Gå til innhold

Erogene sonene når dere har foreplay.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når du å kjæresten har foreplay hvor liker du at kjæresten tar på deg?

Jeg elsker når min samboer koser rundt navlen min, det tenner meg helt utrolig.

Flere som også liker det?

Hehe.😄

Anonymkode: c97f4...70c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Biting i øret (og egt alle andre steder også), kyss ned nakken, også det helt åpenbare blir jo bryst, underliv og rumpe haha

Gjest Alterego666
Skrevet

Pre-foreplay er blikk og flørtende ord.

Foreplay kan være så mangt, men stønning og slikking i øret betyr alltid full gass. Jeg holder det gjerne litt tilbake.

Skrevet

Ryggen. Uten tvil. Ryggen. 🤗

I en undersøkelse for noen år siden ble 800 personer bedt om å rangere 41 kroppsdeler for 1 til 10 ut fra hvor mye nytelse de kunne gi. Da var munnen/leppene en god nummer tre (etter skjeden og klitoris). Og så nakken helt oppe ved hårfestet.

Magen kom på 14. plass. Så du er nok ikke helt alene. 💜

• Liker 1
Skrevet

Ørefippen er utrolig følsom hos meg. Slikker hun der,så....

AnonymBruker
Skrevet

Øreflippen her også. Litt biting, slikking og at han puster meg i øret er nok til at jeg blir våt og kåt. 
I tillegg en god massasje som ender nederst på magen, om han blåser meg på magen kan det være nok til at det går for meg. Magen min er skikkelig følsom😍

Anonymkode: 433ed...264

• Liker 1
Skrevet

Å pirre, tirre og forvirre tenner jo de fleste kvinner på... Uansett går jeg varsomt frem på hvor jeg kysser, slikker og beføler... det finnes jo dem som ikke liker å bli sugd på øreflippen, selv om det er en erogen sone. Da tar jeg i bruk syn og hørsel, og hører etter golyder og ser etter gåsehud. Tiden man bruker varierer jo litt etter tålmodighet eller kåthet til partneren, men tiden er jo delt inn i forskjellige faser. Første fasen er jo kjærlighet og beroliggelse, så starter kåthetsfasen der man hele tiden holder på kåtheten og øker den. Så kommer tålmodighetsfasen, der man blir så tent at det kjennes ut som man sprekker. Men det finnes en grense der også, holder man for lenge kan det virke frustrerende og kåtheten kan avta.

Det går jo meget godt å benytte seg av flere erogene sone samtidig også, vi har jo to hender, føtter og en munn og mye hud til rådighet. Jo mere man tirrer hjernen med impulser fra erogene soner, jo mere fyller man opp lykkesenteret som gir oss orgasme... Fantasier er jo kanskje en ukjent erogen sone for mange, men den hjelper deg også.

Jeg tåler ikke stort av erogene soner før jeg blir steinkåt, som oftes skal det bare et kyss eller naken hud til. Men kysser eller pjusker hun meg i nakken, kommer det en masse golyder fra meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Øreflippen her også. Litt biting, slikking og at han puster meg i øret er nok til at jeg blir våt og kåt. 
I tillegg en god massasje som ender nederst på magen, om han blåser meg på magen kan det være nok til at det går for meg. Magen min er skikkelig følsom😍

Nå ble jeg litt nyskjerrig på om du har oppkevd navleorgasme? Magen er faktisk en veldig erogen sone, det påvirker oss mye. Hvis jeg har ondt i magen, pjusker jeg den selv og gir den omsorg. Magepinen avtar etter en liten stund. Det hjelper stort på beroligelse og sinn å ta på seg selv også, selv om andres hender føles mye bedre... Men all omsorg med berøring virker positivt for kroppen...

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (4 minutter siden):

Nå ble jeg litt nyskjerrig på om du har oppkevd navleorgasme? Magen er faktisk en veldig erogen sone, det påvirker oss mye. Hvis jeg har ondt i magen, pjusker jeg den selv og gir den omsorg. Magepinen avtar etter en liten stund. Det hjelper stort på beroligelse og sinn å ta på seg selv også, selv om andres hender føles mye bedre... Men all omsorg med berøring virker positivt for kroppen...

Nei, ikke navlen, lenger ned - rett over symfysen. Navlen gjør vondt hos meg. Om jeg er i riktig «mode» kan jeg squirte om han stryker over nederst på magen og samtidig bare berører klitten med en finger. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, ikke navlen, lenger ned - rett over symfysen. Navlen gjør vondt hos meg. Om jeg er i riktig «mode» kan jeg squirte om han stryker over nederst på magen og samtidig bare berører klitten med en finger. 

Ok, skjønner... ting som gjør vondt avtar jo bare kåtheten  av. Symfysen ja, skambenet med andre ord... Stryking og litt press i den sonen kan utløse squirten, fordi den er forbundet med urinblæra og skenes kjertler blir tirret av det. Hjelper han til med stimuli av klitten øker jo sjansene for squirtingen også... Takk for oppklaringen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...