Gå til innhold

Hva hadde dere under brudekjolen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært interessant å høre hva dere hadde under kjolen på den store dagen, hvite strømper eller hudfargede?  Skal man bruke stay ups, eller hofteholder?

Anonymkode: dab5b...c66

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde stroppeløs "korsett-bh" som gikk til under ribbeina, en hvit matchende blondetruse og strømpebukse 🤣 jeg orket ikke tanken på at noe skulle skli ned. Tok av strømpebukser da vi kom til rommet på kvelden 🤭 

En sånn🥰

https://images.app.goo.gl/hWHeZsf3qkUekKrC7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Skogkløver skrev (19 minutter siden):

Jeg hadde stroppeløs "korsett-bh" som gikk til under ribbeina, en hvit matchende blondetruse og strømpebukse 🤣 jeg orket ikke tanken på at noe skulle skli ned. Tok av strømpebukser da vi kom til rommet på kvelden 🤭 

En sånn🥰

https://images.app.goo.gl/hWHeZsf3qkUekKrC7

Sklir vel ikke ned hvis du har hofteholder festet i strømpene?🧐

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde som Skogkløver, hadde i utgangspunktet kjøpt et utrolig vakkert og sexy sett, men byttet noe av det med mer praktisk og behagelig nedentil og byttet fort tilbake før kjolen skulle av i bryllupssuiten.. 

Anonymkode: 5db66...310

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blondetruse og stroppeløs Bh. Brukte ikke strømper eller strømpebukser.  Syns det er penest uten. 

Anonymkode: b88d0...b7d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde stroppeløs hudfarget bh, og en hvit stringtruse. Og en hudfarget strømpebukse så jeg ikke skulle få gnagsår. Enkelt og greit, ønsket ikke å gå i ubehagelig undertøy på hele dagen, jeg går vanligvis uten bh og syns det var ubehagelig nok.

Anonymkode: 115e7...a3f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sklir vel ikke ned hvis du har hofteholder festet i strømpene?🧐

Sant nok! Men for oss som et litt fyldig er det vanskelig å bruke sånt uten at det blir bulker her og der 😅 får heller ikke strømpene høyt nok opp til at ikke lårene gnisser sammen 🤭

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hudfarget sømløs stringtruse og litt puppetape for å dekke brystvortene. :P 

Anonymkode: 8c12f...25e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde innsydd bh i brudekjolen, så under kjolen hadde jeg en hvit blondestringtruse og hvite stayups. 

Anonymkode: 14fd6...17c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.6.2021 den 11.40):

Hudfarget sømløs stringtruse og litt puppetape for å dekke brystvortene. :P 

Haha. Akkurat det samme som meg. Var liksom viktigere å se bra ut i kjolen, enn uten... 

Anonymkode: d74b4...451

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde 'blanke' hudfargede stay-ups😄

• Liker 1
Skrevet

Bare en hudfarget sømløs hipster.

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Haha. Akkurat det samme som meg. Var liksom viktigere å se bra ut i kjolen, enn uten... 

Anonymkode: d74b4...451

Det jeg også tenker, fancy undertøy får vi til når som helst. :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Brudekjolen hadde isydd korsett/bh, ellers hadde jeg ultratynne ivory stay ups og blå blondetruse (something blue…)

AnonymBruker
Skrevet

Går dere virkelig i det samme undertøyet hele dagen?? 🤢🤮 Jeg skiftet til nytt før vi gikk til sengs, i tillegg til å vaske meg litt etter en lang og svett dag… Tross alt bryllupsnatta liksom… 😧

Anonymkode: cc99f...eef

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Går dere virkelig i det samme undertøyet hele dagen?? 🤢🤮 Jeg skiftet til nytt før vi gikk til sengs, i tillegg til å vaske meg litt etter en lang og svett dag… Tross alt bryllupsnatta liksom… 😧

Anonymkode: cc99f...eef

Gikk i samme undertøyet hele dagen ja, men vi hoppet i dusjen sammen før vi gikk til sengs.

AnonymBruker
Skrevet

En hvit, enkel og ny Sloggitruse, faktisk. Ville ikke bruke penger på undertøy som for meg ville være upraktisk og klamt å gå i en hel dag, da trekker jeg det heller fram en spesiell kveld senere enn kl 04 på natta når vi uansett begge var halvveis kaputt etter fest, mat og dansing.

Anonymkode: 36138...8bc

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting🙈

Anonymkode: abf09...bcc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...