Gå til innhold

Mange sexpartnere - skammer meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen sier.

Skal prøve å holde det kort og enkelt.

Sliter med min egen fortid. Jeg har ofte sammenlignet meg selv med mine venninner og tenkt at det ikke er så ille at man har vært litt "løs" og hatt en del sexpartnere. Men nå som jeg er gira på å date seriøst, kjenner jeg at jeg skammer meg og jeg føler meg litt skitten. Spesielt nå som jeg har møtt en kjempefin fyr, og vi snakket en del sammen om diverse, inkludert sex og partnere. Han fortalte meg at han ikke har så mye erfaring, men kun et seriøst forhold bak seg. Jeg unnlot å si mye annet enn at jeg også har hatt et par forhold.

Problemet er at jeg føler meg som sagt skitten og litt "skyldig", og med mine godt over 50 sexpartnere i en alder av 32, føler jeg meg ikke god eller verdifull for denne fyren, som har avstått fra å ligge rundt med folk på fest osv. slik jeg har gjort.

Vet ikke hva jeg skal gjøre... fortsette å date ham selv om jeg føler meg slik, eller være åpen om dette med ham? Kanskje han blir bare skremt, tenker at jeg er ekkel og løs, og ditcher meg? 🙁

Anonymkode: 6e3db...f19

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Glem det og gå videre med denne fyren hvis du vil. Han har ingenting med hvor mange du har ligget med, og hvis han spør er det helt innafor med en liten hvit løgn.. 👌

Anonymkode: e9338...bc4

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Han burde vite hva han dater for noe. Bare vær ærlig og fortell 

Anonymkode: b19cd...755

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Han får nok videre når ryktet inntar deg og den ene og den andre sier at de har pult deg. Bedre å få det i fra deg, enn fra andre. Du vet jo selv hva du holdt på når du var så løs. 

Anonymkode: f0d28...2a7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Glem det og gå videre med denne fyren hvis du vil. Han har ingenting med hvor mange du har ligget med, og hvis han spør er det helt innafor med en liten hvit løgn.. 👌

Anonymkode: e9338...bc4

-TS

Hvordan skal jeg gå videre...? Som sagt føler jeg meg skitten når jeg sammenligner meg selv med ham. Jeg tror å prate med ham om det og se hva han sier og om han "godtar" meg, eller sier at det ikke er en stor sak for ham at jeg har hatt over 50 sexpartnere, hadde gjort det mye lettere for meg.... men det kan skremme ham vekk...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

-TS

Hvordan skal jeg gå videre...? Som sagt føler jeg meg skitten når jeg sammenligner meg selv med ham. Jeg tror å prate med ham om det og se hva han sier og om han "godtar" meg, eller sier at det ikke er en stor sak for ham at jeg har hatt over 50 sexpartnere, hadde gjort det mye lettere for meg.... men det kan skremme ham vekk...

Du kan prøve sånn vagina damp

Anonymkode: ca713...92d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det ingen som har sex i forhold lengre? Jeg kunne aldri bare hatt sex med en tilfeldig en. Spess ikke som kvinne, når han spruter sæden sin inni. 

Anonymkode: f0d28...2a7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

-TS

Jeg ville uansett ventet med å være helt ærlig om antallet. Kanskje han takler relatiteten bedre og godtar fortiden lettere når han blir bedre kjent med deg og vet du har lagt fortiden (som du i tillegg skammer det for) bak deg.

Anonymkode: 22221...b0f

• Liker 2
Skrevet

Hvis du ikke klarer å gå videre uten å si noe, så må du jo ta sjansen og bare si det. Forklare at du har vært lenge uten forhold og at det har blitt en del partnere. Burde være null stress tenker jeg da. 

Alle de idiotene over her er det jo bare å ignorere. Virkeligheten er ikke slik den fremstilles her på kg. De fleste menn bryr seg om helt andre ting enn antall partnere. 

Min mann har aldri spurt meg om hvor mange jeg har hatt meg med, og jeg har aldri spurt ham heller. Jeg har ingen interesse av å vite det. Tror mange tenker sånn. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Maggi2 said:

Hvis du ikke klarer å gå videre uten å si noe, så må du jo ta sjansen og bare si det. Forklare at du har vært lenge uten forhold og at det har blitt en del partnere. Burde være null stress tenker jeg da. 

Alle de idiotene over her er det jo bare å ignorere. Virkeligheten er ikke slik den fremstilles her på kg. De fleste menn bryr seg om helt andre ting enn antall partnere. 

Min mann har aldri spurt meg om hvor mange jeg har hatt meg med, og jeg har aldri spurt ham heller. Jeg har ingen interesse av å vite det. Tror mange tenker sånn. 

Jeg datet en veldig ordentlig mann, jeg spurte selv om han ville tippe antall partnere og han tippet (seriøst) 50. Svaret er 10. Han trodde altså frem til det at jeg hadde 50 og brydde seg katta om det. Som du sier trenger det ikke være som på KG og hvordan virkeligheten blir fremstilt her. Har også datet en mann som var veldig lite ordentlig med 100 partnere, og han ville ikke treffes igjen da jeg sa jeg hadde 10 partnere siden det var for mange 🙄

Anonymkode: ace03...4ff

• Liker 7
Skrevet

Fantastisk god skal damer være i senga, men å ha utforsket med forskjellige menn skal man ikke.

Helst skal vi på magisk vis vite alt om hvordan gi den beste blowjob, ri på den deiligste måten, kunne utføre alskens stillinger, rett og slett være en sexgudinne, men uten å ha hatt særlig mye omgang med menn.

Over til saken... En mann som henger seg opp i antall sexpartnere er ikke en mann for meg.

Hvorfor skal man pynte på sannheten og skjemmes over å ha hatt sex med et visst antall menn? Det er for meg helt uforståelig at disse holdningene fortsatt eksisterer den dag i dag hvor kvinner er nødt til å lyve for å føle seg verdig nok for en mann.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Ikke fortell noe. Da blir du dumpet. 

Anonymkode: 1f960...c9e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Rødtoppen86 said:

Fantastisk god skal damer være i senga, men å ha utforsket med forskjellige menn skal man ikke.

Helst skal vi på magisk vis vite alt om hvordan gi den beste blowjob, ri på den deiligste måten, kunne utføre alskens stillinger, rett og slett være en sexgudinne, men uten å ha hatt særlig mye omgang med menn.

Over til saken... En mann som henger seg opp i antall sexpartnere er ikke en mann for meg.

Hvorfor skal man pynte på sannheten og skjemmes over å ha hatt sex med et visst antall menn? Det er for meg helt uforståelig at disse holdningene fortsatt eksisterer den dag i dag hvor kvinner er nødt til å lyve for å føle seg verdig nok for en mann.

Ja, alt i alt handler det å påføre kvinnen skam om å få økt kontrollbehov. Det er ofte usikre og sjalu menn som reagerer med denne skampåførselen, og dessverre ser vi mange tar det personlig. 

Ts, jeg vil virkelig du skal forstå at din verdi som menneske er uavhengig av antall sexpartnere.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke alene. Jeg som er litt over 40 år har hatt over 400 forskjellige menn.

Anonymkode: 39302...9aa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Som tittelen sier.

Skal prøve å holde det kort og enkelt.

Sliter med min egen fortid. Jeg har ofte sammenlignet meg selv med mine venninner og tenkt at det ikke er så ille at man har vært litt "løs" og hatt en del sexpartnere. Men nå som jeg er gira på å date seriøst, kjenner jeg at jeg skammer meg og jeg føler meg litt skitten. Spesielt nå som jeg har møtt en kjempefin fyr, og vi snakket en del sammen om diverse, inkludert sex og partnere. Han fortalte meg at han ikke har så mye erfaring, men kun et seriøst forhold bak seg. Jeg unnlot å si mye annet enn at jeg også har hatt et par forhold.

Problemet er at jeg føler meg som sagt skitten og litt "skyldig", og med mine godt over 50 sexpartnere i en alder av 32, føler jeg meg ikke god eller verdifull for denne fyren, som har avstått fra å ligge rundt med folk på fest osv. slik jeg har gjort.

Vet ikke hva jeg skal gjøre... fortsette å date ham selv om jeg føler meg slik, eller være åpen om dette med ham? Kanskje han blir bare skremt, tenker at jeg er ekkel og løs, og ditcher meg? 🙁

Det er jo definitivt ikke noe å være spesielt stolt av, men lite å gjøre med det nå. Slutt å skam deg, og prøv heller å få bukt med promiskuiteten. Den er ødelggende i lengden, både for selvrespekt og for attraktiviteten hos det annet kjønn.

Anonymkode: a0eb1...3b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Rødtoppen86 skrev (1 time siden):

Det erforskjell på detbå ha utforsket sex med forskjellige menn og det å ha hatt  50 eller 100 sexpartnere over relativt få år. Det siste vitner om at noe har vært alvorlig galt med psyken til vedkommende. Men kanskje har det hatt sammenheng med en forbigående livskrise. La oss håpe det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke alene. Jeg som er litt over 40 år har hatt over 400 forskjellige menn.

Anonymkode: 39302...9aa

Da snakker vi vel om en meget travel yrkesutøver.

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

-TS

Vær stolt av din egen fortid og fortell i generelle vendinger at du liker sex og derfor har høstet erfaringer. 
Dersom han ikke takler dette, er det bra at du blir kvitt ham før dere er for involverte. 
Ekte menn liker ekte kvinner. 
Dette er syretesten.

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Det erforskjell på detbå ha utforsket sex med forskjellige menn og det å ha hatt  50 eller 100 sexpartnere over relativt få år. Det siste vitner om at noe har vært alvorlig galt med psyken til vedkommende. Men kanskje har det hatt sammenheng med en forbigående livskrise. La oss håpe det.

Mens en mann er en casanova med så mange partnere antar jeg? Og dama er psykisk syk? 

Damer kan også være kåte og spenningssøkende. 

• Liker 9
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Mens en mann er en casanova med så mange partnere antar jeg? Og dama er psykisk syk? 

Damer kan også være kåte og spenningssøkende. 

Dette er de beste kvinnene. Kun mannslinger med mindreverdighetskomplekser som mener noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...