Gå til innhold

Morgengave

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger forslag og ideer. Legg gjerne med bilder og informasjon om hvor det er kjøpt. Har et budsjett på ca 15-20 000.

Anonymkode: 8053b...f11

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en klokke jeg hadde ønsket meg i noen år, mannen min fikk noe til bunade sin :)

Vi var langt under 15-20.000 kr da, syns det er viktigere å gi noe den andre har ønsket seg enn å gi et visst beløp. Du får sikkert flere forslag.

Anonymkode: a70f8...392

• Liker 2
Gjest Rosendahl
Skrevet

Til brud eller brudgom?🤔

AnonymBruker
Skrevet

Brudgom

Anonymkode: 8053b...f11

AnonymBruker
Skrevet

Kamera eller klokke?

Anonymkode: 04d18...f76

• Liker 1
Gjest Rosendahl
Skrevet

Klokke. Mansjettknapper. Lommelerke i sølv. Armbånd. Kommer helt an på hva han liker. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk et armbånd i sølv md masse zikroner. Kosta 1400. Han fikk ikke noe. Det er ikke tradisjon å gi til brudgommen 

Anonymkode: b750a...687

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan eks-mannen min et IWC lommeur i gull, samt lenke. 

Anonymkode: 77638...b05

AnonymBruker
Skrevet

Kamera. Klokke / treningsklokke / iWatch. Rem til en klokke han har. Sykkel. Kajakk. Randonee-ski. Stand up paddleboard. En fin bok man liker veldig godt, gjerne en førsteutgave eller noe som ikke er så lett å få tak i. Et bilde. En god stol. En fin pc-veske i skinn. Et klassisk belte med pen beltespenne. Solbriller. Noe til bunad (hvis han har bunad eller ønsker seg). Sikkerhetsutstyr til en sport han driver (ryggplate, fin hjelm, MC-jakke). Gavekort på opplevelse eller et kurs dere kan ta sammen (kokkekurs på å lage indisk mat, helikoptertur, klatrekurs, reise..)

Anonymkode: a03e9...5cb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Min mann får en Mont Blanc penn.

Anonymkode: a62ff...91e

• Liker 1
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Hvorfor morgengave? 

Anonymkode: 116ad...ad6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...