AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #1 Skrevet 22. juni 2021 Ja, vet man er oppblåst og alt slikt. Men idag kjenner jeg meg ikke oppblåst og egentlig helt fin i magen. Men jeg har de siste dagene merket at det buler ut helt nederst, og er hardt. Jeg er 3.gangs gravid. Er dette mulig?.. Anonymkode: 260dd...f13
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #3 Skrevet 22. juni 2021 Det er nok fremdeles bare luft, eller synsbedrag, livmoren er ikke stor nok til å dytte så mye rundt på organer enda, det er fremdeles ganske stor plass / Anonymkode: d9eb1...6e9 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #4 Skrevet 22. juni 2021 Jeg er også gravid med nummer tre, og lurer på det samme som ts. Er 9+2 i dag og kjenner meg litt oppblåst, men er liksom noe mer. Prøver å trekke inn magen, men kjenner det er litt hardt og går ikke så langt inn som den pleier. Blir magen fortere synlig i svangerskap 2 eller 3 sammenliknet med det første? Eller er det tilfeldig? Anonymkode: d0c6a...4f2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #5 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er også gravid med nummer tre, og lurer på det samme som ts. Er 9+2 i dag og kjenner meg litt oppblåst, men er liksom noe mer. Prøver å trekke inn magen, men kjenner det er litt hardt og går ikke så langt inn som den pleier. Blir magen fortere synlig i svangerskap 2 eller 3 sammenliknet med det første? Eller er det tilfeldig? Anonymkode: d0c6a...4f2 Det er akkurat det jeg lurer på.. om det kanskje er annerledes med nummer 3 🤗 har det som deg Anonymkode: 260dd...f13
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #6 Skrevet 22. juni 2021 100% sikkert at du IKKE har mage nå. Ikke vits å spekulere, det går ikke ann så tidlig. Anonymkode: b51db...391 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #7 Skrevet 22. juni 2021 Det er hundre prosent mulig! De som sier noe annet er bare ikke oppdatert og er fullstendig uvitende:) Anonymkode: 4c61c...c26 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå