AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #1 Skrevet 22. juni 2021 Hadde en periode i 20-årene hvor jeg var fast bestemt på at jeg ville slå meg løs seksuelt. Nettopp ute av et forhold med lite og dårlig sex. Så jeg hadde noen år hvor jeg hadde sex med litt forskjellige. Dagen jeg bestemte meg for at jeg var ferdig med dette så hadde jeg ikke noe god følelse. Sexen var ikke spesielt god eller banebrytende og det hadde heller ikke gjort meg noe flinkere i senga. Jeg tenkte at jeg skulle ønske jeg aldri gjorde det. Opplevde også at det begynte å gå rykter. Ut fra oppførselen til enkelte (nye bekjentskaper jeg møtte på f eks fest) virket det som at sex var forventet fordi det var "meg". At jeg ble sett på som useriøs, og at gutta kun gikk inn for å bli kjent med meg fordi de håpet på "en runde" på slutten av kvelden. Ingen god følelse. Alt i alt sitter jeg her i dag og føler at de opplevelsene ikke ga meg noen glede eller spesielt gode erfaringer. Ikke at jeg er skadelidende, men skulle ønske jeg aldri gjorde det. Jeg er ferdig med dette, men så kan fortiden plutselig stå rett foran meg og konfrontere meg "var ikke du hun som pulte ** og **? 😂", og jeg vet ikke hva jeg skal si. Blir bare lei meg og føler meg motbydelig. Klarer hvertfall ikke å eie det. Hvordan eie noe man ikke er stolt over, noen som vet svaret på det? Vanskelig å snakke om, da mange fort vil dømme og si at det har de aldri gjort selv/du kan takke deg selv. Men hadde vært fint å høre fra andre som har vært borti det samme og angrer? Anonymkode: d4063...e3e 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #2 Skrevet 22. juni 2021 Det du sitter igjen med er ikke uvanlig eller unaturlig, og det er veldig bra at du er åpen og ærlig om det. Dette burde egentlig alle unge som vurderer en utsvevende livvstil tenke over. Hvis du virkelig har forandret deg og angrer på denne tida, så skal du ikke la det definere deg. Folk gjør dumme ting hele tida. Hold hodet hevet og vis deg selv og verden at du er et bedre menneske nå. Du fortjener også å finne lykken og kjærlighet. Anonymkode: e6e34...d7d 4
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #3 Skrevet 22. juni 2021 Jeg angrer ikke i det hele tatt. Jeg har opplevd så SYKT mye spennende, både tre- og firkanter, sexklubber, ulike steder, både kvinner og menn osv. Nå er den tid forbi, og det er mye jeg ikke kunne gjort igjen. Men, angrer ikke:) Anonymkode: b967c...095 9
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #4 Skrevet 22. juni 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg angrer ikke i det hele tatt. Jeg har opplevd så SYKT mye spennende, både tre- og firkanter, sexklubber, ulike steder, både kvinner og menn osv. Nå er den tid forbi, og det er mye jeg ikke kunne gjort igjen. Men, angrer ikke:) Anonymkode: b967c...095 Ja, der var dette jeg også så for meg. Spenning og gode opplevelser. I stedet endte jeg opp med å føle meg som søppel, og en som ikke blir tatt seriøst, bli vitset og fleipet om. Anonymkode: d4063...e3e
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #5 Skrevet 22. juni 2021 Angrer også på min ekstreme periode. Kan fortsatt få mye skam og selvbebreidelse, selv om det er sånn femten år siden. Ikke at det er veldig tungt, men skulle gjerne hatt det ugjort. Men trøster meg med at jeg bare er skrudd sammen sånn at jeg trives med å utfordre konformen. Har lyst til nesten alt. Da kan jeg heller glede meg over alt jeg «ikke rakk», og slipper å angre på Anonymkode: da885...968
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #6 Skrevet 22. juni 2021 En ting til: sånn «hvem i rommet» og «jeg har aldri» stresser meg så mye. Jeg bare juger så klart, finner ingen glede i å utlevere Anonymkode: da885...968
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #7 Skrevet 22. juni 2021 Det der tror jeg er personavhengig og individuelt. Noen klarer å ha en slik periode og trekke på skuldrene over det, tenke at det var en fin tid, mens andre angrer resten av livet. Jeg hadde også en slik periode, og som deg angrer jeg bittert. Det er ikke store tallene det er snakk om, men for meg som person er det ikke noe godt å tenke tilbake på. For min del har det definert meg, endret meg. Jeg er absolutt ikke en slik person i dag, og det er nok det vi må holde fast på. Har du endret deg? Er du fremdeles en slik person? Dessverre finnes det mange som holder godt fast på et inntrykk av andre når de først har fått det, det er ikke alle som tror at man kan endre seg. Men du lever for deg, det er ditt eget selvbilde som betyr mest. Anonymkode: 85fc9...bef
