Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #1 Del Skrevet 11. september 2005 Helt merkelig, jeg har blitt myk på mine dager, sipper for det minste (aldri gråtet så mye som en tåre før). Hadde aldri trodd det, men det gjør jeg altså. Jaggu er jeg blitt myk på mine gamle dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2005 #2 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg trodde du mente myk i leddene og skulle spør om hemmeligheten, men den gang ei! Men jeg er også sånn til tider, hadde en periode jeg begynte å grine bare jeg så bilde av kattunger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #3 Del Skrevet 11. september 2005 hmm, hormonsvingninger?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marris75 Skrevet 12. september 2005 #4 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg griner for alt etter at jeg fikk barn. Men da må det ha med barn å gjøre. Iallefall hvis man ser på filmer, nyheter etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xora Skrevet 12. september 2005 #5 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg har også blitt myk om dagen... Når man ikke er helt i form så tar man lettere til tårene eller dersom man er litt uttafor følelsesmessig. Iallefall føler jeg det sånn, har nå gått med hodepine og muskelspenninger i flere uker OG jeg sipper for ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 12. september 2005 #6 Del Skrevet 12. september 2005 uff sånn har jeg blitt også.. kan gråte for alt, en søt historie, nyheter, bøker, når som helst. gjør det ikke, men det hender jeg kjenner det presser på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå