AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #1 Skrevet 22. juni 2021 Jeg har blitt penere, vet ikke hva nøyaktig som har skjedd, men har blant annet gått ned i vekt (var aldri overvektig), og har fått en sånn slank figur med fyldig rumpe og puppene er fastere, samt har jeg tatt ut lip filler fra leppene. Nå merker jeg hvor mye gutter stirrer på meg, jeg kan se at en guttegjeng samler seg rundt meg, hvisker, ser på meg og generelt oppholder seg rundt meg for å kunne se. Menn i gata smiler til meg helt random. Kvinner ser også mye mer på meg og smiler generelt mer til meg. og før noen kommer med «kanskje du selv utstråler god energi og virker hyggelig», jeg utstrålte like mye før dette, men det var ingen som smilte til meg eller la merke til meg. Jeg syns faktisk det er veldig ubehagelig alt dette. Føles ut som en helt annen verden som jeg plutselig er inkludert i. Er det flere som har opplevd det samme? Anonymkode: 78d7c...86f
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #2 Skrevet 22. juni 2021 kan være de stirrer på noe rart også. Anonymkode: 34db2...73e 7
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #3 Skrevet 23. juni 2021 Fasaden som teller, slik har det alltid vært. Mennesket er veldig enkelt. Anonymkode: 63473...c8d 4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #4 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): kan være de stirrer på noe rart også. Anonymkode: 34db2...73e 😂😂😂👌👌 Anonymkode: 9f457...073 4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #5 Skrevet 23. juni 2021 Nå gikk jeg fra tykk til slank, pluss bedre økonomi til hud- og hårpleie samt litt sminke, og vips gikk jeg fra å bli behandlet som om jeg hadde hypersmittsom byllepest og ingen ville ta i meg med en meterlang pinne i hazmat drakt, til at folk behandlet meg som en sjelden enhjørning. Forandret meg slik at folk ikke en gang kjente meg igjen lengre og en tidligere mobber tilogmed forsøkte å komme i buksa på meg(dette var før det gikk opp for meg at vedkommende ikke ante hvem jeg var). That was a wild ride. Anonymkode: 8745a...d82 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #6 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fasaden som teller, slik har det alltid vært. Mennesket er veldig enkelt. Anonymkode: 63473...c8d Jepp, har ikke opplevd det, men tror deg ts. Pene og "pene" mennesker med forferdelig oppførsel blir behandlet bra og kommer unna mer.' Status og atter status, Anonymkode: 7e34a...b6b 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #7 Skrevet 23. juni 2021 Jeg vet, slik er det. Dette må være den norske empatibevegelsens neste oppgave. Dette er uakseptabelt og krenkende. Vi i Norge må lede an, gå foran hele verden og vise vei. Etter samme modell som for fred, grønt skifte, elbiler, rasisme, homoseksualitet osv. Anonymkode: 9df8c...d65 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #8 Skrevet 23. juni 2021 Noen er nok overfladiske ja, men du utstråler også mer selvtillit, når du føler deg bedre. Det merkes, og det er lettere behandle deg bedre, når du er hyggeligere å møte Anonymkode: bfbbe...992 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #9 Skrevet 23. juni 2021 Jeg stirrer på folk med fillers i lepper. Rett og slett fordi jeg synes det er fascinerende at noen mener det pent når overleppa bretter seg oppover til et slags stygt grin. Enda mer fascinerende at de ikke ser det selv. Anonymkode: 4db33...167 8
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #10 Skrevet 23. juni 2021 Og nå har du fått selvtillit så du kommer til å avvise alle som prøver seg. Anonymkode: c0307...4e8
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #11 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg stirrer på folk med fillers i lepper. Rett og slett fordi jeg synes det er fascinerende at noen mener det pent når overleppa bretter seg oppover til et slags stygt grin. Enda mer fascinerende at de ikke ser det selv. Anonymkode: 4db33...167 Akkurat, og det er iallfall derfor jeg smiler til kvinner som har tatt fillers, det ser så dumt ut at jeg klarer ikke å la vær. Dette mener jeg ikke stygt ts, det er bare at generelt sett så ser det ikke bra ut, godt mulig du er fantastisk vakker med dette men jeg har til nå ikke truffet på en kvinne på gata som ser bra ut med fillers. Tenker og at hvis innstillingen din nå er endret så ser du ting på en annen måte og du er mer "obs" på ting rundt deg. Du tolker disse "reaksjonene" positivt siden du valgte å ta fillers for du hadde issues med noe angående utseendet ditt. Anonymkode: 51e5a...db0 6
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #12 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg stirrer på folk med fillers i lepper. Rett og slett fordi jeg synes det er fascinerende at noen mener det pent når overleppa bretter seg oppover til et slags stygt grin. Enda mer fascinerende at de ikke ser det selv. Anonymkode: 4db33...167 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Akkurat, og det er iallfall derfor jeg smiler til kvinner som har tatt fillers, det ser så dumt ut at jeg klarer ikke å la vær. Dette mener jeg ikke stygt ts, det er bare at generelt sett så ser det ikke bra ut, godt mulig du er fantastisk vakker med dette men jeg har til nå ikke truffet på en kvinne på gata som ser bra ut med fillers. Tenker og at hvis innstillingen din nå er endret så ser du ting på en annen måte og du er mer "obs" på ting rundt deg. Du tolker disse "reaksjonene" positivt siden du valgte å ta fillers for du hadde issues med noe angående utseendet ditt. Anonymkode: 51e5a...db0 Les HI litt ordentlig da folkens. TS skriver "samt har jeg tatt ut lip filler fra leppene." Anonymkode: 8e8df...55d 14
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #13 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Les HI litt ordentlig da folkens. TS skriver "samt har jeg tatt ut lip filler fra leppene." Anonymkode: 8e8df...55d Da er det jo forståelig at man smiler til henne, hun ser jo sikkert strålende ut når hun er naturlig. Anonymkode: 51e5a...db0 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #14 Skrevet 23. juni 2021 Er ikke det hyggelig da? Antar du har tatt disse grepene for å være mer attraktiv? Når det er sagt, ville passet på å ikke være slik selv, og alltid være hyggelig uansett hvordan folk ser ut. Anonymkode: f3d56...0ac
Ikaros2020 Skrevet 23. juni 2021 #15 Skrevet 23. juni 2021 Du har blitt mer attraktiv. Det er jo nettopp det som ligger i begrepet. Ikke noe rart med det.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #16 Skrevet 23. juni 2021 Jeg har alltid vært pen men legger sjelden merke til om jeg har «pretty-privelidge». Det er bare overfladisk smiger uansett. Det er mye viktigere å være hyggelig, er man en bitch får man dårlig behandling uansett hvor man ferdes. Anonymkode: efded...adf
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #17 Skrevet 23. juni 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg stirrer på folk med fillers i lepper. Rett og slett fordi jeg synes det er fascinerende at noen mener det pent når overleppa bretter seg oppover til et slags stygt grin. Enda mer fascinerende at de ikke ser det selv. Anonymkode: 4db33...167 40 minutter siden, AnonymBruker said: Akkurat, og det er iallfall derfor jeg smiler til kvinner som har tatt fillers, det ser så dumt ut at jeg klarer ikke å la vær. Dette mener jeg ikke stygt ts, det er bare at generelt sett så ser det ikke bra ut, godt mulig du er fantastisk vakker med dette men jeg har til nå ikke truffet på en kvinne på gata som ser bra ut med fillers. Tenker og at hvis innstillingen din nå er endret så ser du ting på en annen måte og du er mer "obs" på ting rundt deg. Du tolker disse "reaksjonene" positivt siden du valgte å ta fillers for du hadde issues med noe angående utseendet ditt. Anonymkode: 51e5a...db0 Det står at hun har tatt ut fillers fra leppene. Det er ikke første gang jeg ser at folk kommenterer uten å ha forstått hva som står i innlegg. Det virker som om en god del sliter med grunnleggende teksfortåelse, synes det er mer fascinerende enn at noen tar fillers Anonymkode: 28d6d...c07 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #18 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg stirrer på folk med fillers i lepper. Rett og slett fordi jeg synes det er fascinerende at noen mener det pent når overleppa bretter seg oppover til et slags stygt grin. Enda mer fascinerende at de ikke ser det selv. Anonymkode: 4db33...167 Jeg skrev at jeg hadde tatt de ut. Les over en gang til du Anonymkode: 78d7c...86f
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #19 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Akkurat, og det er iallfall derfor jeg smiler til kvinner som har tatt fillers, det ser så dumt ut at jeg klarer ikke å la vær. Dette mener jeg ikke stygt ts, det er bare at generelt sett så ser det ikke bra ut, godt mulig du er fantastisk vakker med dette men jeg har til nå ikke truffet på en kvinne på gata som ser bra ut med fillers. Tenker og at hvis innstillingen din nå er endret så ser du ting på en annen måte og du er mer "obs" på ting rundt deg. Du tolker disse "reaksjonene" positivt siden du valgte å ta fillers for du hadde issues med noe angående utseendet ditt. Anonymkode: 51e5a...db0 JEG Har ikkE TATT FILLERS, kan dere ikke å lese? LES OVER EN GANG TIL Anonymkode: 78d7c...86f
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #20 Skrevet 23. juni 2021 Hva er fillers? Bilde? Anonymkode: 0588e...d2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå