Silva Pluvialis Skrevet 22. juni 2021 #1 Skrevet 22. juni 2021 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/WOwAeg/en-av-tre-utoeya-overlevende-har-mottatt-hatmeldinger-eller-trusler-skummelt Hva faen er galt med folk? Mange overlevende lever med store senskader, og de har alle vært utsatt for Norges største massakre siden 2VK, og så blir de utsatt for hat og trusler på toppen av det hele? At noen kan bli så onde er for meg uforklarlig. Hjerterått. Det er virkelig mange ustabile, tikkende bomber, der ute som aldri skulle gått fri. Skremmende! Jeg blir så sint. 5
Madame Butterfly Skrevet 22. juni 2021 #2 Skrevet 22. juni 2021 Det er skikkelig kvalmt å høre om. Det er også ille at Politiet ikke klarer å identifisere de som holder på slik, å få dem straffet. Det er temmelig utrolig at det ikke skal kunne la seg koordinere på tvers av politidistrikt. Politiet sviktet vel under selve terrorangrepet, og burde lagt seg ekstra i selen for at ofrene den dagen skal kunne oppnå å føle en trygg hverdag. 1
Silva Pluvialis Skrevet 22. juni 2021 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2021 Madame Butterfly skrev (1 time siden): Det er skikkelig kvalmt å høre om. Det er også ille at Politiet ikke klarer å identifisere de som holder på slik, å få dem straffet. Det er temmelig utrolig at det ikke skal kunne la seg koordinere på tvers av politidistrikt. Politiet sviktet vel under selve terrorangrepet, og burde lagt seg ekstra i selen for at ofrene den dagen skal kunne oppnå å føle en trygg hverdag. Enig. Jeg klarer ikke å forstå hvor sånn hat kommer fra. Kanskje fordi jeg er et empatisk og samvittighetsfullt menneske, men.. å true og hate mennesker som har vært utsatt for det verste av det verste? Da må man mangle hjerte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå