AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #1 Skrevet 22. juni 2021 var ute på byen i helgen og møtte tilfeldigvis en kvinnelig venn av meg som jeg har vært interessert i lenge. Hun var full og fortvilet fordi hun hadde mistet nøklene sine så jeg tilbød at hun kunne sove hos meg. Når vi la oss hadde jeg ingen forventninger om at noe kom til å skje. Men så plutselig ut av det blå kysset hun meg og vi begynte å kline. Jeg ble veldig glad ettersom jeg digger henne og ønsker at det bli noe mer mellom oss, men visste ikke om hun følte det samme. Hun satte seg oppå meg og klinte og tafset litt og jeg forventet selvsagt at det skulle lede til sex. Men så gikk hun plutselig av, gav meg noen kyss til å sa at hun ville sove. Hva betyr dette? Er hun interessert eller var hun bare full og angret seg? Jeg er mann btw og hun er fem år yngre enn meg. Anonymkode: 82db1...fc9
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #2 Skrevet 22. juni 2021 Det er nok noe der, men så kjente hun hvor trøtt og full hun egentlig var. Fortell henne nå bare hva du føler, og bli ferdig med det. Anonymkode: 5a450...ad1
Blått Skrevet 22. juni 2021 #3 Skrevet 22. juni 2021 Skjønner usikkerheten din når ting stopper så fort, men samtidig som over nevner så kan det være at hun kjente seg veldig dårlig og bare måtte sove.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #4 Skrevet 22. juni 2021 Bra du ikke maste etter at hun stoppet, det gjør at hun vil føle seg trygg på deg. Det gjør deg mer attraktiv i hennes øyne også, at du har selvkontroll og er gentleman selv om hun sendte litt mixed signaler. Bare ta det med ro og vær kul mot henne, hvis hun er interessert vil du merke det. Anonymkode: e2aea...228 7
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #5 Skrevet 22. juni 2021 Hun ombestemte seg. Betyr nok ikke mer enn det. Ble du hard? Kanskje hun ikke merket det og tenkte at du ikke ville mer. Kanskje hun hadde mensen. Kanskje hun ikke hadde barbert seg. Kanskje hun syns du er stygg men ville bare takke det. Altså, det kan være maaaange grunner. Hva med å spørre henne? Anonymkode: 24c6f...54b
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #6 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hun ombestemte seg. Betyr nok ikke mer enn det. Ble du hard? Kanskje hun ikke merket det og tenkte at du ikke ville mer. Kanskje hun hadde mensen. Kanskje hun ikke hadde barbert seg. Kanskje hun syns du er stygg men ville bare takke det. Altså, det kan være maaaange grunner. Hva med å spørre henne? Anonymkode: 24c6f...54b jeg ble veldig hard fort og er helt sikker på at hun merket det. Litt redd for at det skremte henne vekk... Anonymkode: 82db1...fc9
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #7 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): jeg ble veldig hard fort og er helt sikker på at hun merket det. Litt redd for at det skremte henne vekk... Anonymkode: 82db1...fc9 De fleste kvinner vet at når de kliner med en mann så blir han som oftest hard. Som sagt så ombestemte hun seg tydeligvis. Kanskje intensjonene var å ha sex, men noe kom i veien. Som sagt kan du jo bare spørre henne. Kanskje det betydde noe, kanskje det betydde absolutt ingenting. Anonymkode: 24c6f...54b
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #8 Skrevet 22. juni 2021 Så snilt gjort av deg å ikke tvinge henne til sex eller forgripe deg på henne når du sov. Gikk du på badet å tok deg en runk eller gjorde du det ved siden av henne? Anonymkode: 24c6f...54b
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #9 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hun ombestemte seg. Betyr nok ikke mer enn det. Ble du hard? Kanskje hun ikke merket det og tenkte at du ikke ville mer. Kanskje hun hadde mensen. Kanskje hun ikke hadde barbert seg. Kanskje hun syns du er stygg men ville bare takke det. Altså, det kan være maaaange grunner. Hva med å spørre henne? Anonymkode: 24c6f...54b Dette! Hun kan ha blitt fort trøtt som man kan bli i fylla, hun kan ha kjent at hun ikke klarte å bli ordentlig kåt, hun kan ha kommet på at hun hadde mensen og brukte bind, hun kan ha tenkt at hun heller ville ligge med deg edru, hun kan ha angret seg fordi hun bare vil være venner, hun kan ha stoppet fordi hun ikke hadde barbert seg, eller hun kom på at hun har på seg hold-in-strømpebukse, altså tusen grunner. Bare spør henne. Eller inviter henne en gang begge er edru. Anonymkode: 05dc6...392
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #10 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så snilt gjort av deg å ikke tvinge henne til sex eller forgripe deg på henne når du sov. Gikk du på badet å tok deg en runk eller gjorde du det ved siden av henne? Anonymkode: 24c6f...54b gikk på badet etter hun hadde sovnet. Ville liksom ikke virke sur eller ta en «trassrunk» fordi hun stoppet det. Anonymkode: 82db1...fc9
LillEve Skrevet 22. juni 2021 #11 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så snilt gjort av deg å ikke tvinge henne til sex eller forgripe deg på henne når du sov. Gikk du på badet å tok deg en runk eller gjorde du det ved siden av henne? Anonymkode: 24c6f...54b Det var ikke snilt gjort å ikke voldta henne, det var det eneste lovlige og i praksis det eneste menneskelige alternativet. 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #12 Skrevet 22. juni 2021 Hvordan var hun dagen etter? Jeg syns virkelig ikke du skal legge stort i hva folk gjør i fylla, man gjør fort ting som man ikke helt står for i edru tilstand da. Men det kan også bety at hun er tiltrukket. Hvem vet? Anonymkode: ef774...cfd
AnonymBrukern Skrevet 22. juni 2021 #13 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så snilt gjort av deg å ikke tvinge henne til sex eller forgripe deg på henne når du sov. Gikk du på badet å tok deg en runk eller gjorde du det ved siden av henne? Anonymkode: 24c6f...54b Snilt gjort? Skulle da bare mangle!!!! 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #14 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så snilt gjort av deg å ikke tvinge henne til sex eller forgripe deg på henne når du sov. Gikk du på badet å tok deg en runk eller gjorde du det ved siden av henne? Anonymkode: 24c6f...54b Enda mye snillere at han ikke drepte og parterte henne? Anonymkode: 5a450...ad1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå