Gå til innhold

Hva hadde du gjort om daten var into hard BDSM?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva hadde du gjort?

Anonymkode: 3c82c...08a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Takket for meg 🙂 Er ikke det jeg tenner på.

Anonymkode: 7616f...8a5

• Liker 6
Skrevet

Tenkt jippi..

men smaken er forskjellig da.. sikkert noen som hadde løpt ut døren også.. haha😌

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han lanserer hard bdsm så tidlig i datingfasen som en forventning/krav så er han ikke så sensitiv på dine ønsker. Han må jo lytte til deg? Man starter ikke å sexe med å kvele hverandre liksom.

De som driver med det må være særskilt sensitive på den som skal bli utsatt for det og hva den liker. Og du skal føle deg trygg. At du skriver inn her og lurer vitner om at han ikke har gjort deg trygg og at han ikke har vist sensitivitet overfor hva du ønsker, men bare krever.

Anonymkode: 955b4...282

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tidligere hatt en kjæreste som var aktiv innen dette. Det endte med flere voldtekter og fysisk vold. Det verste var likevel den psykiske volden. Nei takk

Anonymkode: a6ada...16f

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hva hadde du gjort?

Da hadde jeg sagt på en hyggelig måte med et smil ; "lykke til videre i din leting etter en passende partner, for det er nok dessverre ikke meg".

• Liker 11
Skrevet
Just now, Million said:

Da hadde jeg sagt på en hyggelig måte med et smil ; "lykke til videre i din leting etter en passende partner, for det er nok dessverre ikke meg".

Samme her. BDSM er ikke noe jeg er interessert i - og det er rimelig lite poeng i å fortsette datingen når man har helt forskjellige seksuelle preferanser. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hva hadde du gjort?

Det kommer jo helt an på om du er interessert selv. Om du ikke er det så må daten være innstilt på at han/hun ikke får dekket de behovene med deg.

Anonymkode: eba3a...3fa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Prøvd.

Anonymkode: 36aa1...d3d

AnonymBruker
Skrevet

Hadde takket for meg, er virkelig ikke noe jeg tenner på.

Men jeg synes jo det er fint, hvis folk kan ta opp sånne preferanser, tidlig i datingen. Er mye kjedeligere hvis det kommer fram etter 6 mnd, og man har fått følelser for den andre.

Anonymkode: b5ed4...805

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Løpt. 

Anonymkode: ac4ae...476

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Drømmen min er å møte en slik mann. Tror det kan være gøy å utforske.

Anonymkode: 03a1b...a1f

AnonymBruker
Skrevet

Min er veldig røff i senga og han er den første jeg har turt å eksperimentere sammen med. Jeg har alltid tent på å bli litt dominert, men jeg har aldri turt eller klart å ytre et ønske om det til tidligere partnere og jeg har mistet lysten på dem etterhvert fordi sexen ble for lite spennende for meg. Han her er bare mann 🥰

Anonymkode: e2758...d33

AnonymBruker
Skrevet

Sagt at da passer vi ikke seksuelt sammen.

Anonymkode: 97a9e...9c5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Han her er bare mann

Som om en ikke er mann om en ikke er "veldig røff i senga".

Anonymkode: 71adf...be4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Da hadde vi ikke hatt likt tenningsmønster og ikke passet sammen. Hadde sagt takk for infoen også takka for meg. 

Anonymkode: 4cf01...5d6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde løpt

Anonymkode: 1bf24...972

Skrevet

Det passer virkelig ikke for meg, så da hadde jeg takket for meg. Kunne gjerne invitert ham på kampsporttrening, og latt ham denge laus, uten problemer, men sex og smerte hører ikke sammen for min del, og etter et abusive forhold tidligere, der sex var maktmiddel, så er det ingen som får makt over meg i senga, ikke en gang "på lat"

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sånn Christan Grey opplegg? 

Anonymkode: 22a8a...1c5

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan like deler av det,men ikke hard som du sier ,det blir litt for mye for meg,så da hadde jeg nok latt han gå..Hadde ikke ønsket ett forhold med en jeg følte måtte holde tilbake det seksuelle pga av meg

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...