Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har klaget på karakteren på eksamen? Hvordan gikk det? 

Har hatt 3 skriftlige eksamener nylig, helse, yrke og kommunikasjon. De to sistnevnte var jeg veldig usikker på, men i helse følte jeg meg ganske sikker.. vel.. jeg fikk en 2’ er i helse 🤯 (4 på de to andre) 

Virkelig ikke enig i den karakteren. For følte virkelig jeg gjorde det bra (kanskje med unntak av det siste spørsmålet, da tiden rant fra meg) 

jeg sendte inn en klage, men nå sitter jeg å er så nervøs å kvalm for at de skal velge å stryke meg i stede 🙈 selvom jeg ikke kan fatte hvordan det skal være mulig 🙈😅 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva går du på? Noe hvor karakter er viktig? Skummelt å risikere stryk.

Anonymkode: 08e68...b58

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig med den over. Vil fraråde å klage på 2’er, man kan risikere å bli satt ned.  Det går heldigvis an å trekke klager tilbake. 

Anonymkode: 1d033...65d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Enig med den over. Vil fraråde å klage på 2’er, man kan risikere å bli satt ned.  Det går heldigvis an å trekke klager tilbake. 

Anonymkode: 1d033...65d

Enig med disse, man klager aldri på karakterer under 4/C, de tar man opp igjen.

Anonymkode: 89211...e80

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er reglene for å klage på VGS-karakter, er det likt som på uni/høyskole? I så fall er det greit å være bevisst på hva man gjør.

Anonymkode: 098f2...320

AnonymBruker
Skrevet
Lanas skrev (4 timer siden):

Er det noen her som har klaget på karakteren på eksamen? Hvordan gikk det? 

Har hatt 3 skriftlige eksamener nylig, helse, yrke og kommunikasjon. De to sistnevnte var jeg veldig usikker på, men i helse følte jeg meg ganske sikker.. vel.. jeg fikk en 2’ er i helse 🤯 (4 på de to andre) 

Virkelig ikke enig i den karakteren. For følte virkelig jeg gjorde det bra (kanskje med unntak av det siste spørsmålet, da tiden rant fra meg) 

jeg sendte inn en klage, men nå sitter jeg å er så nervøs å kvalm for at de skal velge å stryke meg i stede 🙈 selvom jeg ikke kan fatte hvordan det skal være mulig 🙈😅 

Har du bedt om begrunnelse? ha som regel at du gjør det før du klager. Selv om du skulle stryke eller bevare 2eren så er det ikke verdens undergang, vi går alle litt på snørra i blant. Plager det deg så ta den om igjen :)

Anonymkode: f75ae...bb1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...