Svartfugl Skrevet 22. juni 2021 #8 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hadde en periode i 20-årene hvor jeg var fast bestemt på at jeg ville slå meg løs seksuelt. Nettopp ute av et forhold med lite og dårlig sex. Så jeg hadde noen år hvor jeg hadde sex med litt forskjellige. Dagen jeg bestemte meg for at jeg var ferdig med dette så hadde jeg ikke noe god følelse. Sexen var ikke spesielt god eller banebrytende og det hadde heller ikke gjort meg noe flinkere i senga. Jeg tenkte at jeg skulle ønske jeg aldri gjorde det. Opplevde også at det begynte å gå rykter. Ut fra oppførselen til enkelte (nye bekjentskaper jeg møtte på f eks fest) virket det som at sex var forventet fordi det var "meg". At jeg ble sett på som useriøs, og at gutta kun gikk inn for å bli kjent med meg fordi de håpet på "en runde" på slutten av kvelden. Ingen god følelse. Alt i alt sitter jeg her i dag og føler at de opplevelsene ikke ga meg noen glede eller spesielt gode erfaringer. Ikke at jeg er skadelidende, men skulle ønske jeg aldri gjorde det. Jeg er ferdig med dette, men så kan fortiden plutselig stå rett foran meg og konfrontere meg "var ikke du hun som pulte ** og **? 😂", og jeg vet ikke hva jeg skal si. Blir bare lei meg og føler meg motbydelig. Klarer hvertfall ikke å eie det. Hvordan eie noe man ikke er stolt over, noen som vet svaret på det? Vanskelig å snakke om, da mange fort vil dømme og si at det har de aldri gjort selv/du kan takke deg selv. Men hadde vært fint å høre fra andre som har vært borti det samme og angrer? Anonymkode: d4063...e3e Vet ikke hva slags sted du bor på, men det virker som det er veldig mange barnslige folk der. Hvem konfronterer folk med "var det du som pulte x og y". Jeg har ikke ord som "løs" i mitt vokabular, fordi det er meningsløst. Vi har sex når vi har lyst, med noen som har lyst. Var det samtykkende og sikker sex, har ingen av partnene noe å skamme seg for. At du føler deg motbytdelig skyldes ikke dine seksuelle erfaringer, men at du hat lav respekt for deg selv og din rett til å bestemme over egen kropp. Sånne kunstige sosiale konstruksjoner som at du bare skal ha sex med et "passe" antall personer, bidrar ikke til noe positivt. Du burde fortelle deg selv at du ikke har gjort noe galt. Du er ikke motbydelig. Og i framtida bør du bare gjøre ting du virkelig har lyst til, så klart. Og hvis folk konfronterer deg med slike ting, er det dem som mangler klasse og sosial intelligens. Og hva skal du si? "Er du fjorten år gammel?" ville jeg spurt om en annen "voksen" spurte meg om noe sånt. 10
Fiffig Skrevet 22. juni 2021 #10 Skrevet 22. juni 2021 Tror problemet heller ligger i holdningene til de som konfronterer deg, for de gjør det definitivt ikke for at de vil at skal føle deg bedre. Det kunne ikke falle meg å dra inn noens seksuelle fortid i en samtale på den måten. Det sier mer om dem enn deg! Folk som er så opptatt av at andre skal skamme seg, er folk jeg ikke ville kasta bort tida mi på. Og for min del, så vet jeg ikke engang om jeg har hatt en løs periode eller ikke, for jeg tenker ikke sånn på det. Om jeg hadde sex med noen jeg hadde lyst til å ha sex med den gangen jeg var singel, så hadde jeg det.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #11 Skrevet 22. juni 2021 Hadde også en sånn periode i starten av 20-årene. Hadde flyttet til en ny by for å studere, og hadde the time of my Life. Orker ikke å bruke ressurser på å gå og angre, ser heller tilbake på det som en morsom tid. Anonymkode: 5e3dd...17e 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #12 Skrevet 22. juni 2021 Meg over; vil legge til at de eneste som har kommentert det er folk som har vært i langvarige forhold hele livet. Det er jo helt naturlig at en som er singel har sex med flere enn de som er i forhold. Ikke bry deg, TS. Alle tenker uansett mest på seg selv, og bryr seg ikke om hva du har gjort og ikke gjort. Det er min erfaring. Anonymkode: 5e3dd...17e 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #13 Skrevet 22. juni 2021 Jeg angrer også. For min del hadde jeg denne perioden ALT for tidlig, og var bare tenåringen. Det hele bunnet i dårlig selvbilde og søken etter bekreftelse, men på helt feil premisser. Skulle ønske jeg heller ventet til jeg fant noen som likte meg og ikke fitta mi (haha). Det endret seg da jeg passerte 20, og fikk meg kjæreste. Nå har jeg det så utrolig mye bedre med meg selv. Anonymkode: bc3be...ac0 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #14 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg angrer ikke i det hele tatt. Jeg har opplevd så SYKT mye spennende, både tre- og firkanter, sexklubber, ulike steder, både kvinner og menn osv. Nå er den tid forbi, og det er mye jeg ikke kunne gjort igjen. Men, angrer ikke:) Anonymkode: b967c...095 