Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg søkte på en 14% stilling på et lokalt sykehus, som jeg har tenkt til å ha ved siden av skolen til høsten. Først var jeg på intervju på HR avdelingen, de ringte referanse, og det hørtes ut på henne som at jeg hadde fått jobb. Så fikk jeg en telefon ifra avdelingsleder der hvor jeg skal jobbe, hun lurte på om jeg kunne komme til intervju, noe jeg gjorde. Hun fikk også telefonnummer til en referanse. Dette er en uke siden i dag, hun har ikke ringt referansen og jeg har ikke hørt noe mer 🙈lite sannsynlig at jeg får jobb? 

Anonymkode: 2062c...9fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge er det siden søknadsfristen gikk ut?

Anonymkode: a50ae...010

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor lenge er det siden søknadsfristen gikk ut?

Anonymkode: a50ae...010

Den har gått ut… syns bare det er så rart,,, fordi jeg fikk nærmest jobben av hun på HR, men hører plutselig ikke noe mer etter at jeg var å snakket med hun på sykehuset :) 

AnonymBruker
Skrevet

Er det feil av meg å ta kontakt med de for å høre?:)

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Er det feil av meg å ta kontakt med de for å høre?:)

Anonymkode: 

Nei. Jeg syns ikke det.. 😁 Ville kanskje kontaktet hr da

AnonymBruker
Skrevet
hobbykokken skrev (2 minutter siden):

Nei. Jeg syns ikke det.. 😁 Ville kanskje kontaktet hr da

Slipper jeg å gå rundt å lure :) 

Skrevet

Ja😊 og det er vel normalt å spørre når noen sier at du har fått jobb, og en annen gir inntrykk av at det ikke er tilfelle. 

AnonymBruker
Skrevet
hobbykokken skrev (1 minutt siden):

Ja😊 og det er vel normalt å spørre når noen sier at du har fått jobb, og en annen gir inntrykk av at det ikke er tilfelle. 

Kan jo være at hun har glemt meg også, jeg aner ikke :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville bare ringt å hørt. :)

Når det er sagt, så har jeg desverre opplevd hele to ganger selv at jeg har nærmest fått jobben, for å deretter ikke få den allikvel. 

Den ene gangen hørte jeg ingenting etter intervju, og da jeg ringte fikk jeg bare beskjed om at de desverre ikke hadde råd til å ansette noen allikvel. 

Andre gangen fikk jeg beskjed når vi skulle inn på kontoret å skrive kontrakt. Da spurte han om "Ja, for du hadde vært borti *minimal arbeidsoppgave som man lærer på opplæring uansett*"? Nei, svarte jeg, men at jeg har vært borti alle de andre arbeidsoppgavene, og at jeg selvsagt er villig til å lære meg deres måte å gjøre det på.. Nei, da fikk jeg ikke jobben allikvel, da han ikke orket å styre med å lære folk det... 

Hadde jeg vært litt eldre og erfaren den gangen, så hadde jeg sagt kraftig i fra. 

Anonymkode: 87415...ab8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg ville bare ringt å hørt. :)

Når det er sagt, så har jeg desverre opplevd hele to ganger selv at jeg har nærmest fått jobben, for å deretter ikke få den allikvel. 

Den ene gangen hørte jeg ingenting etter intervju, og da jeg ringte fikk jeg bare beskjed om at de desverre ikke hadde råd til å ansette noen allikvel. 

Andre gangen fikk jeg beskjed når vi skulle inn på kontoret å skrive kontrakt. Da spurte han om "Ja, for du hadde vært borti *minimal arbeidsoppgave som man lærer på opplæring uansett*"? Nei, svarte jeg, men at jeg har vært borti alle de andre arbeidsoppgavene, og at jeg selvsagt er villig til å lære meg deres måte å gjøre det på.. Nei, da fikk jeg ikke jobben allikvel, da han ikke orket å styre med å lære folk det... 

Hadde jeg vært litt eldre og erfaren den gangen, så hadde jeg sagt kraftig i fra. 

Anonymkode: 87415...ab8

Høres ikke bra ut, blir så irritert på useriøse arbeidsgivere 🤨 men dette er jo et sykehus, så skulle i det minste tro at dem var seriøse 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...