AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #1 Skrevet 22. juni 2021 Uansett hvor tidlig jeg legger meg får jeg ikke sove før sånn 2 på natta, og jeg må få masse søvn før oppkjøring!! Bør jeg prøve de tablettene?🤔 Anonymkode: 987d1...11b
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #2 Skrevet 22. juni 2021 Jeg har prøvd dem, og de var fullstendig bortkastede penger. Jeg sovnet ikke, de virket ikke i det hele tatt på meg. Anonymkode: 157ff...637 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #3 Skrevet 22. juni 2021 Halspastiller funker like godt som Sedix for å si det sånn. Anonymkode: c7e32...474
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #4 Skrevet 22. juni 2021 Ikke noe effekt av dem jeg heller, helt ærlig føler jeg de er mer placebo for meg. Anonymkode: 3b0cf...6f8
Kalevala Skrevet 22. juni 2021 #5 Skrevet 22. juni 2021 Hei! Du kan kjøpe reseptfri melatonin isteden, det er mye bedre. Uansett, det kommer til å gå bra med oppkjøringen. Du er antakelig ung og tåler lite søvn uten at det går veldig ut over evnen din til å prestere. I en oppkjøringssituasjon vil du være så skjerpet, at du kommer til å få til alt du skal. Legg deg når du er trøtt i kveld. Selv om du blir liggende våken lenge, si til deg selv at det ikke gjør noe. Hvile er også bra. Til slutt sovner du. Det går fint. Masse lykke til! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå