Gå til innhold

Aldere på dere med bmi under 21?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde bmi på 20 frem til jeg ble 28 år. Jeg hadde et mer markert ansikt da, men jeg så absolutt ikke dratt ut eller eldre ut enn jeg gjør nå med bmi på 23. 

Anonymkode: 85183...e8c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er 46 år og har bmi på 20. Har alltid vært tynn og hatt komplekser for det. Siste par årene har jeg endelig fått litt fett enkelte steder. Ansiktet er uforandret og ser ikke dratt ut. Har heller aldri sett dratt ut. Mulig jeg ser mere dratt ut når jeg blir enda eldre, men det er ikke tilfelle med mor eller bestemødre. Tror ikke BMI gjør så mye om du ser dratt ut eller ikke.

Anonymkode: 2c20c...0bf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

20.8, er 40. Ser ikke dratt ut i ansiktet.

Anonymkode: 06f56...f11

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

42 år, bmi på 19. Ser helt normal ut :) er veldig lav, bare 157, så ville sikkert sett litt "slapp" ut med høyere bmi.

Anonymkode: f39bd...939

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

39 år BMI 17,1. Kanskje vises smilerynkene rundt øynene mer? Men absolutt ikke dratt i ansiktet og elsker å ha en trent kropp

Anonymkode: f6953...2f0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har BMI på 20, er 47 år. Har alltid hatt omtrent samme BMI og har alltid vært rund i ansiktet så det er ingen problem.

Anonymkode: b671d...5ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

31 år og bmi på 21..ser virkelig ikke hva det er å hige etter, jeg er lubben. 

Anonymkode: ed956...09d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det å se "dratt ut i ansiktet" kommer mest av rask vektnedgang. Ser det hos venninner som har slanket seg mye, og fremdeles har en høyere BMI enn meg. Huden blir mindre elastisk med alderen, så der det har vært mye fett vil det bli mye løs hud.

Jeg er 45 og har hatt en BMI på 20-21 hele livet. Har ikke særlig markert ansikt, og kroppen er heller ikke "tynn", bare normalt slank med litt kosevalker rundt magen. 

Anonymkode: 89a2a...47f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når man går ned i vekt så mister man dessverre ikke vekten helt jevnt. Jeg for min del mister alltid mest vekt i ansiktet og beina, overkroppen bruker lengre tid. Jeg har nå bmi på 23 og synes ansiktet mitt er veldig kantete. På en annen side så kan ansiktet neppe bli tynnere om jeg går mer ned i vekt. Er 43 år og ønsker bmi på 21. 

Anonymkode: 1d7a7...26d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

BMI på cirka 19, 40 år gammel. Tror nok ikke dette er et reelt problem for så mange om de har normal fettfordeling. Men folks smak er jo veldig forskjellig. Mange klager over bein som stikker ut om de kommer under en viss vekt også, men markerte bein inntil et visst punkt er helt normalt og fint. 

Anonymkode: 9d674...3f4

AnonymBruker
Skrevet

44 år, BMI mellom 20 og 21 hele mitt voksne liv (unntatt 2 graviditeter). 

Anonymkode: f7da2...153

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det å se "dratt ut i ansiktet" kommer mest av rask vektnedgang. Ser det hos venninner som har slanket seg mye, og fremdeles har en høyere BMI enn meg. Huden blir mindre elastisk med alderen, så der det har vært mye fett vil det bli mye løs hud.

Anonymkode: 89a2a...47f

Godt poeng. Hvis man går ned mye i vekt, kan man bli litt som en ballong som luften har gått ut av.

Anonymkode: 9d674...3f4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 26 år med 18 i BMI. Jeg forstår hva du mener. Man ser gjerne yngre ut når man har et rundere ansikt, men dette er så individuelt. Jeg legger ikke på meg i ansikts- og halspartiet selv om jeg går opp noen kilo. De går rett på lårene og brystene. Jeg liker meg sånn jeg er, så jeg kjenner ikke på det. 

Anonymkode: 2ad3c...159

AnonymBruker
Skrevet

38 år, bmi på 18-18,4. Er 168 cm og 50-52 kg. Har hatt samme bmi siden jeg var ferdig utvokst med unntak når jeg var gravid naturlig nok. Er ikke dratt i ansiktet, og har både rumpe og pupper, så føler ikke jeg ser for tynn ut 😊 

Anonymkode: 5c0fa...d91

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

34 år og har bmi på 19. Jeg ser ikke spesielt tynn ut.

Anonymkode: d74d4...037

AnonymBruker
Skrevet

Vi er jo ulike mtp. hvordan vi bærer vekten. Noen har en bredere benbygning som tåler mer vekt, noen har mye muskler, og ser dermed slankere ut enn vekta tilsier. Hos noen legger alt seg rundt magen, slik at man lettere ser rund ut, mens his andre fordeler det seg mer jevnt. Jeg ser ikke sykelig tynn ut når jeg kommer under 21 i bmi, men jeg trives bedre på litt høyere vekt. 

Anonymkode: f2c29...a22

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

24 og bmi på 18

Veier 57 kg. Gått ned mye av stress

Anonymkode: 96c34...618

AnonymBruker
Skrevet

52

Anonymkode: 59c39...ec9

AnonymBruker
Skrevet

Å ha en BMI på 21 er faktisk optimalt helsemessig. Jeg trivs godt på rundt 21 i BMI, selv om jeg syns jeg så strammere ut da jeg var på 19 som yngre. Nå er jeg 40 og har lagt på meg noen kilo. Merker at forbrenningen har gått ned litt, så dersom jeg ville vært tynnere så måtte jeg vært strengere med kostholdet enn det jeg gidder å være. 

Nå er jeg slank nok, har masse energi til trening og kan spise det jeg vil. 

Anonymkode: 65d9f...e20

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

40 år - 170/60 kg. Har født to barn. Skjelettaktig kragebein og hender. Ikke så stolt av det.

Anonymkode: ad086...2f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...