Areola Skrevet 11. september 2005 #1 Del Skrevet 11. september 2005 Må man ha en gyldig grunn for å fryse abbonementet sitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liz2005 Skrevet 11. september 2005 #2 Del Skrevet 11. september 2005 Trener ikke på SATS...men regner med at man må ha lege-erklæring for å fryse medlemskapet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2005 #3 Del Skrevet 11. september 2005 Hvis man vet at man skal være vekke en stund, så er det "lov". Jeg har gjort det før. Man får bare lov å gjøre det en gang i året og de har ikke noe med hvorfor du vil fryse ditt abb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest z Skrevet 12. september 2005 #4 Del Skrevet 12. september 2005 Ja, man må ha gyldig grunn, og dokumentere det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2005 #5 Del Skrevet 15. september 2005 Ja, man må ha gyldig grunn, og dokumentere det. ← Akkurat denne praksisen vitner om at der er for lite konkurranse på dette feltet. Det er ikke slik at du er avhengig av treningssenteret, men treningssenteret er avhengig av deg. Du kjøper en tjeneste av dem, og du bør kunne forvente service. At du må kunne "dokumentere gyldig grunn" for å fryse abonnement er IKKE bra service. For de som har mulighet for det vil jeg anbefale å opplyse SATS om at det er uaktuelt for deg å fremskaffe "dokumentasjon", men at om de ikke ønsker deg som kunde er du mer enn villig til å avslutte medlemskapet og heller bli medlem hos en konkurrent som har skjønt hva begrepet "serviceinnstilling" betyr. Jeg har en forståelse for at det ville bli mye administrasjon om alle skulle fryse abonnementene sine i tide og utide, men om du skal være borte en måned eller to en sjelden gang så bør SATS kunne fryse det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2005 #6 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg frøs abonnementet da jeg skulle være i utlandet i en periode, men de forlangte dokumentasjon. Jeg viste flybillettene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå