AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #1 Skrevet 22. juni 2021 Er det flere her som meg om bruker jeans på jobb og skifter til en annen jeans når dere kommer hjem? Gjør det for å ta vare på dem og ikke må vaske de så ofte Anonymkode: 7ea30...22e
Amatariel Skrevet 22. juni 2021 #3 Skrevet 22. juni 2021 Kunne ikke falt meg inn Når jeg kommer hjem skifter jeg straks til komfortabel joggebukse! 3
AnonymBrukern Skrevet 22. juni 2021 #4 Skrevet 22. juni 2021 Tror jeg aldri har skiftet til jeans etter å komme hjem😂 da er det joggebukse eller tights eller ingenting!! 2
bundaberg Skrevet 22. juni 2021 #5 Skrevet 22. juni 2021 Aldri! Skifter til noe behagelig som khaki shorts eller treningsshorts.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #6 Skrevet 23. juni 2021 Det er egentlig klokt av deg, som du selv sier er det med på å ta vare på de fine jeansene. Uvaskede, hullete eller lappete jeans er jo helt brukbare, de egner seg bare ikke på jobb. Selv bytter jeg ofte til skjørt når jeg kommer hjem, men jeg gjør det fordi jeg foretrekker skjørt. Anonymkode: abc47...732
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå