Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke mye håp igjen nei, takk til skattetetaten gjøvik og alle andere at dere er så effektive....

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bestefaren min hadde i går utbetalingen oppført på "mine krav og utbetalinger". Han har mottatt skatteoppgjøret sitt i dag. Hos meg sto det ingenting der og jeg har ikke mottatt skatteoppgjøret. Tviler derfor ganske sterkt på at jeg vil få skatteoppgjøret ila dagen..?

Anonymkode: aa6a9...ff5

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Bestefaren min hadde i går utbetalingen oppført på "mine krav og utbetalinger". Han har mottatt skatteoppgjøret sitt i dag. Hos meg sto det ingenting der og jeg har ikke mottatt skatteoppgjøret. Tviler derfor ganske sterkt på at jeg vil få skatteoppgjøret ila dagen..?

Ingenting oppført her heller. 😄

AnonymBruker
Skrevet
Blått skrev (2 minutter siden):

Ingenting oppført her heller. 😄

:( 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.6.2021 den 10.57):

Ingenting under mine utbetalinger. ☹️

Fikk ikke bort sitering.

Hverken mannen eller jeg har fått noe under utbetalinger, så tror ikke vi får før høsten heller.

Har endret 2 ting. Og jeg har AS, så mulig derfor. I fjor fikk vi dog i juni, og hadde samme status og endringer da og.

Anonymkode: 72a27...382

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heller ikke fått det og skal ha ganske bra beløp tilbake. Jeg er ikke næringsdrivende og sendte inn med en gang jeg fikk skattemeldingen. Har ikke endret på noen verdens ting. Det eneste jeg ser som kan være mulig er at jeg har blitt tatt ut til tilfeldig kontroll. Surt når jeg hadde regnet med pengene nå.

Anonymkode: 5c1cf...69f

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har heller ikke fått det og skal ha ganske bra beløp tilbake. Jeg er ikke næringsdrivende og sendte inn med en gang jeg fikk skattemeldingen. Har ikke endret på noen verdens ting. Det eneste jeg ser som kan være mulig er at jeg har blitt tatt ut til tilfeldig kontroll. Surt når jeg hadde regnet med pengene nå.

Jeg skal ha igjen nesten 50.000 kr 🤣

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Samme her. Jeg har ingen endringer og ellers ingen grunn til at det skal ta så lang tid. Venter ikke så mange tusenlappene, men de hadde vært kjekke å ha nå i sommer da jeg går på AAP, og i utgangspunktet ikke har så mye å leve av. 

Anonymkode: 0e2ad...0b0

AnonymBruker
Skrevet

Åh.. ingenting her..men så lenge mannen min ikke har fått heller så gjør det ikke så mye. Må bruke det meste på å betale hans baksmell 😳

Anonymkode: c10bf...534

Skrevet

Ingenting her heller, utrolig kjipt. Håpte å få de til vi reiser på sommerferie

AnonymBruker
Skrevet
Visla skrev (4 minutter siden):

Ingenting her heller, utrolig kjipt. Håpte å få de til vi reiser på sommerferie

Det er idag eller 19 aug det 😖 Håper for din, min og alles del at vi får en overraskelse i løpet av kvelden.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er idag eller 19 aug det 😖 Håper for din, min og alles del at vi får en overraskelse i løpet av kvelden.

Uff ja! Men lover dårlig. Hvis noen får ila kvelden så del det gjerne her 😍

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Uff ja! Men lover dårlig. Hvis noen får ila kvelden så del det gjerne her 😍

Blir nok ikke noe før tidligst 19 aug. Kan ikke skjønne at det skal ta så lang tid :( 

Skrevet

Første gang jeg ikke får det før sommeren :nigo: Kanskje de ikke har lyst til å gi meg pengene tilbake 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da blei det ikke noen skattepenger før til høsten da... :( 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...