AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #1 Del Skrevet 22. juni 2021 Håper dette er i riktig forum. For de som lurer på dette så kan jeg fortelle mine erfaringer med slankemedisinen som heter Mysimba. Les gjerne på nettet hvis du lurer på hvordan den virker osv. Grunnen til at jeg har fått den er fordi jeg har stort sett vært overvektig hele livet. Har klart å gå ned flere ganger men etter en alvorlig sykdom har jeg lagt på meg på grunn av høye doser med kortison behandling. Det er noe jeg må gå på hele livet. Derfor tester jeg ut denne medisinen i håp om at det kan hjelpe litt på veien. Mysimba er bare en liten hjelp men hovedjobben ligger i riktig kosthold og fysisk aktivitet. Jeg startet med min første tablett 17.juni. Det gikk fint. Helgen var helt grusom. Merket svimmelhet, skjelvinger, fokuset i øynene og kjempe vondt i nedre del av mage regionen. Dette er vanlige bivirkninger.. Idag er det tirsdag og skjelvingene er fortsatt, spesielt ganske raskt etter inntak av tabletten. Jeg er spent på hvor lenge jeg holder ut med dette greiene her.. Sålangt har jeg gått ned 2 kg (det er nok bare væske) Til alle dere som skal fortelle at det ikke er bra osv.. Så la være å svare. Dette er kun for de som tenker seg å bruke denne medisinen eller er nysgjerrige på virkningen. Jeg har forresten fått dekt den på blå resept da jeg kom inn under den sykdommen jeg har. BMI skal være over 40 og det har ikke jeg. Men på grunn av sykdommen fikk jeg dekt det. Legen søker og han får svar med engang. Spør i vei hvis det er noe du lurer på. Anonymkode: a2b0f...94f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #2 Del Skrevet 23. juni 2021 Jeg startet samtidig med deg, og jeg har null bivirkninger annet enn minus to kilo. Anonymkode: 98635...c3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #3 Del Skrevet 23. juni 2021 Har gått på Mysimba noen måneder nå. Gikk ned 15 kg på 2 måneder, som for meg er mer enn 10% vekttap. Siden har det gått veldig sakte ned. Fører inn alt i my fitness pal, ligger på 1500 kal om dagen. I tillegg sliter jeg veldig med treg mage/forstoppelse. Jeg vet faktisk ikke om det er verdt det, pillene er ikke noe trylleformular. Omgivelsene mine er de samme som før, noe som gjør livstilsendring krevende. Anonymkode: 7f7e5...7b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spearmint Skrevet 28. juli 2022 #4 Del Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 22.6.2021 den 9.39): Håper dette er i riktig forum. For de som lurer på dette så kan jeg fortelle mine erfaringer med slankemedisinen som heter Mysimba. Les gjerne på nettet hvis du lurer på hvordan den virker osv. Grunnen til at jeg har fått den er fordi jeg har stort sett vært overvektig hele livet. Har klart å gå ned flere ganger men etter en alvorlig sykdom har jeg lagt på meg på grunn av høye doser med kortison behandling. Det er noe jeg må gå på hele livet. Derfor tester jeg ut denne medisinen i håp om at det kan hjelpe litt på veien. Mysimba er bare en liten hjelp men hovedjobben ligger i riktig kosthold og fysisk aktivitet. Jeg startet med min første tablett 17.juni. Det gikk fint. Helgen var helt grusom. Merket svimmelhet, skjelvinger, fokuset i øynene og kjempe vondt i nedre del av mage regionen. Dette er vanlige bivirkninger.. Idag er det tirsdag og skjelvingene er fortsatt, spesielt ganske raskt etter inntak av tabletten. Jeg er spent på hvor lenge jeg holder ut med dette greiene her.. Sålangt har jeg gått ned 2 kg (det er nok bare væske) Til alle dere som skal fortelle at det ikke er bra osv.. Så la være å svare. Dette er kun for de som tenker seg å bruke denne medisinen eller er nysgjerrige på virkningen. Jeg har forresten fått dekt den på blå resept da jeg kom inn under den sykdommen jeg har. BMI skal være over 40 og det har ikke jeg. Men på grunn av sykdommen fikk jeg dekt det. Legen søker og han får svar med engang. Spør i vei hvis det er noe du lurer på. Anonymkode: a2b0f...94f Heisann! Hvordan går det med deg? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 5. oktober 2023 #5 Del Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 22.6.2021 den 9.39): Håper dette er i riktig forum. For de som lurer på dette så kan jeg fortelle mine erfaringer med slankemedisinen som heter Mysimba. Les gjerne på nettet hvis du lurer på hvordan den virker osv. Grunnen til at jeg har fått den er fordi jeg har stort sett vært overvektig hele livet. Har klart å gå ned flere ganger men etter en alvorlig sykdom har jeg lagt på meg på grunn av høye doser med kortison behandling. Det er noe jeg må gå på hele livet. Derfor tester jeg ut denne medisinen i håp om at det kan hjelpe litt på veien. Mysimba er bare en liten hjelp men hovedjobben ligger i riktig kosthold og fysisk aktivitet. Jeg startet med min første tablett 17.juni. Det gikk fint. Helgen var helt grusom. Merket svimmelhet, skjelvinger, fokuset i øynene og kjempe vondt i nedre del av mage regionen. Dette er vanlige bivirkninger.. Idag er det tirsdag og skjelvingene er fortsatt, spesielt ganske raskt etter inntak av tabletten. Jeg er spent på hvor lenge jeg holder ut med dette greiene her.. Sålangt har jeg gått ned 2 kg (det er nok bare væske) Til alle dere som skal fortelle at det ikke er bra osv.. Så la være å svare. Dette er kun for de som tenker seg å bruke denne medisinen eller er nysgjerrige på virkningen. Jeg har forresten fått dekt den på blå resept da jeg kom inn under den sykdommen jeg har. BMI skal være over 40 og det har ikke jeg. Men på grunn av sykdommen fikk jeg dekt det. Legen søker og han får svar med engang. Spør i vei hvis det er noe du lurer på. Anonymkode: a2b0f...94f Starter på denne medisinen i dag, veldig spent...må ned 20 kg minst..går over 10000 skritt per dag og endrer kosthold...håper dette vil hjelpe meg. Fått vektoppgang pga depresjon og høyt kortisol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #6 Del Skrevet 9. oktober 2023 Starter på det selv i dag, er redd for de bivirkningene du nevnte 😟 Anonymkode: 79350...45f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guddla Skrevet 9. oktober 2023 #7 Del Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Starter på det selv i dag, er redd for de bivirkningene du nevnte 😟 Anonymkode: 79350...45f Ikke sikkert det blir så gale. Jeg har nå gått ned 25 kg på 6 måneder nesten uten noen bivirkninger! Helt fantastisk syns jeg de er. Noe treg avføring og litt trøttere enn ellers, men det er eneste bivirkninger jeg har hatt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #8 Del Skrevet 9. oktober 2023 Guddla skrev (2 minutter siden): Ikke sikkert det blir så gale. Jeg har nå gått ned 25 kg på 6 måneder nesten uten noen bivirkninger! Helt fantastisk syns jeg de er. Noe treg avføring og litt trøttere enn ellers, men det er eneste bivirkninger jeg har hatt. Er mer redd for skjelving og selvmordstanker 😟 jeg går på antidepressiva fra før av. Anonymkode: 79350...45f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guddla Skrevet 10. oktober 2023 #9 Del Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 9.10.2023 den 16.26): Er mer redd for skjelving og selvmordstanker 😟 jeg går på antidepressiva fra før av. Anonymkode: 79350...45f Åja da kan jeg forstå frykten. Rekner med du får god oppfølging fra fastlege? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 10. oktober 2023 #10 Del Skrevet 10. oktober 2023 Måtte slutte etter 5 dager, ble grisedårlig. Kvalm, svimmel, uvel, masse mareritt, lraftig nedstemt og vonde tanker... Begynner å bli litt lettere i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #11 Del Skrevet 11. oktober 2023 Jeg begynte et par uker etter deg. Hadde vondt i hodet som bivirkning og merker at jeg får vondt igjen hvis jeg glemmer tablettene mine en dag, men det tåler jeg absolutt! har gått på det i 13/14 uker nå og gått ned 8 kg (startet på bmi 31). Eneste kjipe er at jeg går kun ned når jeg spiser to måltider per dag. Det går jo greit nå, men er redd for om jeg får det til uten tablettene. Anonymkode: 3e04d...a93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #12 Del Skrevet 16. oktober 2023 Er på opptrapping nå og er på 3 nå av 4, men har vært litt problemer med hard mage så har fått en flaske med duphalac jeg skal ta litt morgen og kveld så får håpe det hjelper litt, men ellers er jeg fornøyd. Har tidligere gått på saxenda og overgangen til Mysimba gikk fint. Har gått opp bittelitt men tror jeg skal klare å holde vekten stabil og enda bedre om jeg klarer å gå ned noe. Anonymkode: 9876d...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #13 Del Skrevet 16. oktober 2023 Startet med 1 tablett daglig for en uke siden og jeg har ikke fått noen bivirkninger, jeg var så bekymret etter å ha lest i tråden her Anonymkode: 79350...45f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #14 Del Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Startet med 1 tablett daglig for en uke siden og jeg har ikke fått noen bivirkninger, jeg var så bekymret etter å ha lest i tråden her Anonymkode: 79350...45f Jeg fikk heller ikke noen bivirkninger på 1 tablett men ble hard i magen på 2-3, men ellers er alt bare fint uten bivirkninger 🙂 Anonymkode: 9876d...fc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #15 Del Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg fikk heller ikke noen bivirkninger på 1 tablett men ble hard i magen på 2-3, men ellers er alt bare fint uten bivirkninger 🙂 Anonymkode: 9876d...fc7 Og lysten på sjokolade og potetgull har gått mye ned, føles rart dette. Eneste snop jeg får lyst på nå er popcorn og brus Anonymkode: 79350...45f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #16 Del Skrevet 16. oktober 2023 Dere som har fått MySimba på blå resept uten å ha over 40 i bmi. Hvilke sykdommer har dere og hva er bmien på? Anonymkode: 1234a...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #17 Del Skrevet 18. oktober 2023 Jeg har brukt Mysimba ca 10 måneder og har gått ned 39 kilo. Aldri hatt bivirkinger. Hatt den på blå resept hele tiden. Spist litt godis på helgen, litt smågodt, men ikke mye Anonymkode: 4903d...65a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #18 Del Skrevet 18. oktober 2023 Jeg fikk så mange uønskede bivirkninger at jeg måtte slutte med de. Startet opp på sommeren for 2 år siden, å jeg ble dårlig av varme så jeg måtte holde meg inne hele sommeren. Fikk en vanvittig kløe på armer og legger, blødninger (var da 56 år og ferdig med mensen for mange år siden). Gikk jo ned litt, men bivirkningene var for ekstreme. Fikk gå over på Saxenda, men den hadde ingen effekt på meg. Anonymkode: b7d54...27c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #19 Del Skrevet 18. oktober 2023 Huff, aldri mer. Ønsker ikke å skremme, men sørg for å ha en lege som følger opp. Ble mitt verste mareritt. Lykke til Anonymkode: d93bb...9f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #20 Del Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Huff, aldri mer. Ønsker ikke å skremme, men sørg for å ha en lege som følger opp. Ble mitt verste mareritt. Lykke til Anonymkode: d93bb...9f6 Neida går helt fint 😊 tatt i en uke nå og føler meg topp 😀 Anonymkode: 79350...45f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå