AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #1 Skrevet 22. juni 2021 Jeg er i uke 32 og i dag ligger babyen slik at den sparker i noen nerver og/eller blæra, så jeg får sykt vondt i blæreområdet og det føles som noen stikker meg i skjeden. Klarer knapt å gå pga dette (det går fint å sitte). Er på gråten her fordi jeg sliter med å gå hjem akkurat nå... kan man hjelpe baby med å snu seg ved å dytte på magen eller lignende? Eller er det noen fysiske ting jeg kan gjøre slik at baby ikke sparker akkurat der? Anonymkode: 57b3c...023
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #2 Skrevet 22. juni 2021 Det kalles nedpress, den stikkingen i skjeden. Er helt grusomt, og med nummer to kommer det ofte ENDA tidligere 🤪 Anonymkode: 8977c...9e2
Mnjah Skrevet 22. juni 2021 #3 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er i uke 32 og i dag ligger babyen slik at den sparker i noen nerver og/eller blæra, så jeg får sykt vondt i blæreområdet og det føles som noen stikker meg i skjeden. Klarer knapt å gå pga dette (det går fint å sitte). Er på gråten her fordi jeg sliter med å gå hjem akkurat nå... kan man hjelpe baby med å snu seg ved å dytte på magen eller lignende? Eller er det noen fysiske ting jeg kan gjøre slik at baby ikke sparker akkurat der? Anonymkode: 57b3c...023 Det er babyens hode som ligger i bekkenet slik at det presser på nerver, som oftest. Ingenting du får gjort nei. Er modningstegn ved nummer 1. helt vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå