AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #1 Skrevet 22. juni 2021 Dere som skriver stygge, krasse, nedlatende og krenkende innlegg til andre brukere her inne, hva får dere ut av det? Jeg fatter ikke. Hva gir det dere? Blir dagen deres bedre av å slenge med leppa på nett? Anonymkode: 2abb1...985 2
Chomsky89 Skrevet 22. juni 2021 #2 Skrevet 22. juni 2021 Hvorfor skulle de nødvendigvis vite det selv? Altså, de kan sikkert ha noen teorier, men en sadist kan kanskje annerkjenne at han er sadist, men hvorfor han ikke er født uten slike sære trekk er jo vanskelig å gi et svar på. Like vanskelig kan det være å komme fram til at man faktisk nyter å påføre andre ubehag. Som ikke er noe man ofter hører noen si om seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #3 Skrevet 22. juni 2021 fordi kan ikke prate sånn til folk irl så må få utblåsningen min her Anonymkode: 47638...863
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #4 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): fordi kan ikke prate sånn til folk irl så må få utblåsningen min her Anonymkode: 47638...863 Du kan ikke prate sånn til folk på nett heller. Det er ekte mennesker som leser hva du skriver. Det er noe vi alle som en burde tenke på. Anonymkode: 2abb1...985 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #5 Skrevet 22. juni 2021 Just now, AnonymBruker said: fordi kan ikke prate sånn til folk irl så må få utblåsningen min her Anonymkode: 47638...863 Da blir jeg litt nysgjerrig på: Har du tenkt noe over hvordan det er for personen i den andre enden? Anonymkode: 33f86...50e 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #6 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan ikke prate sånn til folk på nett heller. Det er ekte mennesker som leser hva du skriver. Det er noe vi alle som en burde tenke på. Anonymkode: 2abb1...985 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da blir jeg litt nysgjerrig på: Har du tenkt noe over hvordan det er for personen i den andre enden? Anonymkode: 33f86...50e Altså jeg er ikke en av de som er direkte slem mot individer her der målet er å såre noen.. men er en del frekkere i tonen enn vanlig. Tenker også at hvis man ikke tåler netttroll og hets på nett så bør man kanskje logge av. For det er slikk nettet er desverre Anonymkode: 47638...863
Gjest ABM Skrevet 22. juni 2021 #7 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Dere som skriver stygge, krasse, nedlatende og krenkende innlegg til andre brukere her inne, hva får dere ut av det? Jeg fatter ikke. Hva gir det dere? Blir dagen deres bedre av å slenge med leppa på nett? Anonymkode: 2abb1...985 Hvis jeg gjør det skyldes det i såfall manglende selvinnsikt, da håper jeg noen sier det til meg...
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #8 Skrevet 22. juni 2021 Jeg vil også anbefale alle som blir utsatt for brukerdebatt, brukerangrep eller annet krenkende innhold om å IKKE svare. Ikke svar. Da oppnår de den reaksjonen de ønsker og det eskalerer enda mer. Bare ignorer og rapporter. Og la det fare. Tilslutt er det de selv som taper på å oppføre seg sånn. Anonymkode: 2abb1...985 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #9 Skrevet 22. juni 2021 Sånne tråder som dette dukker opp her med ujevne mellomrom. Innimellom er det noen som tror de er de første som har kommet på tanken, og vil spørre "hvorfor er så mange så slemme her" og slike ting. Det kommer aldri noe opplysende og klart svar på dette. Ingen vet hvorfor noen er ufølesomme, ufine drittsekker på nett. Det kan være noe så enkelt som sikkert bare fordi de kan, og de slipper unna med det ustraffet (som regel). Anonymkode: 3c06f...270
Stoltskeiv Skrevet 23. juni 2021 #10 Skrevet 23. juni 2021 (endret) Jeg tror ikke de selv vet at de er spydige. Hvis de vet de er det med vilje, så vil de neppe innrømme det 😕 Jeg håper virkelig ikke noen ser på meg som spydig. Men jeg kan være direkte 😕 Hvis noen synes jeg er spydig, så håper jeg virkelig noen sier i fra til meg. Jeg tåler å høre det 😄 (Bare tenkte å si i fra) Endret 23. juni 2021 av Traktorlesba96
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #11 Skrevet 23. juni 2021 Et sted må man få rase fra seg, tenker jeg 🤷♀️ Er du anonym, så ikke ta deg nær. Ingen vet hvem du er, det er altså ikke egentlig personlig. Anonym kjenner ikke anonym. Anonymkode: 66647...987
