AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #1 Skrevet 22. juni 2021 Er så drittlei av å studere og å holdes igjen fra å starte livet mitt ved å bo litt ordentlig istedenfor kollektiv og å kunne spise bedre, reise osv. Sliter med å begynne med noe som helst av studier og har bare lyst til å slutte. Føles som jeg aldri blir ferdig. Har allerede brukt 6 år på dette studiet og studerte noe annet i 3 år før det. Trenger nok minst et år til men frykter jeg aldri blir ferdig da motivasjonen svikter. Andre som har hatt det likt? Hvordan komme seg gjennom? Eller bør jeg bare slutte nå og prøve å skaffe jobb? Anonymkode: 38404...4e6
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #2 Skrevet 22. juni 2021 Prøv å fokuser på at dette er det beste for deg. Du sier du er lei av å studere, at du er lei av å bo som du bor, og at du vil jo om i gang med livet ditt. Hvordan vil papirene dine se ut for en arbeidsgiver? 3 års studie, bytte studie, avbryte studiet, ut i jobb uten noe kvalifisering. Eller: 3 års studie, bytte studie, relevant utdanning for jobben. Det motiverte meg i alle fall. Papirene mine ville ikke se bra ut, om jeg avsluttet uten noe annen grunn enn at jeg ikke orket. De fleste arbeidsgivere vil gjerne ha folk som orker.. Anonymkode: d0c52...731 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå