AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #1 Skrevet 22. juni 2021 En hendelse fra tenårene som jeg trodde jeg hadde fortrengt, dukket opp nå nylig. Jeg husker det som en veldig tung periode, og denne hendelsen satte spor i meg. Jeg er usikker på om jeg faktisk ble utsatt for noe, eller om jeg bare var dum. Jeg var en naiv og "uskyldig" jente midt i tenårene - ukysset og null erfaring med alkohol. Jeg dro på min første fest sammen med noen kompiser, inkludert en god venn. La oss kalle han M. M hadde tidligere hatt følelser for meg, men jeg "friend-sonet" han, og han visste at jeg ikke hadde slike følelser for han. Han var også klar over at jeg ikke hadde hatt sex eller drukket før. Jeg var usikker på om jeg skulle bli med på festen, men M overtalte meg. M var en mer badboy type, hadde hatt flere kjærester tidligere, og var vant til festing. Vi var ca like gamle. Utover kvelden ble jeg oppfordret av kompisene (inkludert M) til å drikke mer og mer, og dum som jeg var lot jeg meg overtale. Det var god stemning, og jeg syntes ikke jeg merket så mye. Jeg ønsket å passe inn. Plutselig merket jeg at jeg begynte å bli alvorlig full - og jeg visste ikke hva jeg kunne gjøre. Det var dessverre for sent. Jeg forsøkte å ikke vise at jeg var redd. En kort stund senere, kom resten av promillen til hjernen og jeg mistet kontrollen helt. Jeg husker bare bruddstykker av kvelden videre. Bl.a. at M var nærgående, og at jeg lot han til slutt kysse meg - kun fordi jeg synes det var spennende med et kyss - ikke fordi jeg ville noe mer. Husker også at jeg ble kald, og at M sa vi kunne gå inn en tur og varme oss. Kom til meg selv da han plutselig forsøkte å trenge inn i meg. Jeg var fortsatt ganske full, og stotret fram "jeg ville ikke dette!". Han prøvde litt til, før han gav opp og sa "håper ikke du blir sur på meg imorgen". Så sovnet vi begge to. Neste morgen våknet jeg ved siden av han, og følte meg forferdelig. Jeg stakk hjem så fort jeg kunne, han våknet ikke. Ukene etterpå var grusomme. M mente at han også hadde vært full, og at det hadde virket som at jeg "ville det". Jeg på min side følte meg veldig sviktet, i og med at han visste at jeg ikke likte han på den måten, og at jeg hadde lite/null erfaring med alkohol. Han husket alle detaljene (i hvert fall det han mente hadde skjedd), jeg husket bare bruddstykker. Samtidig var vi jevnaldrende, så maktbalansen var kanskje lik. Bare tenåringer begge to. Det var en forferdelig måte å debutere seksuelt på, og denne hendelsen preget meg lenge etterpå. Jeg har også lurt på hvorfor de andre kompisene lot han ta meg med seg hjem, men de var jo unge menn og synes det var søtt at han endelig "fikk meg" etter å ha likt meg så lenge. Lærte i hvert fall at jeg aldri skal reise på fest uten venninner igjen. Jenter passer bedre på hverandre. Samtidig husker jeg at jeg lot han kysse meg, men jeg trodde aldri at det betydde at det måtte bli noe mer senere på kvelden:( Hadde ingen jeg turte å fortelle det til, fordi jeg følte meg så dum. Kan noen dele deres tanker? Vær så snill å ikke vær så krasse. Jeg var naiv og strengt oppdratt. Jeg ser jo nå at jeg burde vært tydelig tidligere på kvelden. Anonymkode: f9ba8...21a
Gjest Skrevet 22. juni 2021 #2 Skrevet 22. juni 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg