Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #1 Del Skrevet 11. september 2005 hei. så i et blad... fant i et blad, gjør du disse øvelsene 3 ganger i uka, 2*10 repetisjoner vil du få slanke lår.. de funket på meg:) jippi:) ser resultater etter en måned ca. Nr 1: ligg på magen, med henda samlet foran hodet, bøy i knærne og løft nedre del av kroppen, så fu kjenner det stramme skikklig i rumpa. Nr 2: stå rett opp å ned, begynn ,mmed det første benet, strake ben, løft det ut til siden og inn igjen. 20 rep. på hvert ben. Nr 3: stå med bena litt fra hverandre og føttene peke litt utover til siden. bøy ned, så rumpa strutter ut. opp og ned, rett i ryggen. 20 ganger. Nr 4: ligg på ryggen, ta sit-ups. først 20 vanlige , så 20 på hver sin side. Du vil kjenne det litt i kroppen etterpå, men det er bra. lykke til:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Freak Skrevet 12. september 2005 #2 Del Skrevet 12. september 2005 Så bra at det funka for deg! Jeg skrev ut øvelsene,jeg...trenger noen nye stue-øvelser. Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå