Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett på det de siste to ukene. Syns også det er bra.

Fikk dårlig samvittighet etter å ha sett det i dag (har skulket trening i en uke) så i morgen skal jeg trene igjen :ler:

Skrevet

Har gått på skolen med Linda som er med i programmet. Litt mer spennende når du vet hvem en av deltakerne er.

Skrevet

Synes hun svenske treneren er barnslig jeg da, som først kaller den norske treneren en bitch fordi hun ikke er enig med henne, og etterpå sier hun at de kommer til å vinne fordi alle på det norske laget er sååå mye feitere enn laget hennes. :frustrert: Synes ikke at det passer seg å si noe slikt når man skal hjelpe overvektige med å gå ned i vekt. Selv om hun snakket om de som ikke var på hennes sitt lag.

Skrevet

Synes også hun var ganske idiotisk.

Skrevet

Helt latterlig slik hun oppførte seg i går :roll:

Jeg har aldri vært noen fan av Kari J, men å vise så lite respekt for henne som har så mye faglig tyngde er rett og slett patetisk. Hun er 22 år!! Hva vet hun??

Tydelig at hun ikke har det som trengs til å trene og støtte en gruppe overvektige gjennom et så tøft program. Hadde virkelig ikke svenskene noe bedre enn det der?

Skrevet

Den svenske treneren var bare helt utrolig ja! :overrasket:

Hvis hun skal fortsette sånn utover lurer jeg virkelig på hvordan dette går...

Så litt av programmet i går, har ikke sett det før.

Skrevet

Reagerte litt på det utsagnet om at nordmenna kom til å vinne fordi dei var så mykje feitare.

Har ikkje laga like mange kg fordelt på like mange personar? Syns ikkje det norske laget er spesielt mykje lavare enn dei andre, så eg vil tru dei er like feite. ;)

Festlig reality i alle fall!

Gjest Trolletrine
Skrevet

Syns den svenske treneren virket pinlig umoden og useriøs :ler: Ellers er det jo ganske motiverende program da :)

Skrevet

Når og på hvilken kanal går programmet?

Skrevet

:)

Når og på hvilken kanal går programmet?

TVNorge klokken 20.00 på søndager

Skrevet
Hun svenske treneren -  :klaske:  :roll:

Definitivt! :ler:

Men hun er jo bare en umoden unge - hun er 22 år og har antagelig ikke gjort så mye annet enn å fokusere på seg selv og tricepsen sin i livet.

Jaquesson er i det minste ei voksen dame med livserfaring og med erfaring fra slike ting tidligere.

Skrevet

I tillegg til reprisen på lørdag ettermiddag.

Skrevet

Hjelpe meg for en trener de svenske har da. Kari er jo så posetiv i forhold.

Men jeg må si jeg likte Tjukkholmen bedre. Ikke fult så mye konkuranse der, liker ikke helt dette med at "om dere taper så må dere spise en kake" og det greiene der. Den ene konkuransen (finn to like) hadde jo ikke engang noe med å være overvektig å gjøre.

Skrevet

Har heller aldri hatt spesielt sans for Kari J men jeg synes hun gjør en veldig fin jobb i dette programmet. Hun støtter og motiverer i motsetning til den svenske treneren.

Men jeg skjønner heller ikke hel poenget med konkuransene. Kan til en viss grad se hvorfor de skal bli utsatt for enkelte fristelser, men når de nærmest blir tvunget til å spise kake, eller taper konkurranser fordi de har dårlig hukommelse blir oppleget litt søkt.

Men jeg er enige med de som sier at programmet er motiverende for oss som ser på :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...