Gjest Hel Skrevet 11. september 2005 #1 Skrevet 11. september 2005 Som klarer å kutte meg nesten hver gang jeg barberer meg? Noen ganger lurer jeg på om jeg er den eneste som er så klumsete. Jeg klarte faktisk en gang og kutte av nesten halve brystvorta mi når jeg barberte leggene. *kjeder seg*
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #2 Skrevet 11. september 2005 Er du mann eller kvinne? Ta det rett og slett mere med ro
Gjest Hel Skrevet 11. september 2005 #3 Skrevet 11. september 2005 Jeg er kvinne. Synes jeg tar det med ro jeg.. men å være klumsete ligger i naturen min.
Dødspingvinen Skrevet 11. september 2005 #4 Skrevet 11. september 2005 Nope. Gjør det jeg og, men det ble litt lettere med venus-blad på barberhøvelen Har forøvrig masse små arr, særlig helt nede der ankelen blir til legg. Det stedet er farlig å barbere på
Gjest LoisLane Skrevet 11. september 2005 #5 Skrevet 11. september 2005 Har aldri skjedd meg, men jeg er ikke spesielt nøye med barberinga heller. Og det er jeg glad for nå... Høres ikke hyggelig ut med kløyvd brystvorte!
Gjest Hel Skrevet 11. september 2005 #6 Skrevet 11. september 2005 (endret) Har aldri skjedd meg, men jeg er ikke spesielt nøye med barberinga heller. Og det er jeg glad for nå... Høres ikke hyggelig ut med kløyvd brystvorte! ← Det gjorde ikke så vondt som det høres ut. Svei bare litt etterpå og alt ser heldigvis helt normalt ut ennå. Vigfa; Der pleier jeg og kutte meg ofte og. Kjempevondt. Endret 11. september 2005 av CocoPuff
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2005 #7 Skrevet 11. september 2005 jeg kutter nesten alltid tommelen når jeg barberer mine blomsterlepper
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2005 #9 Skrevet 15. september 2005 Som klarer å kutte meg nesten hver gang jeg barberer meg? Noen ganger lurer jeg på om jeg er den eneste som er så klumsete. Jeg klarte faktisk en gang og kutte av nesten halve brystvorta mi når jeg barberte leggene. *kjeder seg* ← ØØØØH? Jeg mener ikke å være frekk, men.... HVORDAN I ALL VERDEN?!?
Gjest Hel Skrevet 15. september 2005 #10 Skrevet 15. september 2005 ØØØØH? Jeg mener ikke å være frekk, men.... HVORDAN I ALL VERDEN?!? ← Jeg var hos eksen i USA og han har sånn dusj/badekar kombo og jeg skulle barbere leggene. Jeg stod med ryggen til dusjstrålen så shaving gelen ikke skulle bli skylt av.. jeg hadde barberhøvelen i venstre hånd og strakte meg over den høyre skulderen for å skylle den av og på vei ned til beinet igjen gikk det galt.
vixen Skrevet 15. september 2005 #11 Skrevet 15. september 2005 Jeg kutter meg veldig sjelden med høvelen når jeg bruker den. Ligger den i toalettmappa for eksempel, da kan du være sikker på at jeg roter nedi der og kutter meg ja... -viXen-
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2005 #12 Skrevet 15. september 2005 Kutter meg nesten aldri med gilette-høvelen som jeg har hatt i flere år. Men jeg kjøpte noen h&m-høvler som fikk tatt noen jafs av fingre og legger før de ble behørig kastet :hår:
Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2005 #13 Skrevet 15. september 2005 Husk også at sløve blad kan gjøre at du raskere kutter deg. Jeg pleier å skifte dem ut en gang pr. uke.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2005 #14 Skrevet 15. september 2005 Jeg kutter meg veldig sjelden med høvelen når jeg bruker den. Ligger den i toalettmappa for eksempel, da kan du være sikker på at jeg roter nedi der og kutter meg ja... -viXen- ← hvem er det som ar barberhøvler i veska da?
Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2005 #15 Skrevet 15. september 2005 hvem er det som ar barberhøvler i veska da? ← Jeg kan finne på å ha det når jeg er ute og reiser, for eksempel.
-Fisken- Skrevet 15. september 2005 #17 Skrevet 15. september 2005 Nope. Gjør det jeg og, men det ble litt lettere med venus-blad på barberhøvelen Har forøvrig masse små arr, særlig helt nede der ankelen blir til legg. Det stedet er farlig å barbere på ← Ja huff, de gangene jeg bruker høvel, kutter jeg meg ALLTID der
Gjest WaterWaves Skrevet 15. september 2005 #18 Skrevet 15. september 2005 Åååh cocopuff Ikke gjør det! Jeg vet hvor fristende det kan være, har selv hatt en periode hvor jeg kuttet meg masse Er det ikke noe du kan gjøre istedenfor å ha disse hersens barberbladene rundt? Har du prøvd voksing? Da har du jo ikke tilgang på bladene.....
Gjest WaterWaves Skrevet 15. september 2005 #19 Skrevet 15. september 2005 Uff skjønte ikke hvorfor alle kuttet seg, men dumme lille meg så det var ved uhell nå Unnskyld cocopuff!!
Gjest Hel Skrevet 15. september 2005 #20 Skrevet 15. september 2005 Hehe det går greit. Tittelen på tråden er litt lett å misforstå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå