AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #1 Skrevet 22. juni 2021 Det er mange her som søker partner via datingapper/sider. Det jeg lurer på er hvor stedbunden er du og evt hvorfor? Hvis det er vanskelig å finne den rette rett utenfor stuedøren, er det ikke da mulig å utvide horisonten....sånn for kjærlighetens skyld? Anonymkode: 56aec...55e
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #2 Skrevet 22. juni 2021 Jeg har barn, så har satt ytterste grense ved maks en time med bil, men prøver å holde meg under en halvtime. Spesielt fordi jeg regner med at de jeg møter også har barn og er bofaste en god stund til. Anonymkode: b1264...6cf
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #3 Skrevet 22. juni 2021 Kan i teorien fint avstandsdate en stund da det eneste som holder meg der jeg er er jobb, men i praksis ønsker jeg ikke å reise lengre enn 20min med bil i hverdagen. Ser ikke hvordan det skal gå opp tidsmessig da jeg faktisk ønsker å tilbringe en del tid sammen. Ønsker også en person som ikke er/føler seg låst til et sted som potensielt kan flytte rundt om en/begge får en gøy mulighet. Anonymkode: 4cc00...760
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #4 Skrevet 22. juni 2021 Jeg elsker fylket jeg bor i. Og jobben jeg har. Er ikke mobil i den forstand at jeg kommer til å flytte Anonymkode: 0ecdc...326
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #5 Skrevet 22. juni 2021 Det er jo ikke så lett for da må man bytte jobb og flytte. Og hva hvis det ikke forholdet funker? Sitter igjen med skjegget i postkassa på et nytt sted hvor man ikke kjenner noen og i en jobb man kanskje ikke trives så godt? Anonymkode: 19bda...2be
wandagirl Skrevet 22. juni 2021 #6 Skrevet 22. juni 2021 Hadde nok vært mobil om jeg var forelsket. Men det er mer praktisk å møte noen som ikke er så langt unna😅🤷♀️ For man ønsker jo gjerne å tilbringe mye tid sammen i starten😊
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #7 Skrevet 22. juni 2021 Ikke mobil i det hele tatt. Barnet mitt har barnehage og skolekrets her vi bor. Har allerede flyttet en gang og det holder. Her blir vi. Anonymkode: f14a2...532
Gjest TheCatLady Skrevet 22. juni 2021 #8 Skrevet 22. juni 2021 Jeg er ikke spesielt stedbunden, men at jeg ville flyttet hvor som helst for kjærlighetens skyld er nok noe jeg ikke ville gjort. Det har jeg gjort tidligere og det er egentlig ikke verdt det. Jeg har blitt kontaktet av flere menn som sitter rundt i grisgrendte strøk og da er det alltid forventet at jeg er den som skal flytte. Noe jeg egentlig synes er rart at mange forventer. Jeg skjønner at de ønsker å bo der de er, men å forvente at noen bare skal gi opp alt er det jeg synes er rart og det tidlig i en samtale. Jeg er nok blitt litt nøye på bosted og trivsel. Ikke slik som før da jeg flyttet sammen med noen uten nettverk, jobb eller at det var et type sted jeg ville likt. Dette ble langt for jeg kunne flyttet, men ikke hvor som helst.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #9 Skrevet 22. juni 2021 Veldig lite mobil. Jeg reiste kloden rundt for eksens skyld, så jeg gadd ikke reise lenger enn til nabobydelen for å møte han jeg traff 😄 Anonymkode: b3f0d...f44
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #10 Skrevet 22. juni 2021 Om den rette dukker opp kan jeg være mobil. Men forventer at han heller ikke er helt firkanta og at han kan inngå kompromiss mtp begges jobbsituasjon osv. Orker ikke en som bestandig skal ha ting på sin måte. Anonymkode: df72b...c74
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #11 Skrevet 22. juni 2021 Jeg kunne flyttet hvor som helst for kjærligheten. Også til land hvor det snakkes engelsk 🙈 Men jeg har ikke noe problem med å finne noen i mitt område. Men om jeg hadde møtt noen som egentlig bodde et annet sted, hadde jeg gjerne flytta med, enten om det er på fjellet, i en annen by, i England, USA, Australia osv 😂 Anonymkode: 617b4...7cd
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #12 Skrevet 22. juni 2021 Kunne sikkert flyttet, men må jo ha en jobb da. Anonymkode: 69a91...f28
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #13 Skrevet 23. juni 2021 Ser du på profiler av personer utover det geografiske nærområdet på dating appen du bruker? Anonymkode: 56aec...55e
Tvist Skrevet 23. juni 2021 #14 Skrevet 23. juni 2021 Ikke så mobil. Om jeg hadde truffet den riktige, kunne jeg vurdert det. Men ville ikke flyttet langt av sted uten å kjenne noen. Og får å gjøre det må man tilbringe mye tid sammen. Og det er vanskelig å få til når man bor langt fra hverandre..
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #15 Skrevet 23. juni 2021 Ikke mobil, har barn i barnehage her. Men det er en stor by, så satser på at mannen i mitt liv bor innenfor bygrensa 😄 Anonymkode: c20d8...b85
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #16 Skrevet 23. juni 2021 Ikke mobil i det hele tatt, jeg eier hus og har funnet drømme stedet mitt ved sjøen. Det er nærmt jobb og barnet mitt trives på skolen. Har mange gode/hjelpsomme naboer. Så om jeg treffer mannen i mitt liv må vi enten være særboere eller han flytte hit. Jeg forventer ingenting. Men jeg tør ikke gi slipp på alt jeg har for en mann. Det er aldri noen garanti for at det vil vare livet ut, og da vil jeg måtte starte helt på nytt . Anonymkode: 93deb...12a 2
Okapi Skrevet 23. juni 2021 #18 Skrevet 23. juni 2021 (endret) Jeg er sånn tålig mobil, men har litt ymse forbehold. Har ikke barn og er ikke emosjonelt låst til et sted, så egentlig kan jeg dra hvor som helst. På den annen side har jeg nylig kjøpt hus, som jeg tenkte å pusse opp, så det blir nok et år eller to før jeg er klar for å selge og flytte. På grunn av koronasituasjonen jobber jeg frilans, så er sånn sett relativt fleksibel, men hvis jeg får et lokalt jobbtilbud må jeg jo nesten ta det, og da blir jeg sikkert i den jobben en liten stund. Kunne sikkert hatt et slags avstandsforhold, og reise litt frem og tilbake. Kanskje ikke på den andre siden av landet, men et par timer på veien noen ganger i måneden hadde vært helt greit det. Går jo an å søke jobber på kjærestens bosted også. Endret 23. juni 2021 av Okapi
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #19 Skrevet 23. juni 2021 Før jeg var 30 flytta jeg lett til en annen landsdel for kjærligheten. Og flytta til annet land pga jobb. Nå kan jeg strekke meg til de nærmeste delene av nabokommunene. Så innenfor en halvtimes tid sånn ca 🤔har ikke barn. Anonymkode: bf8ed...f4b
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #20 Skrevet 23. juni 2021 Nå er ikke jeg singel lengre nå, men da jeg var, var jeg ikke spesielt flyttbar. Det var rett og slett fordi jeg hadde etablert meg godt her jeg bor, og jeg hadde heller ikke hastverk med å finne kjærligheten. Ting hadde kanskje vært anderledes om jeg traff noen det sa pang med langt unna meg, men mtp at tinderen min var satt maks en time unna, så var den sannsynligheten veldig lav. Jeg jeg endte faktisk opp med en som bodde 5 minutter unna, med bil. 😅 Anonymkode: 59185...828
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå