AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #1 Skrevet 22. juni 2021 ^^^ Har heller ingen safe plass å ha sex. Er redd for å bli oppdaga. Spesielt da jeg liker best BDSM og da blir det jo noen lyder. Anonymkode: 4b73d...593
AnonymBrukern Skrevet 23. juni 2021 #2 Skrevet 23. juni 2021 Da får du droppe bdsm, eller gå hjem til den du skal ha sex med. Onanere er vel rimelig enkelt 5
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #3 Skrevet 23. juni 2021 Du kan jo ha så mye «normalt stille» sex du bare vil. Lås døra til soverommet ditt og ha det moro i stillhet. Vil du ta det mer ut må du bare finne et annet sted. Leie et hotellrom eller en Airbnb, dra hjem til den eller de andre du har sex med etc. Og så kan du se på det som motivasjon til å ikke bo med foreldrene dine som voksen. Da er det best for alle parter å ha sitt eget hjem og holde besøkene så korte at man ikke blir lei hverandre. Anonymkode: c3387...6f1 3
Frank Franke Skrevet 23. juni 2021 #4 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du kan jo ha så mye «normalt stille» sex du bare vil. Lås døra til soverommet ditt og ha det moro i stillhet. Vil du ta det mer ut må du bare finne et annet sted. Leie et hotellrom eller en Airbnb, dra hjem til den eller de andre du har sex med etc. Og så kan du se på det som motivasjon til å ikke bo med foreldrene dine som voksen. Da er det best for alle parter å ha sitt eget hjem og holde besøkene så korte at man ikke blir lei hverandre. Anonymkode: c3387...6f AnonymBruker skrev (10 timer siden): ^^^ Har heller ingen safe plass å ha sex. Er redd for å bli oppdaga. Spesielt da jeg liker best BDSM og da blir det jo noen lyder. Anonymkode: 4b73d...593 AnonymBruker skrev (10 timer siden): ^^^ Har heller ingen safe plass å ha sex. Er redd for å bli oppdaga. Spesielt da jeg liker best BDSM og da blir det jo noen lyder. Anonymkode: 4b73d...593 Ærlig talt, skjønner ikke problemet ditt!
Voksenmann Skrevet 23. juni 2021 #5 Skrevet 23. juni 2021 13 hours ago, AnonymBruker said: ^^^ Har heller ingen safe plass å ha sex. Er redd for å bli oppdaga. Spesielt da jeg liker best BDSM og da blir det jo noen lyder. Anonymkode: 4b73d...593 Gå ned i kjelleren for å "trene"....funker bra
Bamseklemmer Skrevet 23. juni 2021 #6 Skrevet 23. juni 2021 Det som jeg syntes var "værst", var at stemor onanerte høylytt når pappa var bortreist på jobb. Da var det bare oss to i hjemmet.. På et senere tidspunkt, kom det frem at hun gjorde det med litt vilje for å gjøre meg kåt. Så jeg gikk fem på, listet meg utpå gangen for å høre etter mer tydelige lyder🙈 Ja det blir nok lyder, orgasmen slippes ikke helt ut når man må ha musestille sex. men selv muse stille sex kan bli utrolig eksplosiv... det blir det jo bare biting og hull å putevaret av...
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #7 Skrevet 24. juni 2021 Jeg gjør det i dusjen når jeg er på besøk hos foreldrene eller andre. Ute på tur gjør jeg det når jeg går på do. Anonymkode: e55ae...7f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå