Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fremdeles ikke fått skatteoppgjøret og er vanlig arbeidstaker (trodde det skulle komme senest 18/06.) Må jeg da vente til august, eller er det mulig at det likevel kan komme nå? Noen som vet? 

Anonymkode: c10bf...534

AnonymBruker
Skrevet

De fleste skal få på torsdag denne uken, den 24.juni står det. Jeg fant beløpet jeg skal få tilbake under mine utbetalinger. Google skatt mine krav og betalinger, så logger du inn og ser om beløpet ligger der. Jeg har sjekket hver uke de siste ukene og det er først nå det står der. Så jeg tror og håper det kommer på torsdag.

Anonymkode: d94b5...83e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

De fleste skal få på torsdag denne uken, den 24.juni står det. Jeg fant beløpet jeg skal få tilbake under mine utbetalinger. Google skatt mine krav og betalinger, så logger du inn og ser om beløpet ligger der. Jeg har sjekket hver uke de siste ukene og det er først nå det står der. Så jeg tror og håper det kommer på torsdag.

Står ikke noe beløp hos meg, så da kommer nok ikke oppgjøret mitt før til høsten. Kjipt 😕

Anonymkode: bdf57...096

Skrevet

I fjor fikk jeg mitt 31. Oktober, i år fikk jeg det 15. Juni. Tror ikke det finnes noen fasit for hvem som får når.

Skrevet

Jeg har levert uten endringer den 09.04.2021 med nye løsningen og enda ikke dukket opp noe beløp under mine utbetalinger :(

Har ikke hatt noe til gode på flere år, men de årene jeg fikk igjen 2008-15 fikk jeg alldid utbetaling i juni mellom 22. og 27.

Er jo fortsatt mulig at det dukker opp beløp under mine utbetaling imorgen eller kanskje til og med på torsdag.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Ingenting under mine utbetalinger. Verken på Nav.no el Alltin.no. Så da får jeg vente til høsten da ☹️

Anonymkode: 33043...a50

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ingenting under mine utbetalinger. Verken på Nav.no el Alltin.no. Så da får jeg vente til høsten da ☹️

Anonymkode: 33043...a50

Det er ikke det det vises. Men på skatteetaten sine sider. 

Vi har ikke fått og står heller ikke under krav og betalinger.

Anonymkode: 72a27...382

AnonymBruker
Skrevet

På min dukket det opp utbetaling til gode på søndag. Så jeg får nok på torsdag tipper jeg. 

Anonymkode: 0ceba...ec3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leverte 13 april, har tilgode..gjorde noen endringer da jeg har utleie leilighet men fortsatt ikke fått igjen.

I fjor fikk jeg rundt disse tider

Anonymkode: 86554...827

AnonymBruker
Skrevet

Skal det stå utbetaling med dato 2020 eller 2021? 🙈Føler det som står fra 08.04.2020 var i fjor? Tror ikke jeg har fått noe oppdatering for i år der heller. 

Anonymkode: aa6a9...ff5

Gjest Hvemsomhelst
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Skal det stå utbetaling med dato 2020 eller 2021? 🙈Føler det som står fra 08.04.2020 var i fjor? Tror ikke jeg har fått noe oppdatering for i år der heller. 

Den siden du kommer inn på når du logger inn på skatteetaten med den linken jeg viste, ser slik ut

004A9979-21FC-4C3B-8AB2-1918DB3E7011.jpeg

AnonymBruker
Skrevet

24. juni er siste mulighet før august.

Anonymkode: 4d293...6c8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Sto ikke noe der til meg.. 

Anonymkode: c10bf...534

AnonymBruker
Skrevet
Hvemsomhelst skrev (21 timer siden):

Den siden du kommer inn på når du logger inn på skatteetaten med den linken jeg viste, ser slik ut

004A9979-21FC-4C3B-8AB2-1918DB3E7011.jpeg

Takk 😊

Så der det står «penger til gode - 2020» på oversikt er rett også du har til gode: x?

Hos meg står det 2020 på inn/utbetalinger men det beløpet virker å samstemme med hva jeg fikk i fjor. Mens på oversikt så står ikke 2020 enda.

Gjest Hvemsomhelst
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk 😊

Så der det står «penger til gode - 2020» på oversikt er rett også du har til gode: x?

Hos meg står det 2020 på inn/utbetalinger men det beløpet virker å samstemme med hva jeg fikk i fjor. Mens på oversikt så står ikke 2020 enda.

Hvis det ikke står i oversikten, så er nok ikke skattemeldingen din ferdigbehandlet ennå…

Det som står på inn/utbetalinger er beskrivelse med datoer for innbetalt og utbetalt. I fjor, 2020, fikk du utbetalt tilgode for 2019.

du kan trykke på den grå knappen i høyre side på hver linje for å se mer om hva det gjelder.

Endret av Hvemsomhelst
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leverte skattemeldingen 19. mars og har ikke fått oppgjøret enda, men har passet på å gå i null, så spiller egentlig ingen rolle når jeg får oppgjøret.

Anonymkode: baece...d90

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.6.2021 den 10.19):

Jeg sjekket for et par uker siden, og da sto det ingenting. Sjekket igjen nå, og nå har jeg også fått opp beløp på utbetalinger 😃 Men ikke mottatt noe, så krysser fingrene for at det kommer ila morgendagen.

Anonymkode: f48a0...8cc

AnonymBruker
Skrevet

Står fortsatt bare penger tilgode 2019 hos meg :( så jeg får nok ikke noe før til høsten :( 

Anonymkode: 0e2ad...0b0

AnonymBruker
Skrevet

Fortsatt ingenting her 🙁

Anonymkode: 0e2ad...0b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...