Gå til innhold

bookbites....noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har registrert meg og funnet flere bøker som jeg vil høre på...men det kommer bare fram " read". Jeg vil ikke lese dem,men høre på....noen som kan fortelle meg hvordan jeg går frem?

Anonymkode: 00bba...aa8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er bøkene lydbøker da, eller er det e-bøker?

• Liker 1
Skrevet

Du kan ikke høre på ebøker som ikke er lydbøker. Du må velge "hodetelefon"-symbolet der det er mulig for å få opp lydbøker. Du kan bare laste ned maks 3 lydbøker i måneden.

• Liker 1
Skrevet
10 hours ago, Lizard said:

Du kan ikke høre på ebøker som ikke er lydbøker. Du må velge "hodetelefon"-symbolet der det er mulig for å få opp lydbøker. Du kan bare laste ned maks 3 lydbøker i måneden.

Jeg har lastet ned fler enn 3 lydbøker i løpet av en måned. En gang hadde jeg 5stk nedlastet. Det må variere alt etter hvilket bibliotek men er koblet til

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har registrert meg og funnet flere bøker som jeg vil høre på...men det kommer bare fram " read". Jeg vil ikke lese dem,men høre på....noen som kan fortelle meg hvordan jeg går frem?

Anonymkode: 00bba...aa8

Det er forskjell på hva som er lydbøker og hva som er "lese"bøker der - lydbøkene har et hodetelefonsymbol oppe på coveret... Så du har nok ikke funnet deg noen lydbøker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...