Gå til innhold

Hvordan innreder man denne stua?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen idéer? De to firkantene til høyre for teksten er peis. Leiligheten er i dag innredet som på bildet, med TV til høyre for sofaene. Vi vil gjerne ha vinkelsofa, hvordan ville dere løst dette? Ett alternativ er jo å sette den foran verandadøra som er døra til venstre, men det er jo litt kjipt.

Anonymkode: f815f...dd6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Glemte å legge ved bilde:

stuggu.png

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg ville hatt hjørnesofa sånn som du nevner, med ryggen til verandadøren. Det er jo ikke så mange andre muligheter?😅

Anonymkode: 0cb03...853

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tror jeg ville hatt hjørnesofa sånn som du nevner, med ryggen til verandadøren. Det er jo ikke så mange andre muligheter?😅

Anonymkode: 0cb03...853

Nei, sliter med å se andre muligheter jeg også 😂 Er jo kanskje plass til en liten åpning mellom sofaen og døra så man får smyge seg ut om man setter det sånn. 

AnonymBruker
Skrevet

Ideelt sett vil jeg bygd om hele stua, der det grønne er hjørnesofa, og det blå er kjøkken og spisebord

D765CE77-D73A-4118-ADB3-E8A0191CB525.png

Anonymkode: da928...37a

AnonymBruker
Skrevet

Hvis ikke ville jeg gjort sånn her, lilla er spisegruppen, det grønne er hjørnesofa og tv, mens det gule feks kan være en mindre sittegruppe. 

7679B112-F9AF-4E7E-B643-43430A996FFA.png

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis ikke ville jeg gjort sånn her, lilla er spisegruppen, det grønne er hjørnesofa og tv, mens det gule feks kan være en mindre sittegruppe. 

7679B112-F9AF-4E7E-B643-43430A996FFA.png

Det var kanskje ikke så dumt, nei! Takk :)

AnonymBruker
Skrevet

Er det plass til vinkelsofa på veggen der døren ut til gangen er, og så at den andre vinkelen på sofaen har ryggen mot resten av stuen? Sånn at "åpningen/inngangen" på sofaen blir fra verandadøren. Og TVen på den veggen som er øverst på tegningen. Vet ikke om jeg klarer å forklare dette godt nok, og jeg vet ikke hvordan man lager sånne tegninger som dere har laget. 

Anonymkode: abb94...611

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...