Gå til innhold

Er jeg unormal?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir betatt av jentet med en gang jeg ser dem. Jeg føler at jeg vil være sammen med dem og at jeg elsker dem. Jeg hadde gjort alt for dem. Ender alltid i avvisning.

Er jeg unormal? Hva er i så fall galt med meg? Jeg er M21 forresten.

Anonymkode: ed3c3...a66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av, og kvitt deg med "gjort alt for dem"-tankegangen. Virker altfor desperat og tøffel dessverre. 

AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (7 minutter siden):

Slapp av, og kvitt deg med "gjort alt for dem"-tankegangen. Virker altfor desperat og tøffel dessverre. 

Hvorfor vil ikke jenter ha noen som gjør alt for dem?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Troller du eller?

Anonymkode: 1ff64...8ab

AnonymBruker
Skrevet

Jenter vil ha en som gjør alt for de. Men ikke med en gang de møtes. Kanskje etter en stund. 

Anonymkode: 5e7b4...e1d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg blir betatt av jentet med en gang jeg ser dem. Jeg føler at jeg vil være sammen med dem og at jeg elsker dem. Jeg hadde gjort alt for dem. Ender alltid i avvisning.

Er jeg unormal? Hva er i så fall galt med meg? Jeg er M21 forresten.

norw skrev (10 minutter siden):

Stalker var min første tanke😬

Anonymkode: 1ff64...8ab

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å bruke tid på å bli kjent med kvinnene før du bestemmer deg for om du ønsker å satse på henne? 

Anonymkode: bf451...903

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Fordi det er creepy

AnonymBruker
Skrevet

Kan kun snakke for meg selv, men jeg vil ikke ha en tøffel, en som gjør absolutt alt for meg. Man gir og man tar, og skal ikke være nødvendig å måtte be eller forvente. Det skal være naturlig. Jeg vil også ha en som utfordrer meg mentalt, på den intellektuelle delen. Jeg kjeder meg om ikke. En seksuell partner som er åpen seksuelt, men kun med meg, en som ikke behandler meg som porselen - som liker å ta tak i meg. Men også en som er på det følsomme plan…. Som møter meg på mine følsomme områder og kan snakke sammen med og diskutere med..  Et godt ordtak: det finnes noen for alle. 

Anonymkode: b764d...418

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...