Gå til innhold

Kunne du blitt sammen med en mann med barn fra før?

Kunne du blitt sammen med en mann med barn fra før?  

131 stemmer

1. 1. Kunne du blitt sammen med en mann med barn fra før?

• ja
      58
    • nei
      73

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kunne du i utgangspunktet blitt sammen med en mann med barn fra tidligere forhold?

Anonymkode: cd3cc...f4a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke så glad i barn og derfor frivillig barnløs. Skal ikke 100% utelukke at jeg kunne vært sammen med en aleneforelder, men er definitivt skeptisk. Spørs kanskje litt på barnas alder, personlighet, hvor mange det er, forholdet til eksen(e), etc.

Særboende kjæreste eller flyktig forhold er jo også enklere enn samboer eller ektefelle.

Anonymkode: fcb6b...e92

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

En gang og aldri mer. Men det var nok mer han enn barna det gikk på. Vi var sammen en god stund, men jeg fikk ikke noe å si med barna, om jeg laget middag og ba alle om å spise sammen så kunne han lage en sak ut av at guttungen ville sitte i stua å se på tv, at jeg ikke hadde noen rett til å bestemme slik, jeg unngikk å blande meg borti selve oppdragelsen. I tillegg hadde han en oppdragelse jeg ikke er enig i. Eldste gutten holdt på å dø under fødsel, så han ble dullet noe voldsomt med. Nugatti på loff til alle måltider utenom middag, brus eller saft som tørstedrikk. Til og med 1 åringen fikk det som tørstedrikk fremfor vann. 

Anonymkode: c013d...7d7

• Liker 7
Skrevet

Kunne fint vært sammen med en mann som har barn fra før. Hadde hatt mye å si for meg hvor godt samarbeid han hadde med barnemor og at det var en relasjon uten konflikt😊

• Liker 2
Skrevet (endret)
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Kunne du i utgangspunktet blitt sammen med en mann med barn fra tidligere forhold?

Anonymkode: cd3cc...f4a

Spørs litt på mannen, men i utgangspunktet så er svaret mitt nei. Jeg har barn selv med veldig begrenset fritid for dating og med barn på begge sider så gjør det ting komplisert. Tiden blir veldig begrenset. I tillegg når jeg har prøvd det før så er utrolig mange som er villig til å begrense tiden med ungene for en dame og det er bare så utrolig turn-off. 

Edit: jeg er uansett i en alder der mange fortsatt er barnløse, så det er ikke noe problem. 

Endret av Blått
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Vil ikke ha barn, og heller ikke bonus-barn.

Om barna er voksen og flytta ut kanskje...

Anonymkode: 5fb08...446

• Liker 3
Skrevet

Nei. Da må han være magisk med en magisk barnemor og magiske barn. Og jeg har ikke opplevd noen av delene, så jeg foretrekker å være barnefri med barnefri mann. De eneste barna jeg vil ha i livet mitt er helt ferske babyer som jeg kan gi tilbake til eieren når de begynner å gjøre babygreier. 

AnonymBruker
Skrevet

Har i utgangspunktet ingen formening om barn eller ikke barn, bare jeg liker mannen. Men jeg ser at menn 40+ er nyskilte og har barn i alderen rundt 10-12 år og deromkring, og at de ønsker å leva livet i friuka sammen med en nykjærest. På Tinder er de lunkne fordi de ser at med meg, som har en treåring, blir det runde 2 med småbarn. Jeg fikk barn sent og ønsker meg flere, og forsøker derfor å rette fokuset mitt mot menn som ikke har barn og som ønsker seg barn. De blir da gjerne litt yngre enn meg. Ser at det blir færre å velge mellom, men ikke umulig.  

Anonymkode: 34309...e26

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

1 barn er ok, og uten konflikt med mor.

Anonymkode: cd0c2...585

• Liker 2
Skrevet
Saph skrev (4 timer siden):

Nei. Da må han være magisk med en magisk barnemor og magiske barn. Og jeg har ikke opplevd noen av delene, så jeg foretrekker å være barnefri med barnefri mann. De eneste barna jeg vil ha i livet mitt er helt ferske babyer som jeg kan gi tilbake til eieren når de begynner å gjøre babygreier. 

Magisk?!

AnonymBruker
Skrevet

Kan kanskje bli sammen noen med godt voksne barn om rundt 15-20år. Ble nesten sammen med en med et lite barn en gang, men er i dag glad for at det ikke skjedde. Per nå er det uaktuelt da jeg selv er barnefri og ønsker en partner med samme syn og fleksibilitet. 

Anonymkode: 35ade...ce8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, med mindre jeg hadde hatt barn selv eller vært 45+ . Det er mange grunner til det. eksen hans kommer alltid til å være en del av livet hans og uansett hvor mye man jobber for å ha et godt forhold til barna , så vil man alltid være den kjipe stemoren. Føler man heller ikke frå oppleve en tilhørighet i familien når stebarna kommer kun av og til på besøk, og ikke bor fast med faren og stemoren. Også vil jeg ha egne barn en dag, og jeg vil helst ikke ta vare på andre folk sine barn. 

Anonymkode: 2830b...d1f

• Liker 1
Skrevet
jabx skrev (26 minutter siden):

Magisk?!

Utenomjordisk fantastisk. Hvis jeg skal bli sammen med en mann som har barn så må han være perfekt på absolutt alle områder for at han skal være aktuell, siden barn er en dealbreaker for meg. Har ikke engang ons eller ff-forhold med menn som har barn. 

Skrevet

Ja. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men kun som særboere.

Anonymkode: 6ef48...ded

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke med små barn (under 10).  

Anonymkode: b29db...ad6

Skrevet

Selvfølgelig! 

AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonymkode: ea3a9...d38

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg 45 år, så de fleste på min alder, har jo barn. Jeg har og 2 barn. Men jeg ønsker ikke å bli sammen med en som har små barn. Jeg har vært 100% alene med mine 2 i 14 år, yngste er nå 15 år. Og det er først nå jeg føler jeg har fått mitt liv tilbake. Så jeg skal ikke ta meg av små barn igjen.

Anonymkode: 5ab7a...368

• Liker 3
Skrevet

Det kunne jeg helt sikkert 😊 Men betingelsen hadde vært at han hadde et greit forhold med sine barn OG barnas mor. Hadde ikke orket et dysfunksjonelt forhold der far baksnakker mor og lager drama overfor barna osv...

Hadde også gjort mitt beste for at jeg fikk et bra forhold til barna hans ,da det har utrolig mye å si for meg. 

Litt vanskelig å sette seg inn i akkurat den situasjonen men hadde jeg vært singel og funnet en som jeg trodde kunne være den rette hadde definitivt ikke barna hans vært noen hindring (  Ihvertfall ikke for mitt  vedkommende . Barna hadde kanskje sett på det annerledes da... ? ;)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...