AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #1 Skrevet 22. juni 2021 Noen som vet om det er gratis parkering i nærheten av Nydalen i Oslo? I så fall hvor. Anonymkode: 916de...456
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #2 Skrevet 22. juni 2021 Hvor lenge skal du parkere? Er lite gratis parkering i Nydalen, vet faktisk ikke om noen.. Men det er noe kommunal gateparkering ned mot Bjølsen og ned mot Sandaker, som er billigere enn de private plassene i Nydalen. På Storo storsenter + Meny Lillo gård er det gratis parkering 30 minutter. Kiwi Lillo og Meny Bjølsen har 45-60 min gratis parkering. Det er en p-plass rett ved Peppes i Nydalen men det er ikke gratis. Anonymkode: 7f7dc...051
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #3 Skrevet 22. juni 2021 Sist gang jeg hadde behov så var det gratis i boliggatene på andre siden av Maridalsveien (Tåsen). Der er (var) det også forholdsvis lett å finne plass. Men alt som er av p-plasser og særlig de som er gratis forsvinner jo i en rasende fart. Så jeg kan ikke garantere noe... Anonymkode: a8c25...876
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #4 Skrevet 22. juni 2021 Just now, AnonymBruker said: Sist gang jeg hadde behov så var det gratis i boliggatene på andre siden av Maridalsveien (Tåsen). Der er (var) det også forholdsvis lett å finne plass. Men alt som er av p-plasser og særlig de som er gratis forsvinner jo i en rasende fart. Så jeg kan ikke garantere noe... Anonymkode: a8c25...876 Vil tro de fleste gatene der har fått beboerparkering, men det er jo fremdeles mulg å parkere der man må bare betale litt. Men er ikke kjempedyrt. Anonymkode: 7f7dc...051
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #5 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vil tro de fleste gatene der har fått beboerparkering, men det er jo fremdeles mulg å parkere der man må bare betale litt. Men er ikke kjempedyrt. Anonymkode: 7f7dc...051 Nederst mot Voldsløkka fikk beboerparkering for en stund siden, pluss at de tok bort muligheten til å stå på den ene siden av veien. Men etter det har det likevel vært gratis oppover mot kirken der. Men det er et par mnd siden. Kom på: Det er fortsatt gratis langs veien ned Badebakken, men det er sjelden ledig. Hvis man kjører helt ned i rundkjøringen der så ligger det en barnehage på høyre side. De har ca fem plasser som er reservert i barnehagens åpningstid, utenom det er de gratis. (Ikke bland med barnehagen på venstre side). Der er det faktisk nesten alltid ledig har jeg funnet ut. Men det er jo bare helger og kvelder/natt. Fant ikke ut om dette før etter at jeg fikk egen plass i nydalen- det er en velsignelse.... Anonymkode: a8c25...876
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #6 Skrevet 22. juni 2021 På Sandaker senter er det gratis parkering i to timer i garasjen. Der er det ALLTID mindre enn halvfullt og de har de romsligste parkeringsplassene jeg har sett (ihvertfall i Oslo...) Anonymkode: a8c25...876
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå