Gå til innhold

Dere som er drevne med bruk av Veet hårfjerningskrem

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan dere hjelpe meg litt? ❤️

Beregner dere virketiden fra begge leggene er smurt inn med hårfjerningskremen eller fra dere begynner og smøre inn?

Bruker dere hendene eller spatelen? Jeg synes det går saktere med spatelen enn hendene.

Pleier dere ha på kremen maks virketid eller lar hårene seg fjerne før?

Hvor ofte bruker dere hårfjerningskrem?

Anonymkode: 6a691...036

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beregner tiden fra den første leggen, fordi jeg fjerner den kremen først så da får de ca samme tid til sammen uansett. Bruker en vaskeklut.

Jeg bruker max tiden siden jeg har sorte og mye hår (og huden min tåler det, har du sensitiv hud må du teste om du kan gå så lenge) Jeg gjør det en gang i mnd, bruker den på lårene og korsryggen så du må kanskje bruke den oftere på leggene. Hårene som vokser ut igjen er litt tynnere enn de var før, så de er ikke så tydelige når de begynner å gro ut.

Bruker forresten Andrea hårfjernings krem, aldri testet veet, men regner med at det er det samme :) Bare å spørre om det er noe mer du lurer på! :) 

AnonymBruker
Skrevet
Emet skrev (9 minutter siden):

Beregner tiden fra den første leggen, fordi jeg fjerner den kremen først så da får de ca samme tid til sammen uansett. Bruker en vaskeklut.

Jeg bruker max tiden siden jeg har sorte og mye hår (og huden min tåler det, har du sensitiv hud må du teste om du kan gå så lenge) Jeg gjør det en gang i mnd, bruker den på lårene og korsryggen så du må kanskje bruke den oftere på leggene. Hårene som vokser ut igjen er litt tynnere enn de var før, så de er ikke så tydelige når de begynner å gro ut.

Bruker forresten Andrea hårfjernings krem, aldri testet veet, men regner med at det er det samme :) Bare å spørre om det er noe mer du lurer på! :) 

Takk ❤️

Skrevet

Maks virketid er 6 minutter, men den skal vel virke i rundt 3 egentlig? Jeg setter stoppeklokken på 5 min 30 sek i det øyeblikket jeg begynner å smøre på. Er klar til å skylle bort etter 5.30. Da vil det være litt ulik virketid rundt omkring ut fra når nøyaktig jeg smurte inn hvilket område, men ingenting overstiger makstiden.

• Liker 1
Skrevet

Kan man bruke denne i bikini/ intimområder?

Skrevet

Jeg gjør det, ja. Men det kjennes litt «feil». Det er jo en slags etsende krem. Passer veeldig godt på å ikke komme borti indre kjønnslepper/klitoris.

• Liker 1
  • 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Resultatet holder lenger enn barbering og hårene som vokser ut er mykere enn ved barbering, er så fornøyd at måtte bare gi en oppdatering ❤️

TS

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...