det for han flere ganger, men får bare de samme svarene at han kjører litt hit og dit, tar seg en kaffe osv. Klarer ikke å legge vekk følelsene forde, selv om jeg har snakket med han om det. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Sør 😇

• Liker 2
Skrevet
Kenelz skrev (3 minutter siden):

Sjekk han på snapchat kartet og dersom han ikke er synlig så skru av spøkelsemoduset 👀🕵🏻‍♂️

Stol på magefølelsen din sier jeg nå bare. Kommunikasjon er nøkkelen. Hvorfor reiser han? Hva gjør han? Kan du bli med? 😇

Den er alltid skrudd av hos han så følger ikke der. Han sier han kjører rundt ser osv. Får ikke fred selv om jeg har tatt det opp med han. Synes det er veldig rart…. Så prøver å holde meg rolig….. Har ikke lyst å prøve å kontrollere han ved å bli med heller…. Også er jeg interessert i å prøve å sove på natta, gode rutiner på søvn osv… Så passer dårlig å dra ut 1-2-3-4 på natta… 😇 Veldig ubehagelig å sitte med hjertebank i frykt for at noe fælt skjer og at magefølelsen varsler om noe uggent. 

• Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, Aloria said:

Den er alltid skrudd av hos han så følger ikke der. Han sier han kjører rundt ser osv. Får ikke fred selv om jeg har tatt det opp med han. Synes det er veldig rart…. Så prøver å holde meg rolig….. Har ikke lyst å prøve å kontrollere han ved å bli med heller…. Også er jeg interessert i å prøve å sove på natta, gode rutiner på søvn osv… Så passer dårlig å dra ut 1-2-3-4 på natta… 😇 Veldig ubehagelig å sitte med hjertebank i frykt for at noe fælt skjer og at magefølelsen varsler om noe uggent. 

Høres ut som en Ted Bundy når han kjører rundt midt om natten og ser.. 🥶 Creepy. 

Men du får enten bare leve med usikkerheten eller gjør noe med det. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hva har det med saken å gjøre?

Det er ikke akkurat bekmørkt her nede i sør heller. 

Anonymkode: 63d5d...bc2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Kenelz skrev (14 minutter siden):

Høres ut som en Ted Bundy når han kjører rundt midt om natten og ser.. 🥶 Creepy. 

Flink til å berolige folk, du... 

• Liker 3
Skrevet

Det er selvsagt ikke normalt å dra ut på nettene for å kjøre bil hit og dit, og for å ta kaffe. Her er det mye som skurrer. 

• Liker 8
Gjest Cisne
Skrevet

Noe skurrer. Legg igjen gps i bilen og se hvor han drar.

Skrevet
Cisne skrev (12 minutter siden):

Noe skurrer. Legg igjen gps i bilen og se hvor han drar.

Har hørt det er lovlig å ta opptak av slike ting så lenger man holder det for seg selv 😅 TS kan installere kamera i bilen

eller... Stol på magefølelsen, fortell han at dette er rar oppførsel du ikke finner deg i fordi du blir usikker. Synes man burde ha noen prinsipper i forhold uten at det skal bli stemplet som "kontrollerende". Synes du har rett på å føle deg sikker på han, jeg antar jo at om du vet hva han driver med på natten så er det ikke noe stress mer, å han kan dra ut så mye han vil. Er vel bare følelsen av uvitenhet og at hele greia skurrer som bare det?

• Liker 2
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker said:

Flink til å berolige folk, du... 

:sulosi: Lukk aldri øynene for ting som skurrer 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Aloria skrev (Akkurat nå):

Sør 😇

Bare lurte, for i nord er det veldig mange som kjører om natta nå. 

Skrevet

Hørte faktisk om en mann som gjorde det samme. Han var samboer, men likte å gå turer eller kjøre en tur på kveldstid/natten. Dette foregikk over en lengre periode.

En natt han var hjemme og dette paret lå og sov så ringte det på døra. Der sto politiet og han ble arrestert umiddelbart. Det viste seg at han reiste rundt og så inn gjennom vinduene til folk samtidig som han runket.

Det forholdet ble slutt dagen etter og det er fullt forståelig. Samboeren fikk jo grantasjokk.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Her er det o masse røde flagg! Kan høre sos alarmen har gått for lengst. 

Mistenkelig type du er med. 

Anonymkode: f511f...6d2

• Liker 2
Skrevet

Ikke normalt å kjøre rundt på natten. Jobber dere ikke?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vil egentlig dele en historie fra sånn ca 8 år siden da jeg var i starten av 20 årene. 

Hadde møtt en type på dating/venne app. Så endte med at vi skulle treffes. Han sa han kunne kun møtes sent på kveld og natt pga han jobbet. Så naiv og dum som jeg var trodde jeg jo blindt på han. I og med at jeg begynte sendt på universitet til timene så plagde ikke sene møter meg.

Long story short. Var mange røde flagg her og der. Til slutt etter jeg slutta møte han fant jeg ut at han hadde sambo som var gravid, og han fortalte henne at han skulle bare dra ut på biltur pga det var hans måte å slappe av på. Så hver gang han møtte meg så trodde hans gravide sambo at han skulle på en biltur alene i mørket. Han hadde vistnok flere damer på si, ikke bare meg og alle fikk servert samme historie om mye jobbing, mens dama hjemme fikk høre at han skulle bare ta seg en biltur - på natta. 

Anonymkode: f511f...6d2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...