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #12 Skrevet 23. juni 2021 Traktorlesba96 skrev (3 minutter siden): Jeg tror ikke de selv vet at de er spydige. Hvis de vet de er det med vilje, så vil de neppe innrømme det 😕 Jeg håper virkelig ikke noen ser på meg som spydig. Men jeg kan være direkte 😕 Hvis noen synes jeg er spydig, så håper jeg virkelig noen sier i fra til meg. Jeg tåler å høre det 😄 (Bare tenkte å si i fra) Liker svarene dine godt. Aldri sett at du har vært "spydig" 😊 Jeg tror mange leser svarene med en spydig stemme i hodet sitt og tolker mye feil åså. Jeg gjør det selv på en dårlig dag Føler fort at noen snapper etter meg 😄 Anonymkode: 3d33d...8a2 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #13 Skrevet 23. juni 2021 Mange er nok rett og slett bare ærlige, der de ville pakket inn meningen sin ellers. Anonymkode: 5caeb...80f 1
Hannah80 Skrevet 23. juni 2021 #14 Skrevet 23. juni 2021 Traktorlesba96 skrev (5 minutter siden): Jeg tror ikke de selv vet at de er spydige. Hvis de vet de er det med vilje, så vil de neppe innrømme det 😕 Jeg håper virkelig ikke noen ser på meg som spydig. Men jeg kan være direkte 😕 Hvis noen synes jeg er spydig, så håper jeg virkelig noen sier i fra til meg. Jeg tåler å høre det 😄 (Bare tenkte å si i fra) Så klart vet folk når de er spydige. Av og til får jeg helt bakoversveis når jeg leser enkelte kommentarer. Nei, du er ikke en av de frekke og spydige her. Du kan slappe av😁 1
CorvusCorax Skrevet 23. juni 2021 #15 Skrevet 23. juni 2021 Om jeg oppfattes "spydig" så er det en grunn til det. Synes man det er et rart svar, så må man definitivt jobbe med selvinnsikt.
Stoltskeiv Skrevet 23. juni 2021 #16 Skrevet 23. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Liker svarene dine godt. Aldri sett at du har vært "spydig" 😊 Jeg tror mange leser svarene med en spydig stemme i hodet sitt og tolker mye feil åså. Jeg gjør det selv på en dårlig dag Føler fort at noen snapper etter meg 😄 Anonymkode: 3d33d...8a2 Det er også helt klart mye å si. Den stemmen i hode er meget mektig Utrolig hvordan hjernen klarer å vri og vende på ting. Derfor jeg elsker face to face talk om viktige temaer jeg vil ta opp med kjent folk 😄 Ellers så tar analyseringen overhånd 😅 men det finnes helt klart mye spydighet her. Det er ikke til å unngå. Jeg jobber med meg selv noen ganger med å la være å svare de😅 Endret 23. juni 2021 av Traktorlesba96
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #17 Skrevet 23. juni 2021 Får en indre tilfredsstillelse dersom noen virkelig fortjener det. Men jeg holder meg stort sett saklig og høflig. Anonymkode: 70baa...a44
Nadiahagen Skrevet 23. juni 2021 #18 Skrevet 23. juni 2021 Jeg husker jeg spurte dama til en som var skikkelig troll på nett ( med bilde og navn så alle viste hvem han var, men kjente han ikke privat) Hun sa da at han elsket å provosere på nett. Det var hobbyen hannes. Han var snill som dagen var lang og veldig empatisk mot henne, og alle IRL. De han hetset mest var mennesker som var veldig tykke. Det kom også fram at han var veldig tykk selv da han var barn og hadde blitt mobbet for det, men var slank nu. Det var egentlig ingen Unnskyldning, men han koset seg med å være frekk, kverulerende og skikkelig ekkel.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #19 Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Mange er nok rett og slett bare ærlige, der de ville pakket inn meningen sin ellers. Anonymkode: 5caeb...80f Så sant. Ikke mange tør å være ærlige i virkeligheten. Gruppemonsteret kaster seg over deg og river deg i fillebiter. Tenk bare på de som frykter å ta koronavaksine fordi den er lite utprøvd, over tid. Mange er usikre rundt innvandring av tusenvis fremmedkulturelle. Ikke alle tror at klimaforandringer er menneskeskapt. Noen er usikre på hvordan en skal forholde seg til homofili. Nåde den som sier dette høyt, uten anonymitet. Med mindre du tåler utfrysing og mobbing resten av din tid på jordkloden. Og likevel jubler gruppemonsteret for mangfold. Mangfoldet gjelder ikke meninger, mangfold gjelder bare for alle som er enige. Litt av et paradoks. Er det så rart at mye av dette slipper ut på nett, anonymt? Anonymkode: c0ebf...83a
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #20 Skrevet 23. juni 2021 Assa. Folk er dumme, men ser det ikke selv. Meget artig å vise det til de Anonymkode: f0a32...248
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå