Gå til innhold

Ville det ha vært greit for deg om en kvinne satt på fanget..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

..til din kjæreste/samboer ektemann? Ville det ha vært greit om hun satt der lenge, og lente seg godt inntil skulderen/halsen hans? 

Menn, det samme til dere, ville det ha vært greit om din kjæreste gjorde dette?

Anonymkode: a18fc...438

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det ville jo ikke egentlig være greit. Hvorfor skulle en annen kvinne ha noe behov for å sitte så intimt med min mann? Og hvorfor skulle han ønske det? Veldig rar situasjon å se for seg. Det er jo ikke normalt å sitte på fanget til voksne venner og gnikke seg inntil dem? Eller? 

Anonymkode: f2ecb...fab

• Liker 30
Skrevet

hahhaha IKKE faen… hadde det skjedd så ville jeg forlatt han på sekundet 

• Liker 12
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Hadde i hvert fall ikke vært greit for mannen min, han hadde høflig og bestemt bedt henne sette seg et annet sted.

Og nei, jeg ville heller aldri satt meg på fanget til en annen enn mannen min. 

Klare "regler" i vårt forhold, ikke gjør noe du ikke vil at den andre parten skal gjøre. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke greit! 

Anonymkode: c8bd7...c60

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det ville vært respektløst. 

Anonymkode: 30990...dbd

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er totalt respektløst. Jeg hadde aldri satt meg på fanget til en mann, og min mann hadde ikke latt en annen kvinne sitte på fanget hans. Spesielt ikke foran meg, eller foran felles venner. 

Anonymkode: 24001...895

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, det er totalt respektløst. Jeg hadde aldri satt meg på fanget til en mann, og min mann hadde ikke latt en annen kvinne sitte på fanget hans. Spesielt ikke foran meg, eller foran felles venner. 

Anonymkode: 24001...895

Ville det ha vært mindre respektløst om det skjedde når du ikke var tilstede?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, og mannen min har heldigvis bedt dem flytte seg🥰

Anonymkode: 62c49...e22

• Liker 5
Skrevet (endret)

Det er innafor på min jobb, på jobbfest, der relasjonen er ok og man vil prate om noe når promillen er steget over 1 i lokalet.

Endret av Realverdien
AnonymBruker
Skrevet
Realverdien skrev (1 minutt siden):

Det er innafor på min jobb, på jobbfest, der relasjonen er ok og man vil prate om noe når promillen er steget over 1 i lokalet.

At kollegaer sitter på hverandres fang? Ville det vært greit om kjæresten din gjorde det?

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

At kollegaer sitter på hverandres fang? Ville det vært greit om kjæresten din gjorde det?

Om hun måtte/ville snakke med noen og det var høy musikk og lite sitteplasser, så er det ok. Hender også at mann sitter på fanget til en mann og snakker med sidemannen hans. 

Det er vel som det å være naken med fremmede barn av begge kjønn i dusjen på badeland: Rart når man tenker på det, men ganske vanlig og uskyldig der det foregår.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Realverdien skrev (46 minutter siden):

Om hun måtte/ville snakke med noen og det var høy musikk og lite sitteplasser, så er det ok. Hender også at mann sitter på fanget til en mann og snakker med sidemannen hans. 

Det er vel som det å være naken med fremmede barn av begge kjønn i dusjen på badeland: Rart når man tenker på det, men ganske vanlig og uskyldig der det foregår.

Menn og kvinner er ikke i samme garderobe på badeland? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hmm.. Faktisk ikke noe jeg ville reagert på i utgangspunktet, men hvis dama åpenbart flørta med mannen min, ville jeg nok kasta et stygt blikk bort mot dem.. Men sitte på fanget for å snakke, synes jeg er helt greit. 

Jeg lar jo mannen danse med andre damer også, men ville jo syntes det hadde vært respektløst og uakseptabelt hvis de plutselig var i klinemodus under en rolig sang. Så, konklusjonen er, det kommer helt an på hvordan situasjonen er, og hvordan følelsene deres er for hverandre. 

Anonymkode: 45e70...476

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

..til din kjæreste/samboer ektemann? Ville det ha vært greit om hun satt der lenge, og lente seg godt inntil skulderen/halsen hans? 

Menn, det samme til dere, ville det ha vært greit om din kjæreste gjorde dette?

Det spørst alt etter hvilke relasjoner ein har til  kvinna.   Vi har faktisk langt flere nære  kvinnelige venner en mannlige venner, og hadde ikkje reagert noe på det.  

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det hadde ikke vært greit, og jeg hadde heller ikke satt meg på fanget til en annen mann eller kollega.

Anonymkode: a8e0e...cf7

• Liker 2
Skrevet

Nei, og kjæresten hadde bedt henne finne seg sin egen stol

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tja, det kommer jo an på hvem det er som sitter der? Er det ei felles venninne/bekjent hadde jeg ikke reagert så mye på det, hadde det vært ei ukjent ei, så hadde jeg vært litt mer skeptisk. 

Anonymkode: c0062...791

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde begynt å lure på hva hun trodde skulle skje, og så hadde jeg ledd litt. Mannen min hadde kanskje latt henne sitte der litt om det er en venninne, men hadde flyttet seg om det ble lenge eller klåing :) Hadde det vært en ukjent person hadde han flytta seg fort.

Jeg ser ingen grunn til å sette meg på andres fang enn min mann sitt.

Anonymkode: b436a...23a

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...