AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #1 Skrevet 22. juni 2021 Dette spørsmålet får jeg så ofte på datingapper fra menn. Hva mener de egentlig med dette: Hva ser du etter i en mann? Jeg blir så lei det spørsmålet for jeg skjønner ikke helt hva de mener med det? Utseende? Personlighet? Utdanning? Eller hva? Alt sammen? Vet aldri helt hva jeg skal svare på det og føler ofte det blir "feil" uansett hva jeg svarer. Anonymkode: 11eae...f34 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #2 Skrevet 22. juni 2021 Hva ser du etter da? Er du ute etter noe raskt og flyktig, eller en å dele livet med? jeg ville sagt jeg ser etter en å trives sammen med i hverdagen, men som også er åpen for nye opplevelser. Det hørtes fryktelig klisje ut, men for meg et det det. Jeg trives best hjemme med rutiner, men trenger å bryte opp hverdagen litt av og til. Anonymkode: 6c118...738
Engel Skrevet 22. juni 2021 #3 Skrevet 22. juni 2021 Han jeg ønsker å våkne opp med hver dag. En aktiv og friluftsglad mann, med positivitet og humor, og like verdier som meg. Og med verdier mener jeg ikke økonomi, men hva som er viktige grunnverdier i livet. At han er et familiemenneske, at han behandler meg og alle rundt seg med respekt, at han ønsker å dra lasset sammen. Og at vi generelt har like prioriteringer. 4
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #4 Skrevet 22. juni 2021 Jeg synes det er et skikkelig lurespørsmål. Om jeg ramser opp noen egenskaper og han oppfyller dem er det langt fra sikkert det blir ompa lompa og evig lykke på ham likevel. Jeg er ikke interessert i alle som innehar visse trekk. De må være kjekke (for meg), tiltrekkende og ha attraktiv personlighet i tillegg. Så jeg er redd jeg svarer noe menn tror de oppfyller, og så har vi liksom en deal om å slå våre pjalter sammen der og da. Anonymkode: 8b8cd...357 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #5 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg synes det er et skikkelig lurespørsmål. Om jeg ramser opp noen egenskaper og han oppfyller dem er det langt fra sikkert det blir ompa lompa og evig lykke på ham likevel. Jeg er ikke interessert i alle som innehar visse trekk. De må være kjekke (for meg), tiltrekkende og ha attraktiv personlighet i tillegg. Så jeg er redd jeg svarer noe menn tror de oppfyller, og så har vi liksom en deal om å slå våre pjalter sammen der og da. Anonymkode: 8b8cd...357 Tror helt ærlig ikke at noen tror det. Alle forstår at det må være tiltekning og kjemi i tillegg. Men likhet øker sjansen for at det skal bli noe mer enn bare tiltrekning for å si det sånn, altså at det kan bli noe varig. Og man kan få luket bort folk som er helt annerledes enn deg. Jeg gidder feks ikke møte en sofasliter siden jeg selv elsker å være i aktivitet ute. Det vil jo ikke fungere samme hvor kjekk han er. Anonymkode: 349f9...186
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå