Gå til innhold

Hvor starter et forhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan starter et forhold? Hvordan møtes man og hvordan skal man fortsette relasjonen? Hva er det man gjør?

Beklager hvis dette er dumme spørsmål men jeg har faktisk null peil. 

Anonymkode: 687ce...dfa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg undrer også på dette. Det er sikkert noen med mye erfaring som kan svare. 

Anonymkode: cff8a...ec5

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å se en romantisk komedie? Altså, filmer er alltid litt satt på spissen, men det er nå gjerne omtrent på den måten det foregår. Bortsett fra at det nå i dag gjerne er enn app med i bildet. og da må du klare å ha en interessant samtale med det motsatte kjønn, og klare å selge inn deg selv nok til at det faktisk blir en date.

Anonymkode: 58941...499

Skrevet

Jeg tror de fleste forhold starter med øyekontakt faktisk..

Skrevet

Dette er jo forskjellig for alle sammen.. er ikke noe fasit på hvordan man starter et forhold

AnonymBruker
Skrevet

På alle mulige måter. 

Men med mannen min, som jeg traff for 15 år siden. Vi var på stamme studentarrangement, klarte å gå rett inn i hverandre. Begynte å prate, fortsatte å prate. Gikk tilbake til respektive vennegjenger, men fulgte med på hvor den andre gikk. Tok kontakt igjen, snakket resten av kvelden, utvekslet telefonnummer. Tekstet da vi kom hjem. Tekstet dagen etter. Møttes tre dager senere, igjen neste helg. Seks måneder senere flyttet vi sammen. 

Har egentlig alltid vært effortless, eller sytalaust, på godt nynorsk. 

Anonymkode: 3bcea...ba8

• Liker 1
Skrevet

Jeg føler jeg var heldig med min eks, det var en del teksting i forkant, så date som ble til flere og etter ca en måned snakket vi om hva vi var, og da var vi kjærester. Det holdt i  nesten åtte år det :) Husker det som veldig ukomplisert og fint, helt motsatt av hva jeg har møtt senere i livet :P  men jeg treffer en fyr nå  og det er også ganske ukomplisert. Det er meldinger og samtaler og avtaler nesten hele tiden. Mye kontakt og det liker jeg hvert fall :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi oppfører oss som om vi er i et forhold; vi er ekslusive, er hjemme hos hverandre og ligger over, har daglig kontakt, snakker sammen om alt mulig men er ikke i et forhold. Han er ikke klar for det 🙄

Så det er nok ganske individuelt når folk mener at forholdet starter. Enig med ts at det er ganske komplekst. 

Anonymkode: 7be87...158

AnonymBruker
Skrevet

Man blir kjent - finner ut man liker hverandre og vil lære denne personen enda mer å kjenne. Du er fysisk tiltrukket til personen. Dere ønsker å tilbringe mer tid sammen og relasjonen utvikler seg videre. Det oppstår følelser og man blir glad i hverandre og ender opp i forhold. 

Anonymkode: a1d89...68e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Måneskinn skrev (13 timer siden):

Jeg føler jeg var heldig med min eks, det var en del teksting i forkant, så date som ble til flere og etter ca en måned snakket vi om hva vi var, og da var vi kjærester. Det holdt i  nesten åtte år det :) Husker det som veldig ukomplisert og fint, helt motsatt av hva jeg har møtt senere i livet :P  men jeg treffer en fyr nå  og det er også ganske ukomplisert. Det er meldinger og samtaler og avtaler nesten hele tiden. Mye kontakt og det liker jeg hvert fall :)

Jeg har prøvd å sende meldinger men blir ignorert av jenter. Er sikkert for stygg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har prøvd å sende meldinger men blir ignorert av jenter. Er sikkert for stygg.

nei det er du nok ikke -  du har bare ikke truffet den som virkelig liker deg.  :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.6.2021 den 9.35):

Vi oppfører oss som om vi er i et forhold; vi er ekslusive, er hjemme hos hverandre og ligger over, har daglig kontakt, snakker sammen om alt mulig men er ikke i et forhold. Han er ikke klar for det 🙄

Så det er nok ganske individuelt når folk mener at forholdet starter. Enig med ts at det er ganske komplekst. 

Anonymkode: 7be87...158

Det er jo ikke komplekst hvis det er riktig, som ei skriver over så var forholdet hennes enkelt helt fra starten. Her er det mannen i din relasjon som lager drama ved å "ikke være klar". Er det ikke turn off å gi han alt det fine som hører med i et forhold og så er det likevel ikke godt nok for han?

Han du dater er ikke helt ved. Skjønner ikke at du orker 

Anonymkode: bc561...27b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er jo ikke komplekst hvis det er riktig, som ei skriver over så var forholdet hennes enkelt helt fra starten. Her er det mannen i din relasjon som lager drama ved å "ikke være klar". Er det ikke turn off å gi han alt det fine som hører med i et forhold og så er det likevel ikke godt nok for han?

Han du dater er ikke helt ved. Skjønner ikke at du orker 

*Hel ved, ikke helt ved😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...