nilatila Skrevet 22. juni 2021 #1 Skrevet 22. juni 2021 Har nå vært i ett forhold de 6 siste årene, det siste året har jeg tatt påbygg for å endelig kunne studere etter at jeg har valgt å slutte i den jobben jeg har fagbrev i. Planen var å flytte om en mnd, dit han har bodd i 2 år. Det har altså vært avstandsforhold i 2 år, grunnet han har studert. Jeg fikk vite i går da han sa selv at han har fått følelser for noen andre, men han har ikke gjort noe med disse følelsene. De har ikke vært med hverandre annet enn at de har gått i samme klasse. Jeg forstod det slik at han var usikker på å gå videre med meg, da slike følelser kunne oppstå for noen andre. Jeg er sønderknust, jeg har sagt opp jobben min og klar for å flytte om kort tid. Vi har snakket ut og jeg vil prøve, noe han sier han også vil. Men jeg har så vondt i magen og blir dirkete dårlig av denne situasjonen, det hadde forresten pågått siden jul. Vi har møtt hverandre flere ganger i den perioden. Hva skal jeg gjøre, skal jeg ta den sjansen? Forresten så har han han enda ikke avbrutt med hun andre, noe jeg ba han om å gjøre men han mente han måtte gjøre det på sin egen tid. Hva enn det betyr. Jeg føler meg lurt og flau over hele situasjonen.
AnonymBrukern Skrevet 22. juni 2021 #2 Skrevet 22. juni 2021 Jeg hadde ikke blitt med han! Skjønner det er sårt men jeg ville tenkt at han kanskje utvikler noe mer med hun andre også blir det enda værre. Bedre å bare avslutte mens leken er god. Tenker jeg da. Lykke til❤️ 7
Hannah80 Skrevet 22. juni 2021 #3 Skrevet 22. juni 2021 Huff, dette hørtes veldig vondt ut🧡 Jeg hadde ikke orket å fortsette dette forholdet. Det tror jeg egentlig ikke kjæresten din ønsker heller, siden han valgte å fortelle deg om denne forelskelsen sin.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #4 Skrevet 22. juni 2021 Skal du studere på denne plassen han bor? Om du skal det, så ville jeg flyttet dit, men bodd for meg selv. Anonymkode: 5bb29...608 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #5 Skrevet 22. juni 2021 Det hadde vært totalt uaktuelt for meg. Det ene er at han forteller dette til deg nå, etter så lang tid, og rett før dere skal flytte. Gjøk! Det andre er at han ikke en gang har vett til å avbryte (hva da avbryte forresten?) med henne når han har fortalt deg. Gjøk! Her risikerer du bare hjertesorg og kaos. Anonymkode: 8b940...cf5 5
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #6 Skrevet 22. juni 2021 Forstår at dette er vondt. Tenker du må prøve å tenke hva du ville gjort hvis du ikke hadde kjent ham engang og prøve å ta beslutninger uten å ta hensyn til ham. Er du nødt til å flytte til det stedet han bor? Mtp. skolegang og jobb. Ønsker du å bo der? Er det et godt studiemiljø der, eller kan du få en bedre studentopplevelse ved en annen skole? Er det noen fordeler for deg ved å flytte dit? Er det noen fordeler for deg å flytte til et annet sted? Hvor har du nettverket ditt, venner og familie? Hvor har du kontakter og mulighet for fremtidig jobb? Anonymkode: 4c260...b09 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #7 Skrevet 22. juni 2021 Selvfølgelig ikke? DROPP HAN!? Kan ikke tro at du i det hele tatt vurderer å forsette videre med en som har valgt deg vekk?! Anonymkode: d7f72...af6
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #8 Skrevet 22. juni 2021 When someone shows you, who they are. Believe it ! Om eneste grunnen til å si opp jobben og flytte, er denne dusten. Så snakker du med sjefen og hører om du kan få jobben tilbake eller om de har ansatt noen andre. Du føler deg dårlig, da magefølelsen din skriker hva som er rett å gjøre men du er for opptatt å la deg lure av han at du hører ikke etter. Du fortjener bedre ! Slutt å krype for en dust og prioriter deg selv, din jobb og ditt bosted. He's just not that into you Anonymkode: 67eac...132 1
PM75 Skrevet 22. juni 2021 #9 Skrevet 22. juni 2021 Hva er det han trenger å avbryte med hun andre, hvis det ikke har skjedd noe? 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #10 Skrevet 23. juni 2021 Forholdet til din kjæreste er antakeligvis over. Men jeg synes du likevel skal flytte og ta utdannelse. Det er en perfekt ny start på livet 🙂 Trolig møter du en kjekkas på studiet eller i studentmiljøet. Anonymkode: 7dc13...c93
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #11 Skrevet 23. juni 2021 Nå skal du planlegge fremtiden som om han ikke eksisterer. Ta de valgene som er best for deg og din karriere. Han synes kanskje dette er vanskelig å fortelle deg, og forteller deg kanskje bare deler av sannheten. Kanskje kommer litt mer senere. Anse forholdet som slutt. Anonymkode: e9349...32b 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #12 Skrevet 23. juni 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Nå skal du planlegge fremtiden som om han ikke eksisterer. Ta de valgene som er best for deg og din karriere. Han synes kanskje dette er vanskelig å fortelle deg, og forteller deg kanskje bare deler av sannheten. Kanskje kommer litt mer senere. Anse forholdet som slutt. Anonymkode: e9349...32b Dette!!! Anonymkode: 88dda...094
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå