Gå til innhold

Er det virkelig ok at kvinner utnytter menn for gratis drinker på byen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nok en helg har gått og jeg møtte ei deilig kvinne jeg kunne tenke meg å ligge med. Hun virker keen på meg hun også. Hun var kledd kjempe pent. Kort skjørt og topp som viste magen hennes og skuldrene. Skikkelig min type dame. Jeg tenkte derfor å snakke med henne. Kommenterte hvor pen hun var og hun ble skikkelig smigret. Spurte hva hun ville ha å drikke og jeg spanderte alt på henne. 
Det var så god stemning og alt lå til rette for at vi kom til å ende opp å ha sex. 

Vi begynte å kline og hun tok på skrittet mitt og sa hun var kåt. Jeg sa jeg var like kåt og foreslo vi skulle dra hjem til meg for å pule. Det hadde hun lyst til. Tiden går og vi finner taxi og drar hjem til meg. 

Hun vil ha mer å drikke og jeg tenker det går greit siden hun trossalt er hjemme hos meg og har lovet sex. Setter på musikk. Hun vil danse. Vi danser og hun twerker inntil pikken min. Jeg spanker henne og hun stønner og sier hun vil kline igjen. Det gjør vi. Så foreslår jeg vi går til sengen og fortsetter det der. 

Da sier hun plutselig at hun ikke tror hun vil eller er helt klar for det. Jeg blir skuffet men prøver å skjule det. Hun sier hun vil sove og jeg tenker det går greit så lenge vi bare kunne spoone sa jeg. Det gikk hun med på og hun sov over. 
Så våkner vi klokka 11 på morgenen og jeg er rimelig kåt og vil ha sex. Begyner å ta på puppene og prøver å fingre henne. Da stopper hun min hånd og sier «ikke enda». Jeg spør hvorfor ikke. Så sier hun hun må gå på do. Hun gjør det. 15 minutter går og da sier hun at hun blir hentet om 20 minutter og at vi derfor ikke rakk noe. 

Jeg ble så skuffet og irritert og sa «sånne luremus er jeg dritt lei av å møte på hver helg. Her er jeg snill og spanderer drink på deg. Lar deg være med hjem og du lover meg sex. Så lar du det ikke skje…»… Hun bortforklarte alt med at hun var trøtt og sliten og ville vente til hun var klar. Sa at jeg var kjekk og koste seg veldig…

Jeg fatter ikke hva sånne jenter får ut av å leke luremus hver helg. Jeg trodde hvis jenter var opptatt av feminisme så betalte de sine drinker selv. Neida, er så lei sånne horer så skal snylte på menn som meg på byen… 
Adda henne på snap og sendte vippskrav til henne. Hun unnskyldte seg og sa hun ville møtes igjen. 

Buhu……

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut ifra dine innlegg her virker du ikke som verdens største sjarmør. Kanskje en grunn til at damer ikke vil ligge med deg?

• Liker 27
Skrevet
AnonymBrukern skrev (3 minutter siden):

Ut ifra dine innlegg her virker du ikke som verdens største sjarmør. Kanskje en grunn til at damer ikke vil ligge med deg?

Du virker alldeles sjarmert av meg som er den første som kommenterer alle mine tråder😂😂😂 Men er du ikke enig i at utnytting ikke er greit…?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig forsøk på trolling

Anonymkode: 7ad59...b89

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

😄 Ta det som en lærepenge om ikke annet. "Jeg kjøpte deg en drink! Du skylder meg sex!" 

Anonymkode: 9087f...b5e

• Liker 4
Skrevet

Tror ikke ett sekund på historien din. 

Men om du er ute etter å kjøpe en kvinne, så får du heller prøve deg på sugardating. 

Du er nokså tett om du tror spandering av drinker skal lede til sex. 

• Liker 19
Skrevet

Du burde sent en dickpic først tror jeg..( for å tine henne litt opp :))

AnonymBruker
Skrevet
Incel skrev (14 minutter siden):

Nok en helg har gått og jeg møtte ei deilig kvinne jeg kunne tenke meg å ligge med. Hun virker keen på meg hun også. Hun var kledd kjempe pent. Kort skjørt og topp som viste magen hennes og skuldrene. Skikkelig min type dame. Jeg tenkte derfor å snakke med henne. Kommenterte hvor pen hun var og hun ble skikkelig smigret. Spurte hva hun ville ha å drikke og jeg spanderte alt på henne. 
Det var så god stemning og alt lå til rette for at vi kom til å ende opp å ha sex. 

Vi begynte å kline og hun tok på skrittet mitt og sa hun var kåt. Jeg sa jeg var like kåt og foreslo vi skulle dra hjem til meg for å pule. Det hadde hun lyst til. Tiden går og vi finner taxi og drar hjem til meg. 

Hun vil ha mer å drikke og jeg tenker det går greit siden hun trossalt er hjemme hos meg og har lovet sex. Setter på musikk. Hun vil danse. Vi danser og hun twerker inntil pikken min. Jeg spanker henne og hun stønner og sier hun vil kline igjen. Det gjør vi. Så foreslår jeg vi går til sengen og fortsetter det der. 

Da sier hun plutselig at hun ikke tror hun vil eller er helt klar for det. Jeg blir skuffet men prøver å skjule det. Hun sier hun vil sove og jeg tenker det går greit så lenge vi bare kunne spoone sa jeg. Det gikk hun med på og hun sov over. 
Så våkner vi klokka 11 på morgenen og jeg er rimelig kåt og vil ha sex. Begyner å ta på puppene og prøver å fingre henne. Da stopper hun min hånd og sier «ikke enda». Jeg spør hvorfor ikke. Så sier hun hun må gå på do. Hun gjør det. 15 minutter går og da sier hun at hun blir hentet om 20 minutter og at vi derfor ikke rakk noe. 

Jeg ble så skuffet og irritert og sa «sånne luremus er jeg dritt lei av å møte på hver helg. Her er jeg snill og spanderer drink på deg. Lar deg være med hjem og du lover meg sex. Så lar du det ikke skje…»… Hun bortforklarte alt med at hun var trøtt og sliten og ville vente til hun var klar. Sa at jeg var kjekk og koste seg veldig…

Jeg fatter ikke hva sånne jenter får ut av å leke luremus hver helg. Jeg trodde hvis jenter var opptatt av feminisme så betalte de sine drinker selv. Neida, er så lei sånne horer så skal snylte på menn som meg på byen… 
Adda henne på snap og sendte vippskrav til henne. Hun unnskyldte seg og sa hun ville møtes igjen. 

Buhu……

Snufs!!! Jeg har et tips til deg!!! Det er det at når du sitter på do, så trekker du den ned etterpå. Bare et lite tips. Ikke la den ligge og flyte der. Det er ikke pent gjort av deg. Så, trykk ned bæsjen og ikke eksponer den for hele verden. ❤️ Så kommer det til å gå bra. Kyss og klem. 

Anonymkode: 6ca2f...6c8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er det slik å forstå at du ikke klarer å vente på sex? Hun sa hun ville møte deg igjen, men for deg var det nå eller aldri? Du har jo spolert alle sjansene dine ved å sende henne vippskrav og kalle henne luremus 😂😂

Anonymkode: 94bd5...a4f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Incel skrev (17 minutter siden):

Neida, er så lei sånne horer så skal snylte på menn som meg på byen

Også var hun en hore som ikke hadde sex med deg? Forstå det den som kan.. 

• Liker 29
Skrevet

Ja, det er helt greit. Bare tilpass for deg, du hadde jo tenkt å kjøpe sex av henne med en drink?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du spurte hva hun ville drikke, du spanderte villig hele kvelden. Du kunne når som helst trukket tilbake spanderbuksene, akkurat slik hun når som helst kan avslå sex. Sa hun til deg, med ord, ikke kroppsspråk, at om du spanderte drinker, skulle hun ha sex med deg? 

Om en kvinne har lyst å ligge med deg, trenger du ikke å kjøpe drinker til henne. Det er ikke det som tenner en kvinne. Husk det til neste gang, at det er ikke nødvendig å blakke seg for å få en kvinne til sengs. Jeg hadde forøvrig ditchet deg før taxien om jeg ikke hadde tenkt å ha sex med deg. 

Anonymkode: 0516a...903

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Også var hun en hore som ikke hadde sex med deg? Forstå det den som kan.. 

Ja, at definisjonen hore er det stikk motsatte av å IKKE ha sex for penger er det mange menn som misforstår (med vilje). Har blitt kalt hore når jeg har takket nei til date 🤦🏼‍♀️

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du spurte hva hun ville drikke, du spanderte villig hele kvelden. Du kunne når som helst trukket tilbake spanderbuksene, akkurat slik hun når som helst kan avslå sex. Sa hun til deg, med ord, ikke kroppsspråk, at om du spanderte drinker, skulle hun ha sex med deg? 

Om en kvinne har lyst å ligge med deg, trenger du ikke å kjøpe drinker til henne. Det er ikke det som tenner en kvinne. Husk det til neste gang, at det er ikke nødvendig å blakke seg for å få en kvinne til sengs. Jeg hadde forøvrig ditchet deg før taxien om jeg ikke hadde tenkt å ha sex med deg. 

Anonymkode: 0516a...903

Hun sa vi skulle ha sex jo

AnonymBruker
Skrevet
Incel skrev (3 minutter siden):

Hun sa vi skulle ha sex jo

Eksen min sa vi skulle være sammen for alltid. Senere gjorde han det slutt. Folk sier ting og folk skifter mening. Slik er livet. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får bare så vondt av deg TS ❤ her sitter du på kvinneguiden og spyr ut idiotiske innlegg som mest sannsynlig er laget for å provosere... (akkurat det klarer du da.) 

Du kan ikke ha det særlig godt.. husk at det er hjelp å få, og det er aldri for sent å snu om livet sitt. 

Lykke til.

Anonymkode: e31f4...ab4

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du glemte å gi henne komplimenter for brystene, og si at de kan mate babyer til å bli store og sterke? 

Anonymkode: 1ed19...7ee

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Klart det er ok. Det er bare dumme menn som spanderer på byen på den måten.

Anonymkode: e2464...dee

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun bare ville ha telesex med deg?

Anonymkode: 1ed19...7ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Dårlig forsøk på trolling

Nei, denne var en av de bedre.

Her er det både innlevelse og en god historie, teksten er inndelt i avsnitt etc.

Jeg gir denne en tommel opp.

Anonymkode: aa163...843

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...