AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #1 Skrevet 22. juni 2021 Hvordan gjør dere det med bordplassering i konfirmasjonen , dere som er skilt. Foreldre og søsken skal jo ideelt sett sitte sammen på en slik dag. Men hvordan gjøre det i praksis i denne situasjonen. Litt klein situasjon. Anonymkode: cb3d1...74e
Mezzosoprena Skrevet 22. juni 2021 #2 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvordan gjør dere det med bordplassering i konfirmasjonen , dere som er skilt. Foreldre og søsken skal jo ideelt sett sitte sammen på en slik dag. Men hvordan gjøre det i praksis i denne situasjonen. Litt klein situasjon. Anonymkode: cb3d1...74e Dere har laget et barn sammen, dere klarer å sitte på hver deres side av deres felles barn denne dagen. 10
solmåneogstjerner Skrevet 22. juni 2021 #3 Skrevet 22. juni 2021 Er det så viktig om man følger gammeldagse regler om bordplassering? Konfirmanten har sannsynligvis ingen kunnskap om slike skikker. Det er fint å ha mor og far nærme, men det blir vel ikke så voldsomt mange folk uansett?? 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #4 Skrevet 22. juni 2021 Både meg og mannen har barn fra før, og under konfirmasjoner har mor og far sutte vedsiden av konfirmanten, og ny partner vedsiden av der igjen. Men har aldri hatt noe trøblete forhold med eksen noen av oss. Så har fungert veldig fint ☺️ Anonymkode: e4d82...463 4
Summeer Skrevet 22. juni 2021 #5 Skrevet 22. juni 2021 Mor og far satt på hver sin side av konfirmanten. Jeg som er stemor satt sammen med halvsøsknene til konfirmanten. Det tror jeg er en vanlig måte å løse det på 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #6 Skrevet 3. juli 2021 Da jeg konfirmerte meg satt foreldrene mine på hver sin side av meg. Deres nye partnere satt ved siden av dem igjen. Husker ikke hvor søsteren min satt. Hadde på det tidspunktet ikke halvsøsken, men hadde jeg hatt det, hadde de sittet på den siden av meg som foreldrene deres satt. Anonymkode: 3faa9...da4 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #7 Skrevet 13. juli 2021 Min eksmann og jeg satt på hver vår side av konfirmanten, våre nye partnere satt ved vår side, også kom søsken/stesøsken, og besteforeldre. Anonymkode: 865a7...211
Eneri Skrevet 25. juli 2021 #8 Skrevet 25. juli 2021 Vi foreldre satt på hver vår side av konfirmanten. Konfirmanten har ett søsken, som satt ved siden av meg som er mor, deretter satt mormor og morfar, og det andre besteforeldreparet satt ved siden av far. Ved siden av farmor/farfar satt fars nye kjæreste og hennes voksne barn m partner og eget barn, ved siden av mormor/morfar satt min nye samboer og hans barn. Dvs at vi da valgte å ha biologisk søsken og besteforeldre nærmere konfirmanten istedet for å ha steforeldre nærmere. For vår del er det ikke halvsøsken, kun ett helsøsken og så stesøsken. Alle har en god tone, og vi passet på at alle hadde kjente å sitte ved siden av 😊
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #9 Skrevet 25. juli 2021 Foreldrene mine er skilte. Vi feirer jul, bursdag konf sammen uten problem. Anonymkode: 6c50c...8f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå