AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #1 Skrevet 22. juni 2021 Noen idéer? De to firkantene til høyre for teksten er peis. Leiligheten er i dag innredet som på bildet, med TV til høyre for sofaene. Vi vil gjerne ha vinkelsofa, hvordan ville dere løst dette? Ett alternativ er jo å sette den foran verandadøra som er døra til venstre, men det er jo litt kjipt. Anonymkode: f815f...dd6
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #2 Skrevet 22. juni 2021 Glemte å legge ved bilde: Anonymkode: f815f...dd6
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #3 Skrevet 22. juni 2021 Jeg tror jeg ville hatt hjørnesofa sånn som du nevner, med ryggen til verandadøren. Det er jo ikke så mange andre muligheter?😅 Anonymkode: 0cb03...853
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #4 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror jeg ville hatt hjørnesofa sånn som du nevner, med ryggen til verandadøren. Det er jo ikke så mange andre muligheter?😅 Anonymkode: 0cb03...853 Nei, sliter med å se andre muligheter jeg også 😂 Er jo kanskje plass til en liten åpning mellom sofaen og døra så man får smyge seg ut om man setter det sånn. Anonymkode: f815f...dd6
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #5 Skrevet 22. juni 2021 Ideelt sett vil jeg bygd om hele stua, der det grønne er hjørnesofa, og det blå er kjøkken og spisebord Anonymkode: da928...37a
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #6 Skrevet 22. juni 2021 Hvis ikke ville jeg gjort sånn her, lilla er spisegruppen, det grønne er hjørnesofa og tv, mens det gule feks kan være en mindre sittegruppe. Anonymkode: da928...37a
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #7 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis ikke ville jeg gjort sånn her, lilla er spisegruppen, det grønne er hjørnesofa og tv, mens det gule feks kan være en mindre sittegruppe. Anonymkode: da928...37a Det var kanskje ikke så dumt, nei! Takk Anonymkode: f815f...dd6
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #8 Skrevet 22. juni 2021 Er det plass til vinkelsofa på veggen der døren ut til gangen er, og så at den andre vinkelen på sofaen har ryggen mot resten av stuen? Sånn at "åpningen/inngangen" på sofaen blir fra verandadøren. Og TVen på den veggen som er øverst på tegningen. Vet ikke om jeg klarer å forklare dette godt nok, og jeg vet ikke hvordan man lager sånne tegninger som dere har laget. Anonymkode: abb94...611
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå