Gå til innhold

Hva hadde du gjort om daten var into hard BDSM?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Scoops skrev (1 time siden):

Jeg kan like deler av det,men ikke hard som du sier ,det blir litt for mye for meg,så da hadde jeg nok latt han gå..Hadde ikke ønsket ett forhold med en jeg følte måtte holde tilbake det seksuelle pga av meg

BDSM blir nok for mye, av den seriøse typen. Om han virkelig er det da.

Jeg liker også dominans, bondage osv. Bli styrt osv...ris på rumpa, tatt hardt/røft. Men det er en annen ting enn BDSM-livsstilen. Viktig at man utforsker sammen, se strekker grensene rolig :) Når man er kåt så kan ting gå litt langt.

Anonymkode: b2652...469

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har tidligere hatt en kjæreste som var aktiv innen dette. Det endte med flere voldtekter og fysisk vold. Det verste var likevel den psykiske volden. Nei takk

Anonymkode: a6ada...16f

Hva har dette egentlig med saken å gjøre? De jeg har blitt voldtatt av likte vanilje sex men drev likevel med psykisk vold og voldtok. 

BDSM er ikke det samme som vold. 

Anonymkode: d2c83...899

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Uaktuelt å date noen med mentale forstyrrelser.

Anonymkode: 95ebe...ae5

AnonymBruker
Skrevet

- Ja, takk, Hadde jeg sagt😎

Hilsen Lee Holloway 😈

Anonymkode: 5c109...3bb

AnonymBruker
Skrevet
Muscae skrev (2 timer siden):

abusive forhold

Beklager avsporing, men...

Abusive? Virkelig? Kom igjen da... dette klarer du da å formulere på norsk.

Anonymkode: eba3a...3fa

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Beklager avsporing, men...

Abusive? Virkelig? Kom igjen da... dette klarer du da å formulere på norsk.

Anonymkode: eba3a...3fa

Tenkte faktisk hardt på det, og fant ut at det engelske begrepet abusive er langt mer dekkende enn de norske synonymene jeg kunne komme opp med. Søkte til og med etter gode norske oversettelser, men fant lite dekkende ord. Du må gjerne komme med forslag, for jeg prøver å holde meg til norsk når jeg klarer å finne gode nok norske uttrykk. Norsk er et fattig språk, dessverre. Tenker samtlige her forsto hva jeg mente med abusive. Det var ikke det man på norsk uttrykker som mishandling, voldtekt eller lignende, men et dårlig forhold, der sex ble brukt som makt. Maktmisbruk da, om du vil.

Om det var det hele du klarte å henge deg opp i, så gleder du deg nok til nye møter i språkmafiaen når ting åpner igjen. ;)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har tidligere hatt en kjæreste som var aktiv innen dette. Det endte med flere voldtekter og fysisk vold. Det verste var likevel den psykiske volden. Nei takk

Anonymkode: a6ada...16f

Det er noe som heter "safe, sane and consensual". Uten dette, og spesielt det siste, er det ikke BDSM men vold og misbruk med rekvisitter. Uansett hva han selv kalte det for å forsvare handlingene sine. 

Anonymkode: e7603...add

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...