AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #1 Skrevet 22. juni 2021 Har registrert meg og funnet flere bøker som jeg vil høre på...men det kommer bare fram " read". Jeg vil ikke lese dem,men høre på....noen som kan fortelle meg hvordan jeg går frem? Anonymkode: 00bba...aa8
Titania Skrevet 22. juni 2021 #2 Skrevet 22. juni 2021 Er bøkene lydbøker da, eller er det e-bøker? 1
Lizard Skrevet 22. juni 2021 #3 Skrevet 22. juni 2021 Du kan ikke høre på ebøker som ikke er lydbøker. Du må velge "hodetelefon"-symbolet der det er mulig for å få opp lydbøker. Du kan bare laste ned maks 3 lydbøker i måneden. 1
Poledra Skrevet 22. juni 2021 #4 Skrevet 22. juni 2021 10 hours ago, Lizard said: Du kan ikke høre på ebøker som ikke er lydbøker. Du må velge "hodetelefon"-symbolet der det er mulig for å få opp lydbøker. Du kan bare laste ned maks 3 lydbøker i måneden. Jeg har lastet ned fler enn 3 lydbøker i løpet av en måned. En gang hadde jeg 5stk nedlastet. Det må variere alt etter hvilket bibliotek men er koblet til
Mezzosoprena Skrevet 22. juni 2021 #5 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har registrert meg og funnet flere bøker som jeg vil høre på...men det kommer bare fram " read". Jeg vil ikke lese dem,men høre på....noen som kan fortelle meg hvordan jeg går frem? Anonymkode: 00bba...aa8 Det er forskjell på hva som er lydbøker og hva som er "lese"bøker der - lydbøkene har et hodetelefonsymbol oppe på coveret... Så du har nok ikke funnet deg noen lydbøker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå