AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #21 Del Skrevet 16. juli 2021 Hvis du nylig har fått den anbefaler jeg å bruke solbriller alltid! Anonymkode: bb3fd...2c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #22 Del Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 16.7.2021 den 23.40): Hvis du nylig har fått den anbefaler jeg å bruke solbriller alltid! Anonymkode: bb3fd...2c7 Bruker stort sett alltid solbriller når jeg er i sola en stund om gangen. Har blitt verre i løpet av det siste året, men kjenner det er mest at jeg spenner muskelen når jeg konsentrerer meg. Mest fremtredende på slutten av arbeidsdagen. Anonymkode: c3fcc...400 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #23 Del Skrevet 18. juli 2021 Det som virker aller best, er å godta den naturlige aldringen og akseptere realiteten og deg selv. Det er det letteste, tryggeste, billigste og sunneste. Anonymkode: 7a80f...6e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #24 Del Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 1.7.2021 den 18.33): Vil det si at man får noe dårligere syn? Jeg bruker briller, og ifølge optiker har jeg korrekt styrke men jeg myser ofte når jeg må konsentrere blikket, f.eks. når jeg leser, ser TV eller prøver å se noe som er langt borte. Må jo være slitsomt å ikke ha mulighet til å myse? Anonymkode: 2d425...21a Du får ikke nedsatt syn av Botox. Har du behov for å myse når du leser så trenger du briller..... Mysing gjør til at du anstrenger musklene rundt øynene mye og kan føre til hodepine (og rynker...), Botox hindrer dette👌🏻 Anonymkode: 8c9ba...c59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #25 Del Skrevet 22. juli 2021 Bare husk at bivirkninger kan også være alvorlige. Som permanente lammelser og blindhet i verste fall. Sier ikke det for å skremme🙂 Tar det selv på sinnsrynken 1 gang i året. Holder for meg. Men det er jo greit å være klar over at alvorlige bivirkninger kan i verste fall skje. Anonymkode: 097b7...173 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #26 Del Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 16.7.2021 den 23.15): Hvilket sted i Oslo anbefaler dere for Botox? Er det store forskjeller på pris og dyktighet? Anonymkode: c3fcc...400 Ja, det bør egentlig kun gjøres av erfarne og veldig profesjonelle. Anonymkode: 097b7...173 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå