AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #1 Skrevet 22. juni 2021 Hei, en liten spørsmål. Jeg har en kjæreste som har en barn fra før av og jeg har to. I begynnelsen av forholdet vårt snakket vi mye om å få felles barn og at vi ikke ønsker å få flere barn med noen vi komme til å slå opp med til slutt. Så vi tok ting veldig sakte og har brukt 4 år på å bli bedre kjent med hverandre, har bodd ilag I ca 3 år. Nå tenker jeg at det er på tide med en unge til, vi har snakket mye om navn og litt forskjellig. Så for ikke så lenge siden nevnte jeg for kjæresten min at jeg synes at det er på tide å ta forholdet våres til det neste steget med å få en eller to barn til. Og da sa han at han vi har mer enn nok, og æ tenkt på det han sa i noen par dager og sa ja du har helt rett så bare en til så er vi ferdig. Og da sa han at han vil egentlig ikke ha flere barn for han har ikke mer å gi av seg selv og har egentlig nok med den ene ungen han har fra før av. Føle meg litt svikte siden vi har snakket om flere barn på over 3 år også har han vist i 2 år at han ikke ville ha men sa ingenting, for at han var redd for å minste meg. Så han foreslår at vi skal skaffe oss hjelp, slik at æ få mer hjelp til å akseptere situasjonen og takle å lev med å ikke få flere barn. For meg føles det helt feil, og tenker egentlig på å avslutte forholdet. Hva syns dere? Anonymkode: 4dce0...7bb
AnonymBrukern Skrevet 22. juni 2021 #2 Skrevet 22. juni 2021 Synes det er skikkelig dårlig gjort av han. Selvfølgelig er det greit å endre mening, men er en ganske «stor» avgjørelse som jo påvirker deg skikkelig. Synes det hvertfall er feil at du liksom er den som må få hjelp til å takle situasjonen. Heg hadde følt meg litt lurt og ville også avsluttet forholdet 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #3 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBrukern skrev (7 minutter siden): Synes det er skikkelig dårlig gjort av han. Selvfølgelig er det greit å endre mening, men er en ganske «stor» avgjørelse som jo påvirker deg skikkelig. Synes det hvertfall er feil at du liksom er den som må få hjelp til å takle situasjonen. Heg hadde følt meg litt lurt og ville også avsluttet forholdet Takk for svare bra at æ ikke e den eneste som føle meg lurt. Det gjør vondt, spesielt når vi har lagt så mye tid i å snakk om det og planlagt navn osv Anonymkode: 4dce0...7bb
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #4 Skrevet 22. juni 2021 Jeg skjønner deg godt. Ville tenkt som deg.. Anonymkode: 37c9b...c41 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå