Gå til innhold

Hva anser du som det perfekte forspillet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange kvinner klager over at mennene ikke gir dem noen oppmerksomhet før de kommer i senga, og da kan det være for sent å begynne for mange kvinner. Selv om kvinner lett kan bli kåte gjennom fysisk stimulering, er det et problem for mange kvinner å hente frem lysten til å bli kåte, dersom den psykiske energien ikke stemmer. Det er også viktig at kvinner selv tar initiativ til sex, både ved å fokusere egen bevissthet i forhold til sex, og ved å ta initiativ til forspill.

Hvordan ser du som kvinne for deg det perfekte forspillet, og føler  du at du får innfridd dette ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han tar et godt tak i håret mitt, ser på meg med DE øyene, og drar meg dit han vil 🥰

Jupp, seff får jeg det infridd. 

Skrevet

For min del starter et godt forspill lenge før vi havner i sengen nemlig ved at vi snakker hverandres kjærlighetsspråk. (Når han snakker mitt kjærlighetsspråk er det mye enklere for å meg å bli tent og klar.)

Og så liker jeg at vi kysser og kjærtegner hverandre en stund mens lysten bygger seg opp. Gjerne litt lengre enn jeg trenger slik at jeg får skikkelig lyst på mer. Kanskje en god massasje. Oooo.... ja.... levende lys og musikk. God tid. Småprating. Lekenhet. Kos. Øyenkontakt. Kroppskontakt. Og gradvis mer intense kjærtegn....

Men... ikke alltid vi har tid til en skikkelig grundig en med godt forarbeid. En gang eller to i måneden prøver vi likevel å ta oss tid til et «skikkelig godt forberedt måltid». 💜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...