Samme her, er fortsatt frigjort seksuellt. Men gjør det "diskre". Møter via nett for eks, bor man i Oslo blir det lettere. Mye utvalg. Ellers på turer i utlandet, sjekker opp kjekk mann i baren på hotellet. Et sted lå jeg med 3 forskjellige menn, 3 kvelder etterhverandre 🤣🙈 Han ene ga meg 100euro Hehe! Jeg vil anbefale alle å ha sex som de ønsker, livet er bare en gang! Glem alt som heter at man skal være sammen resten av livet, tenk at noen lever etter det. Lever tvangstrøyelivet. Anonymkode: 0fa15...b21 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #15 Skrevet 22. juni 2021 Jeg tenker at man ikke skal bruke tid og krefter på å angre på noe som føltes rett der og da. Det ga deg jo noe på det tidspunktet, ellers så hadde du jo ikke gjort det. Jeg er som deg og hadde sex med en masse "randoms" for noen år tilbake, før jeg på et tidspunkt gikk lei. Forstår det kan være litt ubehagelig å tenke tilbake på. For min del har jeg blokkert en del kontakter som har "forventet" sex av meg, hvis de fortsetter å mase når jeg sier " sorry, den tida er bak meg, jeg er ikke sånn lenger. Det gir meg ingenting.". Hva andre tenker om det er meg egentlig riv ruskende likegyldig, om de ikke forstår eller aksepterer det, er det deres problem Anonymkode: 17636...e9d 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #16 Skrevet 22. juni 2021 Litt rart at det er så mange av dere som angrer av å være løse, men som likevel promoterer liberalisering av seksualitet. Dere har laget deres egen evige onde sirkel der dere oppfordrer yngre jenter til å gjøre akkurat det dere selv angrer på. Anonymkode: df8ad...a8d 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #17 Skrevet 22. juni 2021 Syntes det dessverre er mye sånt om dagen. Unge mennesker blir fortalt at å eksperimentere, gjøre det ene mer ekstremt enn det andre, er veien til et godt sexliv. De fleste vet jo at dette ikke stemmer - om det kommer av prøving og feiling, eller at man rett og slett er heldig nok til å forstå dette selv i tidlig alder. Å være sammen med en person som gjør at du føler deg trygg, ivaretatt, som faktisk bryr seg om hvordan du har det i akten, og som du kan åpne deg opp for om ting man vil og ikke vil - det er jo da man kan begynne å snakke om et godt sexliv. Intimitet og det å være oppriktig glad i den andre personen man er sammen, gir dimensjoner til sex som ikke er mulig å finne eller skape, uansett hvor mange leketøy eller personer eller annet tull man absolutt skal ha med seg i senga i overfladiske tulleforhold. Anonymkode: bfcf3...64d 3
Nidarosen Skrevet 22. juni 2021 #18 Skrevet 22. juni 2021 (endret) Jeg har personlig ikke hatt en slik episode fordi det ikke passet meg, men jeg driter i hva andre gjør. Du er da ikke "løs" bare fordi du har sex med flere personer over kortere perioder. Det er det utrolig mange som gjør og det blir bare mer og mer vanlig. Skjønner godt du syns det er ubehagelig med kommentarer og forventninger. Faen ta de som snakker dritt og forventer sex fra en fremmed. Sykt ufordragelig oppførsel fra deres side. Du gjorde absolutt ingenting galt og du har ingenting å skamme deg over. At du angrer er jo greit nok. De aller fleste av oss angrer på forskjellige ting vi har gjort her i livet. Jeg angrer også på mange forhold jeg har vært i og sex med disse enkelt personene, men gjort er gjort. Du skal ikke legge skam på deg selv og ikke la andres ord ødelegge selvbilde (lettere sagt enn gjort). De har ingenting de skulle ha sagt. Man vet aldri hvordan ting går før man har prøvd det. Du prøvde og det gikk ikke som forventet, og det er greit. Det kunne gått helt motsatt også. Prøv heller å tenke på hva du vil gjøre videre ❤️ Du er ikke ekkel, uansett hvor mange eller få du har ligget med. Det er helt greit å angre, men vi får ikke gjort mye med fortiden. Gjør det som føles rett for deg nå. Trekant med fremmede eller fast forhold, det betyr lite så lenge du har det bra!! Endret 22. juni 2021 av Nidarosen 3
skreppamedleppa Skrevet 22. juni 2021 #19 Skrevet 22. juni 2021 Nei jeg har igrunn ikke det. "Andres øyne våre fengsel, deres tanker våre bur" og det jeg har gjort i min seksualitet det er mitt, som kvinne blir en nok dømt hardere men det gir jeg bang i.. Det er ikke hos meg problemet ligger, uansett hva jeg har og ikke har gjort. og jeg angrer ikke på det.. Det er selvsagt ting jeg ikke gjør igjen, men det betyr ikke at jeg angrer på det. 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #20 Skrevet 22. juni 2021 Har hatt min andel av sexpartnere, og angrer ikke på de. Hadde det gøy og var forsiktig. Det var da, dette er nå. Anonymkode: 1ca30...e00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå